NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

شهوة الجنس و لحظات النيك الساخن بين كسي الممحون و زبه الهائج

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة

كنت اعرف ان زميلي ممحون لينيكني و شهوة الجنس عنده مرتفعة مثلما هي مرتفعة عندي ايضا و كلانا كان ممحونا و يبحث عن المتعة الجنسية و تذوق النيك الساخن و اصبح يشتهيني و لا يطولني و كان يعمل في شركة يمتلكها ابي ولكني تذكرت لمسته لي و لجسدي كانت جميله و كم اثارتني لافيق علي صوته و هو يقول لي انه يريد ان يتحدث معي فافتح له الباب و انسي اني كنت امارس عادتي السريه و قميص القصير يبين اني بدون كليوت لينظر لي كانه صعق من هذا المنظر و شهوة الجنس تكاد تقتله و جسدي كانه كتاب مفتوح امامه و بدأ في الكلام انه ياسف لما فعل فهو كان تحت تاثير المخدارت وانه لن يفعل مثل هذا الفعل ثانيه و مثلت اني قبلت اعتذاره و انصرف و انا اتمني ان اكمل عادتي معه و يكون نيك بدل من عاده سريه لا تروي شهوتي و قبل ان يغادر قال لي ان احتجتي شئ لا تتردي فانا مستقيظ في اي وقت. لاقول لنفسي اريد زبك فموضوع لم يعد انتقام بل اصبح هيجان ونمت لاستيقظ علي صوت واحس ان يدي مربوطه في السرير لافتح عني و اجده ربط يدي في السرير و وضع لاصق علي فمي و يربط رجلي وانا مذهوله من الالم و ماذا سيحدث ماذا سيفعل بي لاجده يقول لي اتي تحت سيطرتي دلوقتي يا شرموطه لازم اعذبك زي ما عذبتني و انتقم منك, بقالك شهرين مبهدلني و مبهدله زبي انتي مفكره ايه يا شرموطه انك هتوقعني وتعملي اللي انتي عايزاه ده انا هنيكك واعذبك زي ما عذبتي زبي بكثرة شهوة الجنس من كتر الفرك فيه بسببك و انا اريد ان اصرخ فقد تملكني الخوف و لكن لا محاله يقف زميلي فاتحامامي و يخلع جميع ملابسه و يظهر زبه المنتصب و يقطع لي كل ملابسي ليقول لي ما اجمل صدرك يا هايجه شوفي حلماتك واقفه ازاي عايزاه تتعض و تتمص اومال بتبعدي عني ليه؟
و يبدأ في عض حلماتي و مصها و انا أحاول الابتعاد و لكني لا اقدر. و يقول لي لازم انتقم منك طول عمري عايش خدام ليكي و لابوكي و بعد ما يموت تستكتري عليا اني اخد فلوسه اللي عذبني بيها طوال عمري…. لا و مش كده و بس كل يوم توقفي زبي عليكي من شهوة الجنس و رغبة النيك معاك و تخلني افرك فيه لحد ما اجيبهم عليكي يا متناكه . لازم بقي ارتاح بجد تعبت من الخيال لينزل بين رجلي ليجد كسي قد غرق من المحنه و الهيجان و يجد زنبوري منتصب جدا و يبدأ في مصه و عضه و سحبه كانه ياكله و انا قد بدات ارتخي و افتح له رجلي كي يدخل اكثر و يمص ذلك الزنبور الهايج و يعضه كما يحلو له فقد اصبح الالم متعه من خلال شهوة الجنس الحارقة . و يدخل لسانه داخل كسي و ينزل و يلحس فلقتي طيزي التي اصبحت كجمره من النار متوهجه لا تقدر علي الانتظار كي ترتاح و اصبحت ائين من المتعه و الالم و اتمايل يمينا و يسارا لا اقدر علي الانتظار اريده ان ينيكني ان يريحني فيحس بي ان كسي اصبح غارق من المحنه و الهيجان و يقولي انتي هيجتي يا شرموطه دلوقتي بس اقدر افك بقك الجميل ده علشان تنيكي زبي ببقك الجميل ده تعالي يا كلبه انزلي بين رجلي ومصلي زبي
انزل بين رجله و ابتدأ وصله من المص و اللحس و اتمعن في كل شئ فيها و امص بهياج من شهوة الجنس و الرغبة و انا افرك كسي و هو وصل الي ذروته و زبه في بقي و احسست انه سيصل و ضممت بقي علي زبه اوي مش عايزاه و لا نقطه اخسرها من اللبن الساخن لازم ابلعه كله لاخر قطره لاجده يقول لي ما انتي محترفه اهو يا شرموطه او مال كنتي بتمثلي عليا ليه ؟ ده انا لازم اعذبك زي ما عذبتني طوال المده اللي فاتت ديه تعالي يا هياجه لما اربطك تاني انتي جاننتني و طلعتني عن شعوري في شهوة الجنس لانام علي ظهري و انا قد استلذات الالم و جعلني شعوري بالخوف اهيج اضعاف هيجاني الطبيعيليربطني مره اخري و يحضر خرازنه رفيعه جدا لاصرخ و اقول له ماذا ستفعل ارجوك ارحمني ارجوك . و لكنه يقول لي كلما صرختي كلما زاد عذابك و ينزل بالخزانه علي صدري فيهتز و يحمر لونه فيهيج عليه اكثر و يرمي الخرازنه و يبدأ في وصله من عض الحلمات و مصهم فيزيد من محنتي و هيجاني و احس بسخونه الالم علي صدري و هيجان كسي الغارق من شهوة الجنس و النيك لاقول له نيكني نيكني ارجوك ريحني انا مش قادره . ليقول لي انتي بقتي ممحونه اوي مش قادره تستني لما اعذبك شويه و ينزل بين رجلي الغرقانه بمياه شهوتي و محني ليلحس كسي و يعض زنبوري و ارتعش مرات عديده لا اعرف عددهم و لكني ما زالت هياجه و شهوة الجنس هي نفسها ساخنة جدا و لا اقدر ان انتظر لاقول له دخل زبك جوه كسي افتحني و نيكني مش قادره استني ليمسك بالخرازنه و يضعها علي كسي و يحركها بكل هدوء كانها زبه ليراني قد ازداد هياجني .
وفجاه احس بالخزارنه وهي قد اخترقت طيزي وتناكني كانها زبه لاصرخ و يده تعتصر حلماتي و يقول لي ايه يا شرموطه هتوصلي علي الخزارنه كمان امسكي نفسك شويه لاصرخ و اتمحن و اقول له نيكني ارجوك دخل زبك كله ريحني و انا ