NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية شهوتي ادت الى انكساري - حتي الجزء الخامس 31/5/2024

الكتابه بالألوان مزعجه اكتب بالاسود
 
  • عجبني
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
ازيكم يا حلوييييين...وحشتوني اوي اوي اوي....ويارب اكون وحشتكم😊♥️🫂😢...بقالي كتير اوي فاقده شغف الكتابه وبصراحه مكنتش ناويه اكتب تاني....بس اعمل اي شغف الكتابه صحي جوايا من تاني...لاني فعلا بحب الكتابه جدا وبعشق القصص وتأليفها...سامحوني ع تأخيري....بس الواحده عدت ب ضغوطات كتيره اوي... الحمد**** ع كل حال☹️


نبدأ حكايتنا.....................

بنوته عايشه مع باباها ومامتها...مامتها مخلفتش غيرها هيا البنوته الدلوعه الحيله زي ما بيقولوا....ومدلعينها اخر دلع لبس وخروجات وكل اللي هيا عوزاه بتلاقيه....

بس مشكلتها مغروره وشايفه نفسها ومش بتصاحب اي حد ولا الحب بيدق ع قلبها ابدا..... البنوته اسمها..تالا وعندها 22 سنه...وزي القمررر...بشرتها بيضه اوي وجسمها زي ما الكتاب بيقول بزاز متوسطه وطيز مدوره ومرفوعه وفخاد ملفوفه وشفايف صغيره ومدوره وعيونها عسلي وشعرها بني فاتح وزنها 70 كيلو وطولها 168.. ويلا بينا نبدأ


كانت الساعه 12 الضهر....فتحت مامتها الباب عليها وكانت تالا نايمه...فتحت عليها الستاير والشمس دخلت


مامتها: يلا يا روحي قومي بقا الساعه 12
تالا نايمه ع نفسها وفاتحه عين وقافله عين: اي يا مامي بس هقوم اعمل اي معلش شويه😴
مامتها: يلا بقا يا قلب مامي عشان خالتك وعيالها جايين🤗
تالا: ااوف بقا...وهتجيب ابنها الملزق دا معاها😮‍💨
مامتها: بنت...عيب دا ابن خالتك بردو...وبعدين هوا عشان بيحبك يبقا وحش🤔
تالا: لالالا المرشح بتاع كل يوم انا هقوم اخود دووش احسن وافووق...معلش يا مامي حضريلي الحمام😜
مامتها: **** يهيديكي يا تالا...حاضر😏




قامت تالا وطلعت هدوم ليها....بيجامه نص كم مكونه من تيشرت نص كم وبنطلون لونهم بمبي ومرسوم عليهم تويتي... كانت مامتها خلاص حضرت ليها الحمام....دخلت الحمام تاخود شاور...ومن عادت تالا انها تحب اوي تبوص ل جسمها ف المرايه...الحمام بتاعهم كان زي الاوضه كبيييير وفيه بانيو وفيه مرايه ب طول الحيطه تجيبك من فوقك ل تحتك

البانيو كان متحضر بالمياه السخنه وفيه شاور ومليان ورد وحاجات حلوه كدا...الدلوعه بقا...كانت لابسه قميص طويل كات ومش لابسه تحتيه حاجه...وقفت قدام المرايه وقلعت القميص وفضلت تتأمل جسمها وتمشي ايديها ع جسمها وبدأت تكلم نفسها


تالا: يخربيت جمالي وحلاوتي...نفسي ابوسني🫦...احييييه عليااا..لما ادخل ف البانيو قبل ما اغتصبني😂

دخلت ف البانيو وفضلت تستجم...نسيبها تستجم ونروح ل باباها ومامتها

باباها كان قاعد ف الصالون ومامتها بتروق الصالون حواليه

مامتها: مش عارفه اعمل اي ف بنتك يا هشام...بيبقا يوم منيل..لما اختي وابنها وبنتها بييجو عندنا🤕
هشام...دا اسم باباها...ومامتها اسمها سمر
هشام: ما انتي عارفه بنتك...مش بتحب حازم خالص ولا بتطيقو وبصراحه وانا كمان😂
سمر بزعل: كدا يا هشام ☹️


سمر كانت موطيه قدام هشام بتمسح الطرابيزه راح شاددها من وسطها وقعت ف حجرو

هشام: لا مش كدا يا قلب هشام...انتي شغاله توطي قدامي وتروقي وانا سايبك اهو🤨
سمر بدلع: هشام..بس بقا 😚
هشام: ومش بس انتي ولا اي🫦
سمر: انت مش بتشبع ابدا🥰

راح بايسها من شفايفها: لا مش بشبع من مراتي حبيبتي 😊
سمر: احنا كبرنا بقا😉
هشام: احاا كبرنا فين..انتي مش شايفه حلاوتك يا بطه..دا حتى تالا واخده حلاوتك😉


نسيت اوصفلكم سمر....سمر عندها 53 سنه بشرتها بيضه زي تالا وعيونها عسلي وشعرها صبغاه اصفر...ووزنها حوالي 85 كيلو وطولها 160 بس جسمها مشدود..وبزازها كبيره...وطيزها وسط...

هشام بقا راجل رياضي وشعره ابيض..وليه دقن محددها..طولو 170 ووزنو 80 كيلو... وبيحب الرياضه جدا ورومانسي اوي وبيحب مراتو...بس دا ميمنعش ان هوا بيحب الحريم الحلوه بردو


يلا نكمل....

سمر: هههههههه طب بس بقا ل تيجي وانت حاضني كدا ونتحرج🌝
هشام: ما تيجي نداري نفسنا ف الاوضه جوا 😉
سمر: لالالا انا ورايا طبيخ وحاجات كتير.... بليل بقااا🥺
هشام: طيب خلاص قومي بدل ما اغير رأيي😉😂

سمر قامت جري..دخلت ع المطبخ توضب الاكل

تالا خلصت الشاور وطلعت من الحمام لفه شعرها بالفوطه ودخلت اوضتها....نشفت شعرها بالسشوار وسرحتو وعملتو ديل حصان ونزلت قصتين من الجمب...وحطت روج بينكي وماسكارا زرقا لانها بتعشقها....وحطت برفان وطلعت من اوضتهت


تالا: بابي حبيبي صباح الخير🤗
هشام: صباح الفل يا قلب بابي😊

وراحت قعدت ع رجل باباها وحضنتو

سمر دخلت عليهم: يا سلام ع الدلع ياسلام..قوم ياختي ايدك معايا🤨
تالا: يا مامي بقا مش قادره😄
سمر: خلاص خليكي ف حضن بابي😑
تالا: دي سمر شكلها بتغير عليك مووت🧐
هشام: نعمل اي بقا حقها..القمر قاعد ع رجلي وهيا لا😂
سمر: اشتغلوا عليا بقا...يلا تعالوا ساعدوني انتوا الاتنين😂

قاموا التلاته مع بعض....ودخلوا المطبخ وبدأو يعملو الاكل ب كل حب مع الهزار والضحك طبعا...الساعه جات 4 وجرس الباب رن


سمر: افتحي يا تالا معلش🙂
تالا : اكيد خالتي وابنها الملزق😤
سمر: يلا يا بت من قدامي روحي😐
تالا: لو بس متتعصبيش🤪

راحت تالا فتحت الباب وشافت خالتها وبنتها وابنها

تعالو اوصفلكم خالتها....اسمها سميره...وعندها 57 سنه جسمها مليان حوالي 90 كيلو وطولها 166 وبشرتها خمريه وبتلبس عبايات سمره على طول...بس اختها احلى منها..

وبنتها اسمها نادين...عندها 20 سنه وخمريه زي مامتها وزنها 60 كيلو وصدرها كبير وطيزها صغيره وشعرها قصيو ولونو اسود وعيونها سودا....

واخوها اسمو حازم...بشرتو سمرا..ووزنو 80 كيلو وعندو كرش صغير وشعرو مفلفل واسود وبيلبس نضاره نظر وعندو 25 سنه...وللاسف باباهم متوفي من 5 سنين


سميره دخلت ع تالا بالحضن: تالا حبيبتي وحشتيني🤗
تالا: وانتي كمان يا خالتو اتفضلو😊
دخلت نادين: ازيك يا تالا😊
تالا الحمد**** 😄
دخل حازم: بنت خالتي القمر...وبيمد ايدو😚...راحت تالا بصت ع ضوافرها ب غرور وقالتلوا: سوري يا حازم ايدي مش نضيفه🤥

حازم ب احراج: ومالو السلام وصل يا عسل🫡

دخل حازم وقفلت تالا الباب وهيا بتنفوخ...طلع هشام وسمر ورحبو ب سميره وعيالها...قاموا يحضروا السفره...الحريم كلهم دخلوا المطبخ وسابو حازم وهشام مع بعض

هشام: منور يا حازم😄
حازم: دا نورك يا عمي....بس هيا بنتك ليه مش بتطيقني☹️
هشام: ليه يابني🤔
حازم: دايما تبوصلي ب قرف وبحسها كرهاني😐
هشام: معلش انت عارف طبع تالا مع نفسها شويه🙂
حازم: عارف وانا سايبها براحتها😮‍💨

هشام بيكلم نفسو: يا اخي دا انت لازقه صحيح😂
حازم: هاا بتقول حاجه يا عمي🧐
هشام: لالا يا حبيبي سلامتك🤪


الحريم خلصوا توضيب السفره وقعدو كلهم... وأكلو وضحكو وهزروا...وقامت تالا ومامتها تلم الاطباق ولسه سميره بتشيل معاهم

سمر: و**** ابدا ما انتي عامله حاجه اغسلي ايدك واقعدي
سميره: هوا انا غريبه يا سمر
سمر: خلاص بقا انتي جايه تقعدي معانا...وبعدين يا اختي ما تقلعي الطرحه دي واقعدي براحتك..مافيش حد غريب
سميره: بردو عشان جوزك
سمر: اخص عليكي دا بيعتبرك اختو و**** اقلعي بلاش هبل

دخلت سميره الحمام وغسلت ايديها وقلعت الطرحه والعبايه صدرها كان مفتوح شويه والخط اللي بين بزاز سميره باين من العبايه بحكم ان صدرها كبير....وفردت شعرها ع كتفها ورسمت العبايه ع جسمها ب ايديها وكانت بتبوص ل جسمها ب شهوه وهيجان....فاقت من هيجانها ع خبطت الباب..فتحت وكان هشام

هشام ب حرج: احم احم معلش معرفش ان انتي هنا😅
سميره: تعالا انا كنت طالعه اصلا😊
هشام ب نظره اعجاب: ايه الحلاوه دي..اول مره اشوفك من غير الطرحه😉
سميره ب حرج: بجد..قصدي و**** سمر اللي اصرت عليا عوزاني اكون ع راحتي😁
هشام: طبعا دا بيتك يا سميره
سميره ب امتنان: متشكره ليك اوي يا هشام بجد🤗
هشام: مافيش بينا شكر يا سميره...يلا روحي ليهم
سميره : ماشي

وهيا بتعدي كان هشام داخل وزبو حك ف جمبها وكان واقف...وهيا حست بيه وشهقت شهقه صغيره وهوا اخد بالو وراح حاطط ايدو ع زبو وقالها انا اسف...وهيا ضحكت ب كسوف وطلعت ع الصالون...وتفكيرها ف هشام وزبو اللي خبط فيها.....اتجمعو تاني وكانت سمر جابت عصير وفاكهه..وكلهم قاعدين يفتكروا ذكرياتهم...فون تالا رن وكانت منار صاحبتها

قامت تالا ودخلت اوضتها وقفلت الباب وردت على منار

تالا: الو
منار: اي يا توتا عامله اي
تالا: الحمد**** تمام
منار: مش هتيجي ولا اي احنا قاعدين ف المكان بتاعنا😊
تالا: مش عارفه خالتي عندنا وابنها وبنتها
منار : ههههههه ابنها الملزق😂
تالا: اه الملزق اووف😤
منار: طب ما تيجي يا بنتي
تالا: مش عارفه هشوف واقولك
منار: خلاص شوفي ولو كدا تعالى على طول احنا سهرانين شويه
تالا: مين معاكي
منار: جاسمين ومياده وفارس و مهند
تالا: مهند معاكو
منار: ايوووووا
تالا: اوووف هوا يوم الملزقين انهاردا
منار: خلاص بقا ممم
تالا: خليكي مزنوقه مش عارفه تتكلمي
منار: تعالي وخلاص بقا فكك هاا
تالا: طيب خلاص يلا باي

قفلت معاها وهيا بتفكر تخرج ازاي.... قررت انها هتقولهم منار تعبانه وهتروح تشوفها

طلعت ليهم...وراحت ل هشام وقعدت ع حجرو وباستو من خدو: بابي حبيبي وقلبي 🤗
هشام: قولي يا بكاشه عاوزه اي😂
سمر: شوفو البت الكهينه دي🤔
تالا بدلع: مالكيس دعوه يا سمر انتي😜
هشام: ايوا مالكيش دعوه😂
سمر: كدا...طيب انا غلطانه🧐
تالا: ممكن يا بابي اروح اشوف منار شويه عشان تعبانه🤕
سميره: يعني مش هتقعدي معانا شويه🙁
هشام: خليها بكره يا تالا😑
تالا: و**** يا خالتو مش قصدي بس صاحبتي تعبانه وهيا ساعه مش هتأخر....بليز يا بابي 😚
سمر: ايوا اتدلعي😏
هشام: طب قومي وهيا ساعه بس🙂
تالا: ساعه ونص🙂




مشيو الشباب والبنات قعدو......نسيت اقولكم ان جاسمين بتحب مهند ومهند مش شايف غير تالا.....تعالوا اوصفلكم البنات...جاسمين عندها 23 سنه ووزنها 60 كيلو وجسمها حلو وسط بس مش مغري يعني عاديه وطولها155..وبشرتها خمريه وسعرها صبغاه احمر....ومنار عندها 22 سنه ووزنها 80 كيلو وعودها بطايه....مليانه ومربربه...وبشرتها بيضه وشعرها اسود وعيونها عسلي وطولها حوالي 166

تالا: اووف كل مره ع حرق الدم دا...انا مش بحبو يفهم بقا😡
جاسمين: للاسف اعمى القلب والنظر😏
منار: في اي يا جاسمين🙂
تالا: سيبيها يا منار...ها يا جاسمين اعمى القلب وعرفناها لكن اعمى البصيره دي اي🤨
جاسمين: سايب اللي بتحبو ومش شايفها..شايفك انتي وبس😡
تالا: وانا مش ذنمبي ان هوا مش شايفك..اهو عندك اشبعي بيه..انا هقوم يا منار..ياريتني ما نزلت اصلا😡
منار: اخص عليكي يا تالا اقعدي بقا بلاش عبط☹️
جاسمين: سيبيها تمشي😏
تالا: انتي ازاي حقوده كدا بجد😠
منار: بس يا جاسمين في اي😠
تالا: عن اذنك يا منار هبقا اكلمك فون...عشان فيه ناس قاعده مش من مستوايا😂

ومشيت تالا ودمها محروق وكان حازم بيتمشى ودمو محروق واكن ذنمب ناس بتخلصوا ناس...هيا حرقت ددمم حازم اللي بيحبها بجد ومهند وجاسمين حرقولها دمها...بس الحب دا مش ب ايد حد....ومالناش حكم ع قلبنا

تالا وقفت تاكسي وركبت وروحت...وطلعت البيت خبطت ونادين فتحتلها

نادين: اي دا متأخرتيش خالص
تالا: قولتلكم مش هتأخر
سميره: اهلا يا توتا...اوماال حازم فين
تالا: هوا مجاش
سميره: لا نزل معاكي ومجاش وقافل فونو
تالا: هوا ركبني التكسي ومشي
سمر: تلاقيه راح يقعد مع صحابو ولا حاجه
سميره: ممكن بس مش من عوايدو ميقوليش
تالا: عن اذنكم اغير هدومي
نادين : استني جايه معاكي

دخلوا نادين وتالا الاوضه وقامت سمر تدخل الحمام وفضلوا سميره وهشام لوحدهم...

هشام:ممكن سؤال يا سميره..عارف ان هوا سؤال رخم
سميره: مش لما تقولوا الاول ونحكم
هشام: عندك حق....ليه مش اتجوزتي بعد جوزك **** يرحمو
سميره اتنهدت: كان صعب عليا اتجوز وبنتي كبرت وابني..مقدرش ادخل عليهم راجل غريب ومقدرش اسيبهم لوحدهم ف كدا افضل
هشام: طب وطلباتك ك ست واحتياجاتك بتعملي فيها اي
سميره: طلباتي اي يا هشام خلاص بقا انا كبرت
هشام: كبرتي اي مين قال كدا...دا انتي اللي يشوفك يقول عندك 25 سنه
سميره ب احراج: لالا مش للدرجه دي...بكاش اوي انت
هشام: محصلش ابدا

دخلت عليهم سمر: بتقولو اي
هشام: بقول ل اختك ان شكلها يدي 25 سنه مش مصدقه
سمر: اه طبعا اختي زي القمر وجسمها يجنن
سميره: انتوا بتحرجوني بصراحه
هشام: لا احنا بنقول الحقيقه ولا اي يا سمر
سمر قعدت ف حضن هشام وقالتلو طبعا يا حبيبي
هشام نسي نفسو وراح باس سمر من شفايفها وسمر بادلتو البوسه...منظرهم هيج سميره وحست انها ممحونه ونفسها ف راجل يعمل معاها كدا....هشام ساب شفايف سمر...وسمر اتحرجت وقالت ل سميره: معلش يا سميره انتي مش غريبه

سميره: لا ابدا براحتكم...
وبدأو يتكلموا ف مواضيع تانيه....نادين قعدت وتالا دخلت ورا ستاره تغيير الملابس وبدأت تخلع هدومها

تالا: ممكن يا نادين تناوليني البيجامه اللي ع السرير
نادين: حاضر

وجابت البيجامه واديتها ل تالا...وبعد ما لبست فضلوا يتكلموا ف حاجات البنات والاهتمام بالبشره والشعر

عند حازم...روح البيت ودخل اوضتو وقفل ع نفسو وفتح النور واترما ع السرير وقلع النضاره وبدأ يفكر ازاي يطور من نفسو وازاي هوا مش شايف نفسو وحش وكلام تالا بيتعاد قدامو زي الشريط
عند مهند وفارس

مهند: وحيات امها ل اعرفها مقامها
فارس: ما تفكك بقا يا مهند ..دي بت مغروره وانت عارف
مهند: انا مافيش بنت تقولي لا
فارس: واديها جات اللي تقولك اسكت بقا وابعد عنها
مهند: مستحيل...هتشوف انا هعمل فيها اي

قامت سميره ونادين عشان يمشوا وودعوهم...

سميره: المره الجايه عندي بقا
سمر : انشاء **** يا حبيبتي

ومشيوا....تالا: تصبحوا ع خير يا قلوبي
سمر وهشام: وانتي من اهلو يا روحي


دخلوا اوضتهم وتالا دخلت اوضتها وقفلت عليها....فضلت تلعب ع النت شويه وبعدين نااامت

طبعا يهمني رأيكم...وقولولي اكمل ولالا....باي يا حلوين😊♥️🫂

وكدا اكون خلصت الجزء الاول


نسيب تالا اللي نامت وندخل ع اوضه سمر وهشام
سمر فتحت الدولاب وطلعت قميص احمر بيبي دول وشكلو حلو اوي...هشام وقف وراها وحضنها من ضهرها : الحلو ناوي ع اي
سمر: كل خير يا حبيبي
هشام: يعني اي..اعمل حسابي
سمر: طبعااا...هاخود شاور واجيلك
هشام: ليلتنا فللل
سمر ضحكت ب مياعه وراحت ع الحمام...اخدت شاور وطلعت وكان هشام مستنيها...لابس بوكسر وزبو واقف وواضح من البوكسر ونايم ع السرير...قعدت ع كرسي التسريحه وبدأت تنشف شعرها

هشام: يلا يا حبيبتي بقا
سمر: انت بردو عاوز تنفذ اللي ف دماغك
هشام: اللي هوا اي
سمر: سميره يا هشام
هشام: انا شايفك ليكي مزاج اكتر مني يا لبوتي
سمر الكلام خلاها تقشعر: مش عارفه هيا هتوافق ولالا

هشام اتعدل وقام وراح ينشف ل سمر شعرها ويلعبلها فيه وهوا بيكلمها: اختك سميره هايجه ع الاخر وشكلها اصلا هاريه نفسها لعب....ف حرام نسيبها كدا...واهو احسن من الغريب ولا تخسر عيالها ولا تبهدل نفسها
سمر: هيا مش هتوافق
هشام: هتوافق ووعد هتوافق...انتي مشوفتيش نظرات المحن اللي كانت ف عينها وانا ببوسك
قامت سمر من ع الكرسي ولفت ل هشام : نظرات اي بقا
هشام: هيجان يا لبوه
سمر: طب انا هايجه اوي
هشام: وانا نفسي انيكك انتي واختك ااوي
وراح هاجم ع شفايفها ف بوسه عنيفه وبقا يقفش ف بزازها وف طيازها بقا بيعجن ف جسمها حرفيا..وهيا بقت تقول اااه مش عارفه من الهيجان ولا من الوجع...: اااااه يا هشام اااااه يا مجنون
هشام: هنيكك وانيك اختك يا لبوتي
سمر جريت ع السرير وفتحت رجليها: تعالا نيكني انا بسررعه
هشام قلع البوكسر وراح عليها وقام راشق زبو ف كسها: اااااااه اااوي نيكني بقا بسرعه
هشام: خوديه اهو يا شرموطه..اهوو
سمر: اااااه يا هشام ااااااه
هشام: اختك جسمها عاجبني اوي
سمر: وانا نفسي اقفش ف بزازها الكبيره دي
هشام: وانا نفسي ارضع منهم والحسلها كسها التعبان
سمر: ااه كسها تعبان اووي
هشام: وانتي كسك اي يا فاجره
سمر: كسي تعباااااان ااااااه كمااااان

راح ضاربها ف فخدها وقالها: لفي يا معرصه على اختك
سمر قامت ولفت عملت وضع الدوجي وهشام مسكها من وسطها وشد شعرها ودخل زبو ف كسها...وفضل يدخلو ويطلعو وهيا آخر هيجاان: ااااه يا هشام براحه بتوجعنييي

هشام: مافيش براحه كلو من دا...خودي خودي كمان
سمر: ممممم ااااااه اااااااوف اااااااه
فضلوا شويه وبعدين سمر بعدت ولفت وشها ع زب هشام واخدتو بين شفايفها تموص فيه وهوا بدأ يدعك ف بزازها وهيا مش راحمه زبو مص

هشام: ااوي يا متناكه.. شفايفك ناار
سمر: ممممم اهو ممممم
هشام: تخيلي بقا انتي وسميره بتمصو زبي وبتبدلو عليه
سمر: ااااح مممممم حلو
هشام راح مدخل صوباع ف طيز سمر...وهيا مش راحمه زبو مص ودعك ب ايديها...فضل يبعبص فيها وهيا كسها بقا على اخروو....رااحت شداه ومنيماه ع ضهرو وركبت ع زبو وفضلت تطلع وتنزل وبزازها تترج قدامو....راح شاددها من بزازها واخدهم ف شفايفو وبقا يموص فيهم ويرضعهم اوي ويسقف عليهم ب ايديه ....: ااااااااه اااااااااااح ااااااااااااه
هشام: اوي يا لبوتي ااااوي
سمر: اااااوي اااااااااه.....وبدأت تفرك ف كسها جامد: هجيب يا هشاااااام هغرق زببك
هشام: هاتي يا متناكه هاااتي
سمر: اااااااااااااه كسيييييييي ااااااااااه
واترعشت ع زبو اوي...راح زقها وخلاها تركع ف الارض ع ركبتها....وفضلت تموص ف زبو وتدعكو ب ايديها
هشام:ااااوي يلا هجيب يلاااا
سمر: مممممممممم
هشام: يلا يا معرصه على اختك كمااااان
سمر بدأت تدعك اسرع وتموص ف بيضانو
هشام: اااااه هنزل على بزازك يا متناكه ااااه ااااه
سمر قفشت بزازها وجهزتهم ل استقبال لبن هشام...ونطر لبنو على وشها وبزازها....وراح نايم ع السرير وهيا قامت نامت جمبو...مسحت وشها ب فوطه ونامت ف حضنو من التعب محدش فيهم حس بنفسو

بدأت شمس يوم جديد وكانت الساعه 9 بدأت تالا تفوق وصحيت اول مره بدري.. مسكت فونها وشافل رساله من حازم.. وكانت كالتالي.... ( حبي ليكي مش ضعف مني ومش عشان بحبك هفضل استحمل اهانتك ليا كل شويه...انا هقدر ادوس ع قلبي وابطل احبك...وبكره الاقي وحده تحبني ب شكلي وعيوبي..وشكلي مش هغير فيه يا تالا عشان انا مقتنع بيه انتي بقا اتفلقي...بس بكره تجري ورايا وانا اللي اقولك لا)

تالا: اااوف بقا انا مش ناقصه بجد

فضلت تتقلب يمين وشمال ونامت تاني.....سمر فاقت واخدت بيجامه ودخلت الحمام تاخود شاور.... والباب خبط...قامت تالا: يوووووه يا مامااااا

سمر: افتحي الباب يا تالا انا باخود شاور
تالا: مين الرخم اللي ع الصبح دا بس
راحت تالا تفتح ولقيتها..نادين بنت خالتها
تالا: نادين...تعالي
نادين: اسفه عارفه ان احنا بدري اوي..بس ممكن اتكلم معاكي
تالا: اه طبعا تعالي

سمر: مين يا تالا
تالا : دي نادين يا ماما جايه تفطر معانا
سمر : طب كويس خليها تدخل

دخلت تالا واخدت نادين وقفلوا عليهم الباب
تالا: معلش بقا لسه صاحيه وبعماصي😂
نادين: انتي قمر دايما يا توتا
تالا: حبيبتي حبيبتي...بس مالك مش طبيعيه ليه
نادين: انا مش لاقيه حد احكيلو غيرك
تالا: قولي مالك
نادين: انا من فتره اتعرفت على واحد وحبيتو اوي وهوا كمان حبني
تالا: وبعدين
نادين: طالب مني نتجوز عرفي لان هوا اهلو مش هيوافقو يتجوز دلوقتي وواعدني يكتب عليا رسمي اول ما يقف ع رجليه عشان مش بيشتغل لسه
تالا: عرفتيه ازاي
نادين: عرفتو من ع النت واتقابلنا كذا مره
تالا: وانتي عاوزه اي
نادين: انا خايفه ومش عارفه اعمل اي
تالا: اكيد مش هتوافقي
نادين: ويمكن اوافق
تالا: بلاش عبط دا كدا مش بيحبك كدا بيلعب بيكي وهياخود غرضو منك ويرميكي
نادين: بقولك بيحبني
تالا: صدقيني دا كدا مش بيحبك...لو بيحبك بجد هيدخل البيت من بابو
نادين: هوا مش بيشتغل ومعندوش شقه
تالا: احسنلك ابعدي عنو
نادين: مقدرش بحبو بحبو...انتي بس عشان مجربتيش الحب قبل كدا مش عارفه

وبعد محاولات كتيره من تالا ان نادين ترفض...نادين كانت بردو عوزاه...وتالا مقدرتش تسيطر عليها

تالا: انا تعبت معاكي وانتي حره...نهايه الكلام..ولا اكني سمعت منك حاجه ومتجيش بعدين تعيطيلي
نادين: لا مش هاجي عشان هوا راجل وهيطلع اد كلمتو
تالا: اوكي بكره نشوف

باب اوصه تالا خبط وكانت مامتها: نادين حبيبتي..ايه الزياره الحلوه دي
نادين: هوا فيه احلى منك يا خالتو يا قمر
سمر:بكااشه اوي..يلا ربع ساعه وتعالا عشان نفطر
تالا: حاضر يا ماما
قاموا البنات وطلعو من الاوضه ودخلت تالا الحمام تغسل وشها وسنانها...ودخلت اوضتها سرحت شعرها وسمر حضرت الفطار وهشام صحا ودخل ياخود شاور واتجمعوا كلهم ع السفره وفطرو..

هشام: مامتك فين مأجيتش معاكي ليه
نادين: ماما نايمه لسه
سمر: ليه سهرانه طول الليل
نادين: اه هيا فعلا بتسهر

وهشام بص ل سمر وغمزلها....خلصوا فطار ونادين استأذنت منهم وفضلت سمر تتحايل عليها تتغدا معاهم بس رفضت عشان تاكل مع مامتها واخوها...ونزلت نادين وتالا قعدت تتفرج ع التلفزيون...وجابت ع فيلم احاسيس..(طبعا غني عن التعريف😉)

قعدت تالا وهشام يتفرجوا...وسمر بتلم السفره...وجه مشهد علا غانم بالمايوه وباسم سمره بيجري وراها ونيمها ع الارض وبدأ يبوس فيها....تالا حست ب هيجان وقامت تدخل اوضتها

هشام: رايحه فين
تالا: لالالا ماليش ف قلت الادب دي
هشام: شطوره قلب بابي

دخلت تالا الاوضه وقفلت ع نفسها وعتمت الاوضه بالستاير وهيا حاسه ب هيجان....نامت ع السرير...وكانت لابسه بيجامه تيشرت كات وشورت...غطت نفسها ب ملايه وفتحت فونها وجاابت الصفحه الزرقا😉xxxn...وبدأت تقلب ف الافلام...لحد ما جه قدامها فيلم بنتين وراجل( وانا صراحه بحب النوع دا من الافلام ااااوي)

بدأ الفيلم ب راجل نايم ع السرير والبنتين نازلين مص ف زبو وهوا مستمتع اوي وبدأت واحده واحده تبدل ع زبو وتلعب ف بزاز التانيه وهكذا اكيد انتوا عارفين الباقي....بدأت تالا تتنهد وتمشي ايدها على بزازها من فوق التيشرت وتعض على شفايفها...ونزلت ايدها من تحت الشورت وحست ب كسها غرقان..فضلت تتمحن وتتحرك ف السرير وفضلت تمشي ايديها على كسها وتلعب ف زنمبورها....وشافت لقطه ف الفيلم بنت عامله وضع الدوجي والشاب مدخل زبو ف كسها والتانيه نايمه قدامها وفاتحه رجليها و التانيه نازله مص في كسها واهاتهم مختلطه ببعض وهايجين خالص...ف الوقت دا تالا هاجت اوي معاهم وبدأت تطلع منها آهاات خفيفه: اااه اممم اااه..ممممم ااااوف اااح اممممم اااااي
وفضلت تدعك ف كسها اكتر لحد ما اترعشت وجابتهم والفون وقع ع بزازها وهيا ارتاحت...

فونها رن وكانت منار...بصت ع فونها واتنهدت وردت

تالا: الو
منار: اي يا توتا اخبارك اي
تالا ب صوت ممحون: كويسه الحمد**** انتي عامله اي
منار: احسن منك يا واطيه
تالا: مافيش احسن مني يابت
منار: ابو ام غرورك دا
تالا: عاوزه اي يابت
منار: تعالي نخرج...انا وانتي بس
تالا: دا من امتا
منار: يلا بقا..تعالي نتغدا برا
تالا: مش عارفه..ماليش مزاج
منار: يلا بقا بطلي رخامه
تالا: اوكي...هقوم تخود شاور والبس واجيلك
منار: ماشي يا توتا باي

عند منار.....برافو يا منار
منار: بقولك اي يا مهند هيا مش طيقاك اصلا
مهند: يابنتي صدقيني مش هعملها حاجه عاوزها تحبني انا بحبها اوي يا منار وهيا مش حاسه بيا
منار: هيا تالا كدا عمرها ما حبت حد
مهند: انا بقا عاوزها تحبني
منار: ماشي يا مهند
مهند: تمام انا هروح اظبط مع العيال واول ما تيجي تكلميني
منار: طيب

قعدت تفكر منار ف اللي هيحصل.....فلاش بااك

منار كانت قاعده ف الكافيه ومهند كلمها سألها انتي فين وردت عليه وقالتلو ف الكافيه وراح ليها...دخل عليها وقعد معاها

منار: خير يا مهند في اي
مهند: فيه حوار ومحدش هيساعدني فيه غيرك
منار: حوار اي
مهند: انا بحب تالا وانتي شايفه هيا مبهدلاني ازاي..بس بحبها اعمل اي
منار: تالا مش بتحبك يا مهند وهيا عارفه انك بتاع بنات
مهند: هسيبهم كلهم عشانها بس هيا ترضى عني
منار: للدرجادي
مهند: واكتر يا منار بعشقها
منار: طب ايه المطلوب مني
مهند: هتكلميها تعزميها ع الغدا وتيجي وانا هخلي شابين يعاكسوها وادافع عنها واكون بطل ف عينها وتحبني اوحتى ترتاحلي
منار : هههههههه دا فيلم قديم اوي
مهند: ياستي عاجبني بس يلا بقا وحياه اغلى حد عندك
منار : خلاص مادام بتحبها هعمل كدا

نرجع من الفلاش باك....ونروح عند تالا....دخلت الحمام واخدت شاور ولفت نفسها بالبشكير ودخلت اوضتها....بابها خبط

تالا: اتفضل
سمر: شكلك رايحه ف حته
تالا: اه يا مامي منار عزماني ع الغدا برا
سمر: طب مش تقولي يا حيوانه
تالا: و**** كنت هقولكم اصلا اكيد
سمر: لما تلبسي يعني ولا اي
تالا: خلاص بقا يا مامي
سمر: احلويتي يا بت وكبرتي وعاوزه عريس بقا
تالا: لالالا دا تلوث سمعي كدا يلا يا مامي عاوزه البس يا حبيبتي
سمر: ماشي يا رخمه

وقفلت الباب وطلعت....وقفت تالا قدام الدولاب واختارت فستان بالون الاسود واصل بعد ركبتها ونص كم ولبست ع وسطها حزام اسود من نفس لون الفستان....وشنطه صغيره سيلفر وكوتشي سيلفر...وحطت روج احمر وميكب هادي اوي وسابت شعرها ليس وحطت برفان...ونزلت...فونها رن وكانت نادين

تالا: الو يا نادين
نادين:ايوا يا تالا...معلش عوزاكي ف خدمه
تالا: خير في اي
نادين: انتي ف البيت الاول ولا فين
تالا: لا انا رايحه اتغدا مع منار
نادين: طب حلو اوي..ممكن بعد اذنك لو ماما كلمتك تقوليلها اني معاكي
تالا: نعم...ليه انتي رايحه فين
نادين: هشوف الشاب اللي بحبو دا
تالا: وانا يعني كوبري يا نادين
نادين: و**** ما كدا بس انتي بنت خالتي حبيبتي اللي هتداري عني
تالا: ماشي يا نادين بس اخر مره عشان انا مش هشترك ف الهبل دا
نادين: حبيبتي يا توتا...باي

قفلت معاها تالا وهيا متدايقه من نفسها بس مش عارفه تعمل اي...وقفت تاكسي وركبت وقالتلوا ع المكان...

عند نادين.....كانت راكبه تاكسي ونزلت قدام عماره ودخلت وطلعت شقه ف الدور التالت وخبطت وفتحلها الباب

الشاب: اي يا قلبي اتأخرتي ليه تعالي
شدها من ايدها ودخلت... وقفل الباب ولزقها في الباب وقرب منها: مش عارفه انك بتوحشيني
نادين: يا بكاش...لسه كنت معاك من يومين
الشاب: اكنهم سنتين يا روحي

وباسها من شفايفها ونادين راحت معاه ف البوسه..مممممم

نادين: فارس خلاص بقا

ايوا يا جماعه..فارس صاحب مهند..
فارس: انتي اللي حلوه
نادين: اكتب عليا الاول يا فارس
فارس: هيحصل يا قلبي طبعا..
نادين: طب امتا
فارس: تعالي بس متقفليش اليوم بقا

وشدها من ايدها ودخلوا الاوضه.....زقها ع السرير

نادين: فارس بلاش جنان
فارس وهوا بيقرب منها: بحبك
نادين: فارس بس بقا
فارس قرب اكتر: بحبك
نادين وبدأت تهيج معاه: فارس
فارس قرب من شفايفها اوي: بحبك

واخد شفايفها ف شفايفو وفضل يموص ف شفايفها ويبوسها وهيا مستمتعه اوي وعماله تحضن فيه...وراح مقلعها البلوزه وكانت لابسه سونتيال اسود...فضل يقفش ف بزازها ويبوس فيهم...وهيا بتقول: ااااه يا فارس ممممممم
فارس: بزازك فاجرين اااوي
نادين: عجبينك
فارس: اااوي
نادين: خودهم
فارس قومها وفتحلها السونتيال ودفن وشو بين بزازها وقعدها ع السرير وفضل يموص ف حلماتها : ااه ممممم ااه
وهوا عمال يموص ف بزازها نيمها ع السرير وقلعها البنطلون وكانت لابسه اندر من نفس لون السونتيال..قام هوا وقلع هدومو وفضل بالوكسر بس....وراح نايم جمبها وفضل يبوس ف شفايفها ورقبتها وودنها وهيا ف دنيا تانيه وراح منزل ايدو تلعب ف كسها من فوق الاندر وبقا يمشي صوابعو ع كسها ويبوس ف بزازها...نادين: دخل ايدك يا فارس
فارس: ادخلها فين
نادين: جوا الاندر مش قادره
فارس: كدا يعني.....راح مدخل ايدو من تحت الاندر واول ما لمس كسها اتكهربت واترعشت ونزلت عسلها وغرقت الاندر

فارس: خخخخخ احا يا نادين انا لمست كسك بس
نادين: مممممم اااااه ما انت هيجتني واول مره حد يلمسني

فارس قام وقلعها الاندر.....ونزل قدام رجليها وفتح رجليها وكانت منضفه كسها: انتي عامله حسابك بقا
نادين: لا محصلش
فارس: كدابه...كسك عاوزني وكل حاجه فيكي عوزاني
نادين: ااااه بموت فيك

فارس بدأ يبوس ف كسها ويمشي لسانو عليه وهيا بتتلوى تحتيه...وهوا شغال لحس ف كسها ويلعب فيه من برا ب صوابعو لحد ما نزلت عسلها تاني مره... راح مطلع زبو وبدأ يمشيه على كسها: ااه يا فارس...اوي
فارس: كدا حلو وهوا بيمشي ع كسك
نادين: مممم. اوي
فارس زق زبو حته صغيره ونادين هايجه لسه..بس خايفه
نادين: فارس بلاش
فارس: هتجوزك يابت متخافيش بس عاوز اتمتع ب كسك بدل ما ابوص برا
نادين: لا طبعا
فارس: خلاص سيبيني اتمتع

وبدأ يزوق زبو اكتر ونام عليها وباسها من شفايفها عشان صوتها ميطلعش...وراح زاقق زبو ف كسها وهيا خربشت ضهرو من كتر الوجع وعضت شفايفو واتعور: ممممممممم اااااه
فارس: يا شرموطه عورتيني
نادين: ااه نار ناار
فارس مرحمهاش: كسك ديق وحلو

ووقف شويه...وبعدين بدأ يدخلو ويطلعو براحه...وبدل ما كانت موجوعه بدأت تستمتع: اااه
فارس: اتعودتي عليه
نادين: اااه بس بيحرقني

بدأ فارس يسرع اكتر ويدخلو ويطلعوا وفضل شويه كدا لحد ما جابهم ف كسها......واترما عليها قامت نادين بسرعه وشافت الدم مغرق السرير...: يالهوي كل دا
فارس: عادي هيتلم
نادين: فارس اكيد هنتجوز صح
فارس: طبعا يا حبيبتي طبعا..(في بالو بيقول...تبقي عبيطه لو صدقتيني)
نادين: انا هقوم اخود شاور وانزل بقا عشان متأخرش

نسيبهم بقا ونيجي للحلوه تالا

وصلت عند الكافيه...ودخلت وشافت منار راحت عليها وسلموا ع بعض وقعدت شويه وبعدها منار استأذنت تروح الحمام...ودخل شاب ع تالا بيعاكسها

الشاب: الحلو لوحدو ولا اي
تالا: نعم...حضرتك بتكلمني
الشاب: هوا فيه حلو غيرك
تالا: تعرف تتفضل من هنا عشان متتهزقش
الشاب: اي ياعم هوا الحلو شرس ولا اي
تالا: ااوف بقا ما تمشي من هنا بلاش قرف بقا
الشاب: بتزعقي ليه هوا انا كلمتك روحي بوصي ل شكلك ف المرايه
تالا: مالو شكلي يا زباله
الشاب رفع ايدو وكان هيضربها...راح مهند جاي واتدخل
مهند: ايدك ل توحشك...ونزل فيه ضرب
الناس اتلموا وخلصوهم من بعض والشاب مشي ومهند اتبهدل ومنار طلعت من الحمام

منار: اي دا في اي
مهند:واحد زباله كان بيعاكس تالا بس اخد كفايتو
منار: هههههههه باتمان معانا
تالا: متشكره اوي يا مهند
مهند: انتي ليكي كل حاجه حلوه
منار: ايوا ياعم الحب الحب
تالا: اتلمي واسكتي
مهند: طيب عن اذنكم بقا
منار: لا ازاي اقعد اتغدا معانا ( غمزت ل تالا..قوليلو)
تالا: استني يا مهند اتغدا معانا
مهند: لا مدام انتي اللي قولتيلي يبقا اقعد طبعا بس بشرط..انا اللي عازمكم
منار : موافقين

وطلبوا الاكل وقعدوا يضحكو ويهزرو

عند حازم.... مكتئب وحالتو وحشه وبيفكر ازاي يندم تالا عليه...بس قرر ان هوا معدتش هيعبرها ولو شافها هيسلم عليها ببرود ومش هتشوف اللهفه ف عينيه من تاني

خبطت نادين وقام حازم فتحلها عشان سميره كانت نايمه

حازم: كنتي فين
نادين: كنت بتغدا مع تالا ف كافيه
حازم: اشمعنا
نادين: عادي عزمتني وبعدين انا هفضل واقفه كدا
حازم دخل وقالها اتنيلي ادخلي

نادين ماشيه مش قادره تمشي
حازم: مالك ماشيه ليه كدا
نادين بلخبطه: ها لا مافيش اصلي اتكعبلت ف طرابيزه وانا ماشيه ف رجلي وجعتني
حازم: ابقي خلي بالك
نادين: حاضر

ودخلت تجري ع اوضتها

واتصلت ع فارس مردش عليها غير من تاني مره
فارس: اي يا نادين
نادين: مش عارفه امشي وبيوجعني اوي
فارس: معلش اقعدي بس ف مياه دافيه ومطهر وكلو هيبقا تمام
نادين: مش بتضحك عليا يا فارس صح
فارس: انتش مش واثقه فيا ولا اي
نادين: لا واثقه طبعا والا مكنتش سلمتك نفسي
فارس: يبقا خلاص يا بيبي...اقرب فرصه هفاتح اهلي واجي اتقدملك
نادين: ماشي يا حبيبي
فارس: يلا يا بيبي تيكير
وقفلوا مع بعض..ونادين خايفه بس واثقه فيه.....عرفتوا من خمس شهور ووثقت فيه اوي وبتحبو ااوي بس هوا وسخ وبيلعب بيها.....بس محدش هيخسر ف اللعبه دي غيرها للاسف

عند سميره ف الاوضه...ماكنتش نايمه كانت فاتحه فونها وسنداه قدامها ع مخده ولابسه طرحه ع وشها وبتكلم واحد فيديو كول ملط وفاشخه رجليها قدام الفون وهوا عامل زيها وعمال يدعك ف زبو...وهيا جايبه خياره وعماله تنيك نفسها

الراجل: يخربيت جمدانك ولا بزازك عاوزين يتاكلو...العبي فيهم اوي
سميره: اااه كسي نار اوي عاوز اللي يطفيه
الراجل: ما قولتلك تعالي نتقابل وهكيفك ع الاخر
سميره: انت عارف ردي...خليك ف كسي بقااا
الراجل: مممم كسك جامد اوي عايز يتقطع ب لساني ويتفشخ ب زبي
سميره: ااااه نفسي أتناك اااوي

وعماله تدخل ف الخياره وتطلعها بسرعه وتقفش ف بزاها وتعض ع شفايفها...وهوا عمال يدعك ف زبو ويضرب عشره

الراجل: قومي لفي واديني طيزك ف وشي وارشقي الخياره ف كسك

عملت كدا فعلا ورشقت الخياره ف كسها من ورا: اااه كسي اااه
الراجل: كسم طيزك عاوزه تتناك
سميره: نيكني من كل حته
الراجل: لبوه ااوي
سميره قربت تنزل شهوتها وممحونه ع الاخر...فضلت تنيك نفسها اسرع بالخياره..: هجيب هجيب
الراجل: طب لفي ونامي ع ضهرك عشان اشوف رعشتك يا شرموطه.......لفت ونامت ع ضعرها ورشقت الخياره ف كسها وب ايدها التانيه فضلت تفرك ف كسها....

سميره: ااه كسي ااااه هجيب
الراجل: هاتي يلا وانا هجيب لبني على كسك
سميره: اااه هاتو هاتو
الراجل: خودي لبني اهو يا متناكه خوووودي....ونطر لبنو وهيا اترعشت وجابت عسلها....

الراجل: ما تخلصيها بقا وخلينا نتقابل
سميره: قولتلك لا انا كدا مرتاحه
الراجل: انتي جواكي كميه طايقه...نفسي اطلعها منك
سميره: خلاص بقا هقفل دلوقتي ونتكلم وقت تاني
الراجل: ع راحتك يا جميل

وقفلت معاه وقامت لبست قميص ونامت ب عسلها زي ما هيا

نروح عند تالا.......تالا استرجلت مهند وحست ان هوا شهم ومهند بقا زوق معاها ف الكلام وهيا ارتاحت شويه...خلصوا الغدا ومهند صمم يدفع الحساب ودفع واسأذنت منار

منار: عن اذنكم بقا هقوم انا
تالا: رايحه فين
منار: هروح عشان ماما تعبانه بس ولازم اكون معاها
تالا: طب استني اجي معاكي
منار: لا يا حبيبتي خليكي
تلا: طيب هبقا اكلمك
منار: اوكي سلام يا مهند
مهند: سلام


وسابتهم لوحدهم.... مهند فضل يبوص ل تالا نظره حب

تالا: بتبوصلي ليه كدا
مهند: اول مره تتعاملي معايا عادي
تالا: انا بس استجدعتك عشان دافعت عني لكن متفكرش اني دايبه فيك ولا حاجه
مهند: هههههههه انا راضي يا ستي
تالا: هوا انت بجد بتحبني يا مهند
مهند: يعني دا سؤال بجد...اه طبعا بحبك واسف ع كلامي اخر مره بس بجد كنت متدايق منك... تعرفي يا تالا...انا سيبت كل البنات اللي اعرفهم عشانك...مبقتش عاوز غيرك ولا شايف غيرك..مش بتروحي من بالي ابدا ولا من تفكيري
تالا: لالالا خلاص بدل ما اقع منك فالارض
مهند: هههههههه خلاص يا ستي
تالا فونها رن وكانت مامتها بتقولها الساعه 9 وتعالي يلا...قامت تالا
مهند: مش هتديني رقمك بقا عشان ارازي فيكي
تالا: اوكي هات فونك

كتبتلو الرقم ووقف واخد ايديها وباسها : احلى يوم انهاردا عندي..عشان كان معاكي يا تالا
تالا ب توتر سحبت ايديها: اا ميرسي يا مهند عن اذنك
مهند: استني هوقفلك تاكسي اقفي

وقفلها تاكسي ودفعلها وقالها شويه هكلمك اطمن انك وصلتي

عدا 10 ثواني واتصل عليها
تالا: الو
مهند: بصراحه وحشتيني
تالا: اوفر اوي
مهند: صح..انا بردو بقول كدا

فضلوا يضحكوا ويتكلم معاها طول الطريق..لحد ما وصلت عن باب البيت وقفلت معاه....دخلت وباباها ومامتها كانوا قاعدين سلمت عليهم ودخلت اوضتها واترمت ع السرير وفضلت تفكر ف اللي حصل ومهند اللي مكنتش بتطيقو...ازاي مشاعرها بتسحبها ناحيتو كدا....وبتفكر ف البوسه بتاعتو واد اي كانت حنينه وحلوه واد اي هوا فعلا جميل وعيونو تهبل وتسحر..

نسيبها ف سرحانها ونروح عند جاسمين...اتصلت على مهند
جاسمين: ها عملت اي
مهند: كلو تمام القطه وقعت خلاص
جاسمين: لازم تكسر مناخيرها
مهند: عيب عليكي هوريكي فيها يوم...حلو ااوي
جاسمين: اكيد لازم اشووف
مهند: طبعا...بس انتي فين
جاسمين: ف الشقه مستنياك
مهند: الللعب جايلك
جاسمين ضحكت ب مياعه: طب يلا عشان مستعجله..مستعجله اوي
مهند: جايلك يا هايجه

وقفل معاها وجري ع الشقه....و ع فكره يا جماعه الشقه دي اللي فارس بيقابل فيها نادين وكمان مهند بيقابل فيها اي واحده...فاتحينها للمزاج وبس.... راح مهند عندها وفتح الباب...ولقاها مستنياه ف الاوضه نايمه ع بطنها ولابسه اندر فتله بس والباقي ملط...مهند اول ما شافها زبو وقف وراح قالع هدومو ع طول

مهند: احا
جاسمين: اصل طيزي بتاكلني ااوي
مهند: هريحهالك اللي تعباكي دي

وراح هجم عليها ونام عليها وبقا زبو ع طيزها....ودخل ايديه من تحتها ومسك بزازها وبدأ يدعك فيهم وزبو عمال يحك ف طيزها...جاسمين: اممممم اااه يا مهند
مهند بدأ يعضها من كتافها ويبوس ضهرها....وهيا بتقول دخل زبك بقا مش قادره

راح قايم واخد الجيل منها ولبس الكوندوم وحط عليه جل وعلى طيزها....وفضل يمشي صوابعو على طيزها ويدخلهم ويطلعهم وهيا ممحونه وهايجه خالص....يلا بقا يا مهند اااه يلااا

راح شايل صوابعو وحط زب
و ع باب طيزها ورشقو مره واحده...وهيا كتمت صوتها ف السرير... وبدأ مهند يطلعو ويدخلو بسرعه

جاسمين: اااه يا مهند اااااه بشويش يخربيتك
مهند: مش انتي اللي عايزه كدا خوديه ف طيزك بقا

وهووووووب الباب خبط😂😂معلش فصلتكو😂😂 بس انا دلعتكم مشاهد جنسيه كتير ف الجزء دا وقولت كفايه كدا بقا....بس يا ترى مين اللي خبط...وهيحصل اي تاني...هنشوووف ف الجزء التالت مع بعض...واوعدكم ب حلويات ف الجزء التالت😂

استنوني يا حلويييييين...
♥️🥰🥰🥰
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر
 
ازيكم يا حلوييييين...وحشتوني اوي اوي اوي....ويارب اكون وحشتكم😊♥️🫂😢...بقالي كتير اوي فاقده شغف الكتابه وبصراحه مكنتش ناويه اكتب تاني....بس اعمل اي شغف الكتابه صحي جوايا من تاني...لاني فعلا بحب الكتابه جدا وبعشق القصص وتأليفها...سامحوني ع تأخيري....بس الواحده عدت ب ضغوطات كتيره اوي... الحمد**** ع كل حال☹️


نبدأ حكايتنا.....................

بنوته عايشه مع باباها ومامتها...مامتها مخلفتش غيرها هيا البنوته الدلوعه الحيله زي ما بيقولوا....ومدلعينها اخر دلع لبس وخروجات وكل اللي هيا عوزاه بتلاقيه....

بس مشكلتها مغروره وشايفه نفسها ومش بتصاحب اي حد ولا الحب بيدق ع قلبها ابدا..... البنوته اسمها..تالا وعندها 22 سنه...وزي القمررر...بشرتها بيضه اوي وجسمها زي ما الكتاب بيقول بزاز متوسطه وطيز مدوره ومرفوعه وفخاد ملفوفه وشفايف صغيره ومدوره وعيونها عسلي وشعرها بني فاتح وزنها 70 كيلو وطولها 168.. ويلا بينا نبدأ


كانت الساعه 12 الضهر....فتحت مامتها الباب عليها وكانت تالا نايمه...فتحت عليها الستاير والشمس دخلت


مامتها: يلا يا روحي قومي بقا الساعه 12
تالا نايمه ع نفسها وفاتحه عين وقافله عين: اي يا مامي بس هقوم اعمل اي معلش شويه😴
مامتها: يلا بقا يا قلب مامي عشان خالتك وعيالها جايين🤗
تالا: ااوف بقا...وهتجيب ابنها الملزق دا معاها😮‍💨
مامتها: بنت...عيب دا ابن خالتك بردو...وبعدين هوا عشان بيحبك يبقا وحش🤔
تالا: لالالا المرشح بتاع كل يوم انا هقوم اخود دووش احسن وافووق...معلش يا مامي حضريلي الحمام😜
مامتها: **** يهيديكي يا تالا...حاضر😏




قامت تالا وطلعت هدوم ليها....بيجامه نص كم مكونه من تيشرت نص كم وبنطلون لونهم بمبي ومرسوم عليهم تويتي... كانت مامتها خلاص حضرت ليها الحمام....دخلت الحمام تاخود شاور...ومن عادت تالا انها تحب اوي تبوص ل جسمها ف المرايه...الحمام بتاعهم كان زي الاوضه كبيييير وفيه بانيو وفيه مرايه ب طول الحيطه تجيبك من فوقك ل تحتك

البانيو كان متحضر بالمياه السخنه وفيه شاور ومليان ورد وحاجات حلوه كدا...الدلوعه بقا...كانت لابسه قميص طويل كات ومش لابسه تحتيه حاجه...وقفت قدام المرايه وقلعت القميص وفضلت تتأمل جسمها وتمشي ايديها ع جسمها وبدأت تكلم نفسها


تالا: يخربيت جمالي وحلاوتي...نفسي ابوسني🫦...احييييه عليااا..لما ادخل ف البانيو قبل ما اغتصبني😂

دخلت ف البانيو وفضلت تستجم...نسيبها تستجم ونروح ل باباها ومامتها

باباها كان قاعد ف الصالون ومامتها بتروق الصالون حواليه

مامتها: مش عارفه اعمل اي ف بنتك يا هشام...بيبقا يوم منيل..لما اختي وابنها وبنتها بييجو عندنا🤕
هشام...دا اسم باباها...ومامتها اسمها سمر
هشام: ما انتي عارفه بنتك...مش بتحب حازم خالص ولا بتطيقو وبصراحه وانا كمان😂
سمر بزعل: كدا يا هشام ☹️


سمر كانت موطيه قدام هشام بتمسح الطرابيزه راح شاددها من وسطها وقعت ف حجرو

هشام: لا مش كدا يا قلب هشام...انتي شغاله توطي قدامي وتروقي وانا سايبك اهو🤨
سمر بدلع: هشام..بس بقا 😚
هشام: ومش بس انتي ولا اي🫦
سمر: انت مش بتشبع ابدا🥰

راح بايسها من شفايفها: لا مش بشبع من مراتي حبيبتي 😊
سمر: احنا كبرنا بقا😉
هشام: احاا كبرنا فين..انتي مش شايفه حلاوتك يا بطه..دا حتى تالا واخده حلاوتك😉


نسيت اوصفلكم سمر....سمر عندها 53 سنه بشرتها بيضه زي تالا وعيونها عسلي وشعرها صبغاه اصفر...ووزنها حوالي 85 كيلو وطولها 160 بس جسمها مشدود..وبزازها كبيره...وطيزها وسط...

هشام بقا راجل رياضي وشعره ابيض..وليه دقن محددها..طولو 170 ووزنو 80 كيلو... وبيحب الرياضه جدا ورومانسي اوي وبيحب مراتو...بس دا ميمنعش ان هوا بيحب الحريم الحلوه بردو


يلا نكمل....

سمر: هههههههه طب بس بقا ل تيجي وانت حاضني كدا ونتحرج🌝
هشام: ما تيجي نداري نفسنا ف الاوضه جوا 😉
سمر: لالالا انا ورايا طبيخ وحاجات كتير.... بليل بقااا🥺
هشام: طيب خلاص قومي بدل ما اغير رأيي😉😂

سمر قامت جري..دخلت ع المطبخ توضب الاكل

تالا خلصت الشاور وطلعت من الحمام لفه شعرها بالفوطه ودخلت اوضتها....نشفت شعرها بالسشوار وسرحتو وعملتو ديل حصان ونزلت قصتين من الجمب...وحطت روج بينكي وماسكارا زرقا لانها بتعشقها....وحطت برفان وطلعت من اوضتهت


تالا: بابي حبيبي صباح الخير🤗
هشام: صباح الفل يا قلب بابي😊

وراحت قعدت ع رجل باباها وحضنتو

سمر دخلت عليهم: يا سلام ع الدلع ياسلام..قوم ياختي ايدك معايا🤨
تالا: يا مامي بقا مش قادره😄
سمر: خلاص خليكي ف حضن بابي😑
تالا: دي سمر شكلها بتغير عليك مووت🧐
هشام: نعمل اي بقا حقها..القمر قاعد ع رجلي وهيا لا😂
سمر: اشتغلوا عليا بقا...يلا تعالوا ساعدوني انتوا الاتنين😂

قاموا التلاته مع بعض....ودخلوا المطبخ وبدأو يعملو الاكل ب كل حب مع الهزار والضحك طبعا...الساعه جات 4 وجرس الباب رن


سمر: افتحي يا تالا معلش🙂
تالا : اكيد خالتي وابنها الملزق😤
سمر: يلا يا بت من قدامي روحي😐
تالا: لو بس متتعصبيش🤪

راحت تالا فتحت الباب وشافت خالتها وبنتها وابنها

تعالو اوصفلكم خالتها....اسمها سميره...وعندها 57 سنه جسمها مليان حوالي 90 كيلو وطولها 166 وبشرتها خمريه وبتلبس عبايات سمره على طول...بس اختها احلى منها..

وبنتها اسمها نادين...عندها 20 سنه وخمريه زي مامتها وزنها 60 كيلو وصدرها كبير وطيزها صغيره وشعرها قصيو ولونو اسود وعيونها سودا....

واخوها اسمو حازم...بشرتو سمرا..ووزنو 80 كيلو وعندو كرش صغير وشعرو مفلفل واسود وبيلبس نضاره نظر وعندو 25 سنه...وللاسف باباهم متوفي من 5 سنين


سميره دخلت ع تالا بالحضن: تالا حبيبتي وحشتيني🤗
تالا: وانتي كمان يا خالتو اتفضلو😊
دخلت نادين: ازيك يا تالا😊
تالا الحمد**** 😄
دخل حازم: بنت خالتي القمر...وبيمد ايدو😚...راحت تالا بصت ع ضوافرها ب غرور وقالتلوا: سوري يا حازم ايدي مش نضيفه🤥

حازم ب احراج: ومالو السلام وصل يا عسل🫡

دخل حازم وقفلت تالا الباب وهيا بتنفوخ...طلع هشام وسمر ورحبو ب سميره وعيالها...قاموا يحضروا السفره...الحريم كلهم دخلوا المطبخ وسابو حازم وهشام مع بعض

هشام: منور يا حازم😄
حازم: دا نورك يا عمي....بس هيا بنتك ليه مش بتطيقني☹️
هشام: ليه يابني🤔
حازم: دايما تبوصلي ب قرف وبحسها كرهاني😐
هشام: معلش انت عارف طبع تالا مع نفسها شويه🙂
حازم: عارف وانا سايبها براحتها😮‍💨

هشام بيكلم نفسو: يا اخي دا انت لازقه صحيح😂
حازم: هاا بتقول حاجه يا عمي🧐
هشام: لالا يا حبيبي سلامتك🤪


الحريم خلصوا توضيب السفره وقعدو كلهم... وأكلو وضحكو وهزروا...وقامت تالا ومامتها تلم الاطباق ولسه سميره بتشيل معاهم

سمر: و**** ابدا ما انتي عامله حاجه اغسلي ايدك واقعدي
سميره: هوا انا غريبه يا سمر
سمر: خلاص بقا انتي جايه تقعدي معانا...وبعدين يا اختي ما تقلعي الطرحه دي واقعدي براحتك..مافيش حد غريب
سميره: بردو عشان جوزك
سمر: اخص عليكي دا بيعتبرك اختو و**** اقلعي بلاش هبل

دخلت سميره الحمام وغسلت ايديها وقلعت الطرحه والعبايه صدرها كان مفتوح شويه والخط اللي بين بزاز سميره باين من العبايه بحكم ان صدرها كبير....وفردت شعرها ع كتفها ورسمت العبايه ع جسمها ب ايديها وكانت بتبوص ل جسمها ب شهوه وهيجان....فاقت من هيجانها ع خبطت الباب..فتحت وكان هشام

هشام ب حرج: احم احم معلش معرفش ان انتي هنا😅
سميره: تعالا انا كنت طالعه اصلا😊
هشام ب نظره اعجاب: ايه الحلاوه دي..اول مره اشوفك من غير الطرحه😉
سميره ب حرج: بجد..قصدي و**** سمر اللي اصرت عليا عوزاني اكون ع راحتي😁
هشام: طبعا دا بيتك يا سميره
سميره ب امتنان: متشكره ليك اوي يا هشام بجد🤗
هشام: مافيش بينا شكر يا سميره...يلا روحي ليهم
سميره : ماشي

وهيا بتعدي كان هشام داخل وزبو حك ف جمبها وكان واقف...وهيا حست بيه وشهقت شهقه صغيره وهوا اخد بالو وراح حاطط ايدو ع زبو وقالها انا اسف...وهيا ضحكت ب كسوف وطلعت ع الصالون...وتفكيرها ف هشام وزبو اللي خبط فيها.....اتجمعو تاني وكانت سمر جابت عصير وفاكهه..وكلهم قاعدين يفتكروا ذكرياتهم...فون تالا رن وكانت منار صاحبتها

قامت تالا ودخلت اوضتها وقفلت الباب وردت على منار

تالا: الو
منار: اي يا توتا عامله اي
تالا: الحمد**** تمام
منار: مش هتيجي ولا اي احنا قاعدين ف المكان بتاعنا😊
تالا: مش عارفه خالتي عندنا وابنها وبنتها
منار : ههههههه ابنها الملزق😂
تالا: اه الملزق اووف😤
منار: طب ما تيجي يا بنتي
تالا: مش عارفه هشوف واقولك
منار: خلاص شوفي ولو كدا تعالى على طول احنا سهرانين شويه
تالا: مين معاكي
منار: جاسمين ومياده وفارس و مهند
تالا: مهند معاكو
منار: ايوووووا
تالا: اوووف هوا يوم الملزقين انهاردا
منار: خلاص بقا ممم
تالا: خليكي مزنوقه مش عارفه تتكلمي
منار: تعالي وخلاص بقا فكك هاا
تالا: طيب خلاص يلا باي

قفلت معاها وهيا بتفكر تخرج ازاي.... قررت انها هتقولهم منار تعبانه وهتروح تشوفها

طلعت ليهم...وراحت ل هشام وقعدت ع حجرو وباستو من خدو: بابي حبيبي وقلبي 🤗
هشام: قولي يا بكاشه عاوزه اي😂
سمر: شوفو البت الكهينه دي🤔
تالا بدلع: مالكيس دعوه يا سمر انتي😜
هشام: ايوا مالكيش دعوه😂
سمر: كدا...طيب انا غلطانه🧐
تالا: ممكن يا بابي اروح اشوف منار شويه عشان تعبانه🤕
سميره: يعني مش هتقعدي معانا شويه🙁
هشام: خليها بكره يا تالا😑
تالا: و**** يا خالتو مش قصدي بس صاحبتي تعبانه وهيا ساعه مش هتأخر....بليز يا بابي 😚
سمر: ايوا اتدلعي😏
هشام: طب قومي وهيا ساعه بس🙂
تالا: ساعه ونص🙂




مشيو الشباب والبنات قعدو......نسيت اقولكم ان جاسمين بتحب مهند ومهند مش شايف غير تالا.....تعالوا اوصفلكم البنات...جاسمين عندها 23 سنه ووزنها 60 كيلو وجسمها حلو وسط بس مش مغري يعني عاديه وطولها155..وبشرتها خمريه وسعرها صبغاه احمر....ومنار عندها 22 سنه ووزنها 80 كيلو وعودها بطايه....مليانه ومربربه...وبشرتها بيضه وشعرها اسود وعيونها عسلي وطولها حوالي 166

تالا: اووف كل مره ع حرق الدم دا...انا مش بحبو يفهم بقا😡
جاسمين: للاسف اعمى القلب والنظر😏
منار: في اي يا جاسمين🙂
تالا: سيبيها يا منار...ها يا جاسمين اعمى القلب وعرفناها لكن اعمى البصيره دي اي🤨
جاسمين: سايب اللي بتحبو ومش شايفها..شايفك انتي وبس😡
تالا: وانا مش ذنمبي ان هوا مش شايفك..اهو عندك اشبعي بيه..انا هقوم يا منار..ياريتني ما نزلت اصلا😡
منار: اخص عليكي يا تالا اقعدي بقا بلاش عبط☹️
جاسمين: سيبيها تمشي😏
تالا: انتي ازاي حقوده كدا بجد😠
منار: بس يا جاسمين في اي😠
تالا: عن اذنك يا منار هبقا اكلمك فون...عشان فيه ناس قاعده مش من مستوايا😂

ومشيت تالا ودمها محروق وكان حازم بيتمشى ودمو محروق واكن ذنمب ناس بتخلصوا ناس...هيا حرقت ددمم حازم اللي بيحبها بجد ومهند وجاسمين حرقولها دمها...بس الحب دا مش ب ايد حد....ومالناش حكم ع قلبنا

تالا وقفت تاكسي وركبت وروحت...وطلعت البيت خبطت ونادين فتحتلها

نادين: اي دا متأخرتيش خالص
تالا: قولتلكم مش هتأخر
سميره: اهلا يا توتا...اوماال حازم فين
تالا: هوا مجاش
سميره: لا نزل معاكي ومجاش وقافل فونو
تالا: هوا ركبني التكسي ومشي
سمر: تلاقيه راح يقعد مع صحابو ولا حاجه
سميره: ممكن بس مش من عوايدو ميقوليش
تالا: عن اذنكم اغير هدومي
نادين : استني جايه معاكي

دخلوا نادين وتالا الاوضه وقامت سمر تدخل الحمام وفضلوا سميره وهشام لوحدهم...

هشام:ممكن سؤال يا سميره..عارف ان هوا سؤال رخم
سميره: مش لما تقولوا الاول ونحكم
هشام: عندك حق....ليه مش اتجوزتي بعد جوزك **** يرحمو
سميره اتنهدت: كان صعب عليا اتجوز وبنتي كبرت وابني..مقدرش ادخل عليهم راجل غريب ومقدرش اسيبهم لوحدهم ف كدا افضل
هشام: طب وطلباتك ك ست واحتياجاتك بتعملي فيها اي
سميره: طلباتي اي يا هشام خلاص بقا انا كبرت
هشام: كبرتي اي مين قال كدا...دا انتي اللي يشوفك يقول عندك 25 سنه
سميره ب احراج: لالا مش للدرجه دي...بكاش اوي انت
هشام: محصلش ابدا

دخلت عليهم سمر: بتقولو اي
هشام: بقول ل اختك ان شكلها يدي 25 سنه مش مصدقه
سمر: اه طبعا اختي زي القمر وجسمها يجنن
سميره: انتوا بتحرجوني بصراحه
هشام: لا احنا بنقول الحقيقه ولا اي يا سمر
سمر قعدت ف حضن هشام وقالتلو طبعا يا حبيبي
هشام نسي نفسو وراح باس سمر من شفايفها وسمر بادلتو البوسه...منظرهم هيج سميره وحست انها ممحونه ونفسها ف راجل يعمل معاها كدا....هشام ساب شفايف سمر...وسمر اتحرجت وقالت ل سميره: معلش يا سميره انتي مش غريبه

سميره: لا ابدا براحتكم...
وبدأو يتكلموا ف مواضيع تانيه....نادين قعدت وتالا دخلت ورا ستاره تغيير الملابس وبدأت تخلع هدومها

تالا: ممكن يا نادين تناوليني البيجامه اللي ع السرير
نادين: حاضر

وجابت البيجامه واديتها ل تالا...وبعد ما لبست فضلوا يتكلموا ف حاجات البنات والاهتمام بالبشره والشعر

عند حازم...روح البيت ودخل اوضتو وقفل ع نفسو وفتح النور واترما ع السرير وقلع النضاره وبدأ يفكر ازاي يطور من نفسو وازاي هوا مش شايف نفسو وحش وكلام تالا بيتعاد قدامو زي الشريط
عند مهند وفارس

مهند: وحيات امها ل اعرفها مقامها
فارس: ما تفكك بقا يا مهند ..دي بت مغروره وانت عارف
مهند: انا مافيش بنت تقولي لا
فارس: واديها جات اللي تقولك اسكت بقا وابعد عنها
مهند: مستحيل...هتشوف انا هعمل فيها اي

قامت سميره ونادين عشان يمشوا وودعوهم...

سميره: المره الجايه عندي بقا
سمر : انشاء **** يا حبيبتي

ومشيوا....تالا: تصبحوا ع خير يا قلوبي
سمر وهشام: وانتي من اهلو يا روحي


دخلوا اوضتهم وتالا دخلت اوضتها وقفلت عليها....فضلت تلعب ع النت شويه وبعدين نااامت

طبعا يهمني رأيكم...وقولولي اكمل ولالا....باي يا حلوين😊♥️🫂

وكدا اكون خلصت الجزء الاول


نسيب تالا اللي نامت وندخل ع اوضه سمر وهشام
سمر فتحت الدولاب وطلعت قميص احمر بيبي دول وشكلو حلو اوي...هشام وقف وراها وحضنها من ضهرها : الحلو ناوي ع اي
سمر: كل خير يا حبيبي
هشام: يعني اي..اعمل حسابي
سمر: طبعااا...هاخود شاور واجيلك
هشام: ليلتنا فللل
سمر ضحكت ب مياعه وراحت ع الحمام...اخدت شاور وطلعت وكان هشام مستنيها...لابس بوكسر وزبو واقف وواضح من البوكسر ونايم ع السرير...قعدت ع كرسي التسريحه وبدأت تنشف شعرها

هشام: يلا يا حبيبتي بقا
سمر: انت بردو عاوز تنفذ اللي ف دماغك
هشام: اللي هوا اي
سمر: سميره يا هشام
هشام: انا شايفك ليكي مزاج اكتر مني يا لبوتي
سمر الكلام خلاها تقشعر: مش عارفه هيا هتوافق ولالا

هشام اتعدل وقام وراح ينشف ل سمر شعرها ويلعبلها فيه وهوا بيكلمها: اختك سميره هايجه ع الاخر وشكلها اصلا هاريه نفسها لعب....ف حرام نسيبها كدا...واهو احسن من الغريب ولا تخسر عيالها ولا تبهدل نفسها
سمر: هيا مش هتوافق
هشام: هتوافق ووعد هتوافق...انتي مشوفتيش نظرات المحن اللي كانت ف عينها وانا ببوسك
قامت سمر من ع الكرسي ولفت ل هشام : نظرات اي بقا
هشام: هيجان يا لبوه
سمر: طب انا هايجه اوي
هشام: وانا نفسي انيكك انتي واختك ااوي
وراح هاجم ع شفايفها ف بوسه عنيفه وبقا يقفش ف بزازها وف طيازها بقا بيعجن ف جسمها حرفيا..وهيا بقت تقول اااه مش عارفه من الهيجان ولا من الوجع...: اااااه يا هشام اااااه يا مجنون
هشام: هنيكك وانيك اختك يا لبوتي
سمر جريت ع السرير وفتحت رجليها: تعالا نيكني انا بسررعه
هشام قلع البوكسر وراح عليها وقام راشق زبو ف كسها: اااااااه اااوي نيكني بقا بسرعه
هشام: خوديه اهو يا شرموطه..اهوو
سمر: اااااه يا هشام ااااااه
هشام: اختك جسمها عاجبني اوي
سمر: وانا نفسي اقفش ف بزازها الكبيره دي
هشام: وانا نفسي ارضع منهم والحسلها كسها التعبان
سمر: ااه كسها تعبان اووي
هشام: وانتي كسك اي يا فاجره
سمر: كسي تعباااااان ااااااه كمااااان

راح ضاربها ف فخدها وقالها: لفي يا معرصه على اختك
سمر قامت ولفت عملت وضع الدوجي وهشام مسكها من وسطها وشد شعرها ودخل زبو ف كسها...وفضل يدخلو ويطلعو وهيا آخر هيجاان: ااااه يا هشام براحه بتوجعنييي

هشام: مافيش براحه كلو من دا...خودي خودي كمان
سمر: ممممم ااااااه اااااااوف اااااااه
فضلوا شويه وبعدين سمر بعدت ولفت وشها ع زب هشام واخدتو بين شفايفها تموص فيه وهوا بدأ يدعك ف بزازها وهيا مش راحمه زبو مص

هشام: ااوي يا متناكه.. شفايفك ناار
سمر: ممممم اهو ممممم
هشام: تخيلي بقا انتي وسميره بتمصو زبي وبتبدلو عليه
سمر: ااااح مممممم حلو
هشام راح مدخل صوباع ف طيز سمر...وهيا مش راحمه زبو مص ودعك ب ايديها...فضل يبعبص فيها وهيا كسها بقا على اخروو....رااحت شداه ومنيماه ع ضهرو وركبت ع زبو وفضلت تطلع وتنزل وبزازها تترج قدامو....راح شاددها من بزازها واخدهم ف شفايفو وبقا يموص فيهم ويرضعهم اوي ويسقف عليهم ب ايديه ....: ااااااااه اااااااااااح ااااااااااااه
هشام: اوي يا لبوتي ااااوي
سمر: اااااوي اااااااااه.....وبدأت تفرك ف كسها جامد: هجيب يا هشاااااام هغرق زببك
هشام: هاتي يا متناكه هاااتي
سمر: اااااااااااااه كسيييييييي ااااااااااه
واترعشت ع زبو اوي...راح زقها وخلاها تركع ف الارض ع ركبتها....وفضلت تموص ف زبو وتدعكو ب ايديها
هشام:ااااوي يلا هجيب يلاااا
سمر: مممممممممم
هشام: يلا يا معرصه على اختك كمااااان
سمر بدأت تدعك اسرع وتموص ف بيضانو
هشام: اااااه هنزل على بزازك يا متناكه ااااه ااااه
سمر قفشت بزازها وجهزتهم ل استقبال لبن هشام...ونطر لبنو على وشها وبزازها....وراح نايم ع السرير وهيا قامت نامت جمبو...مسحت وشها ب فوطه ونامت ف حضنو من التعب محدش فيهم حس بنفسو

بدأت شمس يوم جديد وكانت الساعه 9 بدأت تالا تفوق وصحيت اول مره بدري.. مسكت فونها وشافل رساله من حازم.. وكانت كالتالي.... ( حبي ليكي مش ضعف مني ومش عشان بحبك هفضل استحمل اهانتك ليا كل شويه...انا هقدر ادوس ع قلبي وابطل احبك...وبكره الاقي وحده تحبني ب شكلي وعيوبي..وشكلي مش هغير فيه يا تالا عشان انا مقتنع بيه انتي بقا اتفلقي...بس بكره تجري ورايا وانا اللي اقولك لا)

تالا: اااوف بقا انا مش ناقصه بجد

فضلت تتقلب يمين وشمال ونامت تاني.....سمر فاقت واخدت بيجامه ودخلت الحمام تاخود شاور.... والباب خبط...قامت تالا: يوووووه يا مامااااا

سمر: افتحي الباب يا تالا انا باخود شاور
تالا: مين الرخم اللي ع الصبح دا بس
راحت تالا تفتح ولقيتها..نادين بنت خالتها
تالا: نادين...تعالي
نادين: اسفه عارفه ان احنا بدري اوي..بس ممكن اتكلم معاكي
تالا: اه طبعا تعالي

سمر: مين يا تالا
تالا : دي نادين يا ماما جايه تفطر معانا
سمر : طب كويس خليها تدخل

دخلت تالا واخدت نادين وقفلوا عليهم الباب
تالا: معلش بقا لسه صاحيه وبعماصي😂
نادين: انتي قمر دايما يا توتا
تالا: حبيبتي حبيبتي...بس مالك مش طبيعيه ليه
نادين: انا مش لاقيه حد احكيلو غيرك
تالا: قولي مالك
نادين: انا من فتره اتعرفت على واحد وحبيتو اوي وهوا كمان حبني
تالا: وبعدين
نادين: طالب مني نتجوز عرفي لان هوا اهلو مش هيوافقو يتجوز دلوقتي وواعدني يكتب عليا رسمي اول ما يقف ع رجليه عشان مش بيشتغل لسه
تالا: عرفتيه ازاي
نادين: عرفتو من ع النت واتقابلنا كذا مره
تالا: وانتي عاوزه اي
نادين: انا خايفه ومش عارفه اعمل اي
تالا: اكيد مش هتوافقي
نادين: ويمكن اوافق
تالا: بلاش عبط دا كدا مش بيحبك كدا بيلعب بيكي وهياخود غرضو منك ويرميكي
نادين: بقولك بيحبني
تالا: صدقيني دا كدا مش بيحبك...لو بيحبك بجد هيدخل البيت من بابو
نادين: هوا مش بيشتغل ومعندوش شقه
تالا: احسنلك ابعدي عنو
نادين: مقدرش بحبو بحبو...انتي بس عشان مجربتيش الحب قبل كدا مش عارفه

وبعد محاولات كتيره من تالا ان نادين ترفض...نادين كانت بردو عوزاه...وتالا مقدرتش تسيطر عليها

تالا: انا تعبت معاكي وانتي حره...نهايه الكلام..ولا اكني سمعت منك حاجه ومتجيش بعدين تعيطيلي
نادين: لا مش هاجي عشان هوا راجل وهيطلع اد كلمتو
تالا: اوكي بكره نشوف

باب اوصه تالا خبط وكانت مامتها: نادين حبيبتي..ايه الزياره الحلوه دي
نادين: هوا فيه احلى منك يا خالتو يا قمر
سمر:بكااشه اوي..يلا ربع ساعه وتعالا عشان نفطر
تالا: حاضر يا ماما
قاموا البنات وطلعو من الاوضه ودخلت تالا الحمام تغسل وشها وسنانها...ودخلت اوضتها سرحت شعرها وسمر حضرت الفطار وهشام صحا ودخل ياخود شاور واتجمعوا كلهم ع السفره وفطرو..

هشام: مامتك فين مأجيتش معاكي ليه
نادين: ماما نايمه لسه
سمر: ليه سهرانه طول الليل
نادين: اه هيا فعلا بتسهر

وهشام بص ل سمر وغمزلها....خلصوا فطار ونادين استأذنت منهم وفضلت سمر تتحايل عليها تتغدا معاهم بس رفضت عشان تاكل مع مامتها واخوها...ونزلت نادين وتالا قعدت تتفرج ع التلفزيون...وجابت ع فيلم احاسيس..(طبعا غني عن التعريف😉)

قعدت تالا وهشام يتفرجوا...وسمر بتلم السفره...وجه مشهد علا غانم بالمايوه وباسم سمره بيجري وراها ونيمها ع الارض وبدأ يبوس فيها....تالا حست ب هيجان وقامت تدخل اوضتها

هشام: رايحه فين
تالا: لالالا ماليش ف قلت الادب دي
هشام: شطوره قلب بابي

دخلت تالا الاوضه وقفلت ع نفسها وعتمت الاوضه بالستاير وهيا حاسه ب هيجان....نامت ع السرير...وكانت لابسه بيجامه تيشرت كات وشورت...غطت نفسها ب ملايه وفتحت فونها وجاابت الصفحه الزرقا😉xxxn...وبدأت تقلب ف الافلام...لحد ما جه قدامها فيلم بنتين وراجل( وانا صراحه بحب النوع دا من الافلام ااااوي)

بدأ الفيلم ب راجل نايم ع السرير والبنتين نازلين مص ف زبو وهوا مستمتع اوي وبدأت واحده واحده تبدل ع زبو وتلعب ف بزاز التانيه وهكذا اكيد انتوا عارفين الباقي....بدأت تالا تتنهد وتمشي ايدها على بزازها من فوق التيشرت وتعض على شفايفها...ونزلت ايدها من تحت الشورت وحست ب كسها غرقان..فضلت تتمحن وتتحرك ف السرير وفضلت تمشي ايديها على كسها وتلعب ف زنمبورها....وشافت لقطه ف الفيلم بنت عامله وضع الدوجي والشاب مدخل زبو ف كسها والتانيه نايمه قدامها وفاتحه رجليها و التانيه نازله مص في كسها واهاتهم مختلطه ببعض وهايجين خالص...ف الوقت دا تالا هاجت اوي معاهم وبدأت تطلع منها آهاات خفيفه: اااه اممم اااه..ممممم ااااوف اااح اممممم اااااي
وفضلت تدعك ف كسها اكتر لحد ما اترعشت وجابتهم والفون وقع ع بزازها وهيا ارتاحت...

فونها رن وكانت منار...بصت ع فونها واتنهدت وردت

تالا: الو
منار: اي يا توتا اخبارك اي
تالا ب صوت ممحون: كويسه الحمد**** انتي عامله اي
منار: احسن منك يا واطيه
تالا: مافيش احسن مني يابت
منار: ابو ام غرورك دا
تالا: عاوزه اي يابت
منار: تعالي نخرج...انا وانتي بس
تالا: دا من امتا
منار: يلا بقا..تعالي نتغدا برا
تالا: مش عارفه..ماليش مزاج
منار: يلا بقا بطلي رخامه
تالا: اوكي...هقوم تخود شاور والبس واجيلك
منار: ماشي يا توتا باي

عند منار.....برافو يا منار
منار: بقولك اي يا مهند هيا مش طيقاك اصلا
مهند: يابنتي صدقيني مش هعملها حاجه عاوزها تحبني انا بحبها اوي يا منار وهيا مش حاسه بيا
منار: هيا تالا كدا عمرها ما حبت حد
مهند: انا بقا عاوزها تحبني
منار: ماشي يا مهند
مهند: تمام انا هروح اظبط مع العيال واول ما تيجي تكلميني
منار: طيب

قعدت تفكر منار ف اللي هيحصل.....فلاش بااك

منار كانت قاعده ف الكافيه ومهند كلمها سألها انتي فين وردت عليه وقالتلو ف الكافيه وراح ليها...دخل عليها وقعد معاها

منار: خير يا مهند في اي
مهند: فيه حوار ومحدش هيساعدني فيه غيرك
منار: حوار اي
مهند: انا بحب تالا وانتي شايفه هيا مبهدلاني ازاي..بس بحبها اعمل اي
منار: تالا مش بتحبك يا مهند وهيا عارفه انك بتاع بنات
مهند: هسيبهم كلهم عشانها بس هيا ترضى عني
منار: للدرجادي
مهند: واكتر يا منار بعشقها
منار: طب ايه المطلوب مني
مهند: هتكلميها تعزميها ع الغدا وتيجي وانا هخلي شابين يعاكسوها وادافع عنها واكون بطل ف عينها وتحبني اوحتى ترتاحلي
منار : هههههههه دا فيلم قديم اوي
مهند: ياستي عاجبني بس يلا بقا وحياه اغلى حد عندك
منار : خلاص مادام بتحبها هعمل كدا

نرجع من الفلاش باك....ونروح عند تالا....دخلت الحمام واخدت شاور ولفت نفسها بالبشكير ودخلت اوضتها....بابها خبط

تالا: اتفضل
سمر: شكلك رايحه ف حته
تالا: اه يا مامي منار عزماني ع الغدا برا
سمر: طب مش تقولي يا حيوانه
تالا: و**** كنت هقولكم اصلا اكيد
سمر: لما تلبسي يعني ولا اي
تالا: خلاص بقا يا مامي
سمر: احلويتي يا بت وكبرتي وعاوزه عريس بقا
تالا: لالالا دا تلوث سمعي كدا يلا يا مامي عاوزه البس يا حبيبتي
سمر: ماشي يا رخمه

وقفلت الباب وطلعت....وقفت تالا قدام الدولاب واختارت فستان بالون الاسود واصل بعد ركبتها ونص كم ولبست ع وسطها حزام اسود من نفس لون الفستان....وشنطه صغيره سيلفر وكوتشي سيلفر...وحطت روج احمر وميكب هادي اوي وسابت شعرها ليس وحطت برفان...ونزلت...فونها رن وكانت نادين

تالا: الو يا نادين
نادين:ايوا يا تالا...معلش عوزاكي ف خدمه
تالا: خير في اي
نادين: انتي ف البيت الاول ولا فين
تالا: لا انا رايحه اتغدا مع منار
نادين: طب حلو اوي..ممكن بعد اذنك لو ماما كلمتك تقوليلها اني معاكي
تالا: نعم...ليه انتي رايحه فين
نادين: هشوف الشاب اللي بحبو دا
تالا: وانا يعني كوبري يا نادين
نادين: و**** ما كدا بس انتي بنت خالتي حبيبتي اللي هتداري عني
تالا: ماشي يا نادين بس اخر مره عشان انا مش هشترك ف الهبل دا
نادين: حبيبتي يا توتا...باي

قفلت معاها تالا وهيا متدايقه من نفسها بس مش عارفه تعمل اي...وقفت تاكسي وركبت وقالتلوا ع المكان...

عند نادين.....كانت راكبه تاكسي ونزلت قدام عماره ودخلت وطلعت شقه ف الدور التالت وخبطت وفتحلها الباب

الشاب: اي يا قلبي اتأخرتي ليه تعالي
شدها من ايدها ودخلت... وقفل الباب ولزقها في الباب وقرب منها: مش عارفه انك بتوحشيني
نادين: يا بكاش...لسه كنت معاك من يومين
الشاب: اكنهم سنتين يا روحي

وباسها من شفايفها ونادين راحت معاه ف البوسه..مممممم

نادين: فارس خلاص بقا

ايوا يا جماعه..فارس صاحب مهند..
فارس: انتي اللي حلوه
نادين: اكتب عليا الاول يا فارس
فارس: هيحصل يا قلبي طبعا..
نادين: طب امتا
فارس: تعالي بس متقفليش اليوم بقا

وشدها من ايدها ودخلوا الاوضه.....زقها ع السرير

نادين: فارس بلاش جنان
فارس وهوا بيقرب منها: بحبك
نادين: فارس بس بقا
فارس قرب اكتر: بحبك
نادين وبدأت تهيج معاه: فارس
فارس قرب من شفايفها اوي: بحبك

واخد شفايفها ف شفايفو وفضل يموص ف شفايفها ويبوسها وهيا مستمتعه اوي وعماله تحضن فيه...وراح مقلعها البلوزه وكانت لابسه سونتيال اسود...فضل يقفش ف بزازها ويبوس فيهم...وهيا بتقول: ااااه يا فارس ممممممم
فارس: بزازك فاجرين اااوي
نادين: عجبينك
فارس: اااوي
نادين: خودهم
فارس قومها وفتحلها السونتيال ودفن وشو بين بزازها وقعدها ع السرير وفضل يموص ف حلماتها : ااه ممممم ااه
وهوا عمال يموص ف بزازها نيمها ع السرير وقلعها البنطلون وكانت لابسه اندر من نفس لون السونتيال..قام هوا وقلع هدومو وفضل بالوكسر بس....وراح نايم جمبها وفضل يبوس ف شفايفها ورقبتها وودنها وهيا ف دنيا تانيه وراح منزل ايدو تلعب ف كسها من فوق الاندر وبقا يمشي صوابعو ع كسها ويبوس ف بزازها...نادين: دخل ايدك يا فارس
فارس: ادخلها فين
نادين: جوا الاندر مش قادره
فارس: كدا يعني.....راح مدخل ايدو من تحت الاندر واول ما لمس كسها اتكهربت واترعشت ونزلت عسلها وغرقت الاندر

فارس: خخخخخ احا يا نادين انا لمست كسك بس
نادين: مممممم اااااه ما انت هيجتني واول مره حد يلمسني

فارس قام وقلعها الاندر.....ونزل قدام رجليها وفتح رجليها وكانت منضفه كسها: انتي عامله حسابك بقا
نادين: لا محصلش
فارس: كدابه...كسك عاوزني وكل حاجه فيكي عوزاني
نادين: ااااه بموت فيك

فارس بدأ يبوس ف كسها ويمشي لسانو عليه وهيا بتتلوى تحتيه...وهوا شغال لحس ف كسها ويلعب فيه من برا ب صوابعو لحد ما نزلت عسلها تاني مره... راح مطلع زبو وبدأ يمشيه على كسها: ااه يا فارس...اوي
فارس: كدا حلو وهوا بيمشي ع كسك
نادين: مممم. اوي
فارس زق زبو حته صغيره ونادين هايجه لسه..بس خايفه
نادين: فارس بلاش
فارس: هتجوزك يابت متخافيش بس عاوز اتمتع ب كسك بدل ما ابوص برا
نادين: لا طبعا
فارس: خلاص سيبيني اتمتع

وبدأ يزوق زبو اكتر ونام عليها وباسها من شفايفها عشان صوتها ميطلعش...وراح زاقق زبو ف كسها وهيا خربشت ضهرو من كتر الوجع وعضت شفايفو واتعور: ممممممممم اااااه
فارس: يا شرموطه عورتيني
نادين: ااه نار ناار
فارس مرحمهاش: كسك ديق وحلو

ووقف شويه...وبعدين بدأ يدخلو ويطلعو براحه...وبدل ما كانت موجوعه بدأت تستمتع: اااه
فارس: اتعودتي عليه
نادين: اااه بس بيحرقني

بدأ فارس يسرع اكتر ويدخلو ويطلعوا وفضل شويه كدا لحد ما جابهم ف كسها......واترما عليها قامت نادين بسرعه وشافت الدم مغرق السرير...: يالهوي كل دا
فارس: عادي هيتلم
نادين: فارس اكيد هنتجوز صح
فارس: طبعا يا حبيبتي طبعا..(في بالو بيقول...تبقي عبيطه لو صدقتيني)
نادين: انا هقوم اخود شاور وانزل بقا عشان متأخرش

نسيبهم بقا ونيجي للحلوه تالا

وصلت عند الكافيه...ودخلت وشافت منار راحت عليها وسلموا ع بعض وقعدت شويه وبعدها منار استأذنت تروح الحمام...ودخل شاب ع تالا بيعاكسها

الشاب: الحلو لوحدو ولا اي
تالا: نعم...حضرتك بتكلمني
الشاب: هوا فيه حلو غيرك
تالا: تعرف تتفضل من هنا عشان متتهزقش
الشاب: اي ياعم هوا الحلو شرس ولا اي
تالا: ااوف بقا ما تمشي من هنا بلاش قرف بقا
الشاب: بتزعقي ليه هوا انا كلمتك روحي بوصي ل شكلك ف المرايه
تالا: مالو شكلي يا زباله
الشاب رفع ايدو وكان هيضربها...راح مهند جاي واتدخل
مهند: ايدك ل توحشك...ونزل فيه ضرب
الناس اتلموا وخلصوهم من بعض والشاب مشي ومهند اتبهدل ومنار طلعت من الحمام

منار: اي دا في اي
مهند:واحد زباله كان بيعاكس تالا بس اخد كفايتو
منار: هههههههه باتمان معانا
تالا: متشكره اوي يا مهند
مهند: انتي ليكي كل حاجه حلوه
منار: ايوا ياعم الحب الحب
تالا: اتلمي واسكتي
مهند: طيب عن اذنكم بقا
منار: لا ازاي اقعد اتغدا معانا ( غمزت ل تالا..قوليلو)
تالا: استني يا مهند اتغدا معانا
مهند: لا مدام انتي اللي قولتيلي يبقا اقعد طبعا بس بشرط..انا اللي عازمكم
منار : موافقين

وطلبوا الاكل وقعدوا يضحكو ويهزرو

عند حازم.... مكتئب وحالتو وحشه وبيفكر ازاي يندم تالا عليه...بس قرر ان هوا معدتش هيعبرها ولو شافها هيسلم عليها ببرود ومش هتشوف اللهفه ف عينيه من تاني

خبطت نادين وقام حازم فتحلها عشان سميره كانت نايمه

حازم: كنتي فين
نادين: كنت بتغدا مع تالا ف كافيه
حازم: اشمعنا
نادين: عادي عزمتني وبعدين انا هفضل واقفه كدا
حازم دخل وقالها اتنيلي ادخلي

نادين ماشيه مش قادره تمشي
حازم: مالك ماشيه ليه كدا
نادين بلخبطه: ها لا مافيش اصلي اتكعبلت ف طرابيزه وانا ماشيه ف رجلي وجعتني
حازم: ابقي خلي بالك
نادين: حاضر

ودخلت تجري ع اوضتها

واتصلت ع فارس مردش عليها غير من تاني مره
فارس: اي يا نادين
نادين: مش عارفه امشي وبيوجعني اوي
فارس: معلش اقعدي بس ف مياه دافيه ومطهر وكلو هيبقا تمام
نادين: مش بتضحك عليا يا فارس صح
فارس: انتش مش واثقه فيا ولا اي
نادين: لا واثقه طبعا والا مكنتش سلمتك نفسي
فارس: يبقا خلاص يا بيبي...اقرب فرصه هفاتح اهلي واجي اتقدملك
نادين: ماشي يا حبيبي
فارس: يلا يا بيبي تيكير
وقفلوا مع بعض..ونادين خايفه بس واثقه فيه.....عرفتوا من خمس شهور ووثقت فيه اوي وبتحبو ااوي بس هوا وسخ وبيلعب بيها.....بس محدش هيخسر ف اللعبه دي غيرها للاسف

عند سميره ف الاوضه...ماكنتش نايمه كانت فاتحه فونها وسنداه قدامها ع مخده ولابسه طرحه ع وشها وبتكلم واحد فيديو كول ملط وفاشخه رجليها قدام الفون وهوا عامل زيها وعمال يدعك ف زبو...وهيا جايبه خياره وعماله تنيك نفسها

الراجل: يخربيت جمدانك ولا بزازك عاوزين يتاكلو...العبي فيهم اوي
سميره: اااه كسي نار اوي عاوز اللي يطفيه
الراجل: ما قولتلك تعالي نتقابل وهكيفك ع الاخر
سميره: انت عارف ردي...خليك ف كسي بقااا
الراجل: مممم كسك جامد اوي عايز يتقطع ب لساني ويتفشخ ب زبي
سميره: ااااه نفسي أتناك اااوي

وعماله تدخل ف الخياره وتطلعها بسرعه وتقفش ف بزاها وتعض ع شفايفها...وهوا عمال يدعك ف زبو ويضرب عشره

الراجل: قومي لفي واديني طيزك ف وشي وارشقي الخياره ف كسك

عملت كدا فعلا ورشقت الخياره ف كسها من ورا: اااه كسي اااه
الراجل: كسم طيزك عاوزه تتناك
سميره: نيكني من كل حته
الراجل: لبوه ااوي
سميره قربت تنزل شهوتها وممحونه ع الاخر...فضلت تنيك نفسها اسرع بالخياره..: هجيب هجيب
الراجل: طب لفي ونامي ع ضهرك عشان اشوف رعشتك يا شرموطه.......لفت ونامت ع ضعرها ورشقت الخياره ف كسها وب ايدها التانيه فضلت تفرك ف كسها....

سميره: ااه كسي ااااه هجيب
الراجل: هاتي يلا وانا هجيب لبني على كسك
سميره: اااه هاتو هاتو
الراجل: خودي لبني اهو يا متناكه خوووودي....ونطر لبنو وهيا اترعشت وجابت عسلها....

الراجل: ما تخلصيها بقا وخلينا نتقابل
سميره: قولتلك لا انا كدا مرتاحه
الراجل: انتي جواكي كميه طايقه...نفسي اطلعها منك
سميره: خلاص بقا هقفل دلوقتي ونتكلم وقت تاني
الراجل: ع راحتك يا جميل

وقفلت معاه وقامت لبست قميص ونامت ب عسلها زي ما هيا

نروح عند تالا.......تالا استرجلت مهند وحست ان هوا شهم ومهند بقا زوق معاها ف الكلام وهيا ارتاحت شويه...خلصوا الغدا ومهند صمم يدفع الحساب ودفع واسأذنت منار

منار: عن اذنكم بقا هقوم انا
تالا: رايحه فين
منار: هروح عشان ماما تعبانه بس ولازم اكون معاها
تالا: طب استني اجي معاكي
منار: لا يا حبيبتي خليكي
تلا: طيب هبقا اكلمك
منار: اوكي سلام يا مهند
مهند: سلام


وسابتهم لوحدهم.... مهند فضل يبوص ل تالا نظره حب

تالا: بتبوصلي ليه كدا
مهند: اول مره تتعاملي معايا عادي
تالا: انا بس استجدعتك عشان دافعت عني لكن متفكرش اني دايبه فيك ولا حاجه
مهند: هههههههه انا راضي يا ستي
تالا: هوا انت بجد بتحبني يا مهند
مهند: يعني دا سؤال بجد...اه طبعا بحبك واسف ع كلامي اخر مره بس بجد كنت متدايق منك... تعرفي يا تالا...انا سيبت كل البنات اللي اعرفهم عشانك...مبقتش عاوز غيرك ولا شايف غيرك..مش بتروحي من بالي ابدا ولا من تفكيري
تالا: لالالا خلاص بدل ما اقع منك فالارض
مهند: هههههههه خلاص يا ستي
تالا فونها رن وكانت مامتها بتقولها الساعه 9 وتعالي يلا...قامت تالا
مهند: مش هتديني رقمك بقا عشان ارازي فيكي
تالا: اوكي هات فونك

كتبتلو الرقم ووقف واخد ايديها وباسها : احلى يوم انهاردا عندي..عشان كان معاكي يا تالا
تالا ب توتر سحبت ايديها: اا ميرسي يا مهند عن اذنك
مهند: استني هوقفلك تاكسي اقفي

وقفلها تاكسي ودفعلها وقالها شويه هكلمك اطمن انك وصلتي

عدا 10 ثواني واتصل عليها
تالا: الو
مهند: بصراحه وحشتيني
تالا: اوفر اوي
مهند: صح..انا بردو بقول كدا

فضلوا يضحكوا ويتكلم معاها طول الطريق..لحد ما وصلت عن باب البيت وقفلت معاه....دخلت وباباها ومامتها كانوا قاعدين سلمت عليهم ودخلت اوضتها واترمت ع السرير وفضلت تفكر ف اللي حصل ومهند اللي مكنتش بتطيقو...ازاي مشاعرها بتسحبها ناحيتو كدا....وبتفكر ف البوسه بتاعتو واد اي كانت حنينه وحلوه واد اي هوا فعلا جميل وعيونو تهبل وتسحر..

نسيبها ف سرحانها ونروح عند جاسمين...اتصلت على مهند
جاسمين: ها عملت اي
مهند: كلو تمام القطه وقعت خلاص
جاسمين: لازم تكسر مناخيرها
مهند: عيب عليكي هوريكي فيها يوم...حلو ااوي
جاسمين: اكيد لازم اشووف
مهند: طبعا...بس انتي فين
جاسمين: ف الشقه مستنياك
مهند: الللعب جايلك
جاسمين ضحكت ب مياعه: طب يلا عشان مستعجله..مستعجله اوي
مهند: جايلك يا هايجه

وقفل معاها وجري ع الشقه....و ع فكره يا جماعه الشقه دي اللي فارس بيقابل فيها نادين وكمان مهند بيقابل فيها اي واحده...فاتحينها للمزاج وبس.... راح مهند عندها وفتح الباب...ولقاها مستنياه ف الاوضه نايمه ع بطنها ولابسه اندر فتله بس والباقي ملط...مهند اول ما شافها زبو وقف وراح قالع هدومو ع طول

مهند: احا
جاسمين: اصل طيزي بتاكلني ااوي
مهند: هريحهالك اللي تعباكي دي

وراح هجم عليها ونام عليها وبقا زبو ع طيزها....ودخل ايديه من تحتها ومسك بزازها وبدأ يدعك فيهم وزبو عمال يحك ف طيزها...جاسمين: اممممم اااه يا مهند
مهند بدأ يعضها من كتافها ويبوس ضهرها....وهيا بتقول دخل زبك بقا مش قادره

راح قايم واخد الجيل منها ولبس الكوندوم وحط عليه جل وعلى طيزها....وفضل يمشي صوابعو على طيزها ويدخلهم ويطلعهم وهيا ممحونه وهايجه خالص....يلا بقا يا مهند اااه يلااا

راح شايل صوابعو وحط زب
و ع باب طيزها ورشقو مره واحده...وهيا كتمت صوتها ف السرير... وبدأ مهند يطلعو ويدخلو بسرعه

جاسمين: اااه يا مهند اااااه بشويش يخربيتك
مهند: مش انتي اللي عايزه كدا خوديه ف طيزك بقا

وهووووووب الباب خبط😂😂معلش فصلتكو😂😂 بس انا دلعتكم مشاهد جنسيه كتير ف الجزء دا وقولت كفايه كدا بقا....بس يا ترى مين اللي خبط...وهيحصل اي تاني...هنشوووف ف الجزء التالت مع بعض...واوعدكم ب حلويات ف الجزء التالت😂

استنوني يا حلويييييين...
♥️🥰🥰🥰
مش هتكلم عن التنسيق وألوان الخطوط الجميلة
لكن هتكلم عن إيقاع محترف للأحداث
عن إختيار جيد لنماذج مجتمعية مختلفة مع وجود جرعات جنسية موزعة بشكل مناسب جداً
عن وجود قنبلة جنسية مثيرة بتلعبي بيها كما الماريونيت
وأقصد هنا سميرة بالمناسبة
تحياتي 🌹🌹🌹
 
  • حبيته
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
مش هتكلم عن التنسيق وألوان الخطوط الجميلة
لكن هتكلم عن إيقاع محترف للأحداث
عن إختيار جيد لنماذج مجتمعية مختلفة مع وجود جرعات جنسية موزعة بشكل مناسب جداً
عن وجود قنبلة جنسية مثيرة بتلعبي بيها كما الماريونيت
وأقصد هنا سميرة بالمناسبة
تحياتي 🌹🌹🌹
من احلى الكومنتات اللي جيتلي بصراحه...ميرسي اوي ل ذوق حضرتك طبعا شهاده اعتز بيها وتشجيع منك ♥️🥰
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: yousef1981 و elprof
مرحبا بعودتك يا سنيوره,,
القصه جميله وفى انتظار البقيه.
 
  • عجبني
التفاعلات: Oldmenparadise
  • حبيته
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تم اضافة الجزء الثالث
 
  • حبيته
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
تحفة بصراحة تسلم ايدك
 
  • حبيته
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
خلي بالك وأنتي بتكتبي صعب جداً إعادة جزء كامل
 
  • حبيته
التفاعلات: BODA 18
خلي بالك وأنتي بتكتبي صعب جداً إعادة جزء كامل
صعب فعلا....متعرفش وقتها حسيت ب اي وفعلا مكنتش هكمل وقولت تولع القصه...واتخنقت اوي بس طبعا دي كانت غلطتي وكان لازم اصلحها
 
  • محزن
التفاعلات: yousef1981
حلو الجزء الثالث يستاهل 😁
بس لية الأجزاء بتخلص في اسخن حتة فيها انت بتلعبي بأعصاب القرائك 😂😂😁🌹
شكرا شكرا 🌹🌹انك مش كسلتي تعيدي كتابة الجزء دا 🌹🌹👍
 
  • حبيته
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
صعب فعلا....متعرفش وقتها حسيت ب اي وفعلا مكنتش هكمل وقولت تولع القصه...واتخنقت اوي بس طبعا دي كانت غلطتي وكان لازم اصلحها
بالعكس متخيل جداً خاصة أن في بعض الأحيان بيكون في أجزاء من الكتابة مرتبطة بأحساس ومود الكاتب ومهما الكاتب عمل مش بيقدر يطلع زيها ربما في أجزاء أخري لما بيعاد صياغتها بتكون أفضل لكن بيفضل في حاجات مفقودة ..

نرجع للجزء حقيقي أسلوبك بسيط ودا مخلي ليه طابع مختلف وحلو وتفضل النقطة الأكثر إثارة هي الماريونيت اللي مزينة القصة ♥️♥️♥️
 
  • حبيته
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
قصة جميلة جدا ارجو التكملة
 
  • بيضحكني
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
القصه مشوقه جدا والسرد سلس ومتصل, ممكن اعرف اسماء القصص اللي كتبتيها من قبل؟ شكرا يا سنيوره.
 
  • حبيته
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
حلو الجزء الثالث يستاهل 😁
بس لية الأجزاء بتخلص في اسخن حتة فيها انت بتلعبي بأعصاب القرائك 😂😂😁🌹
شكرا شكرا 🌹🌹انك مش كسلتي تعيدي كتابة الجزء دا 🌹🌹👍
ايوا عشان تنتظروني ف الجديد
 
  • عجبني
التفاعلات: Dot com
بالعكس متخيل جداً خاصة أن في بعض الأحيان بيكون في أجزاء من الكتابة مرتبطة بأحساس ومود الكاتب ومهما الكاتب عمل مش بيقدر يطلع زيها ربما في أجزاء أخري لما بيعاد صياغتها بتكون أفضل لكن بيفضل في حاجات مفقودة ..

نرجع للجزء حقيقي أسلوبك بسيط ودا مخلي ليه طابع مختلف وحلو وتفضل النقطة الأكثر إثارة هي الماريونيت اللي مزينة القصة ♥️♥️♥️
ميرسي اوي ل كلامك الحلو دا,🥰🥰♥️
 
  • حبيته
التفاعلات: yousef1981
أنجزنا بقا مش عشان مستنين القصة تتأخر علينا كدا 😂♥️
يابني انا لسه منزله التالت امبارح الرحمه حلوه😂😂
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%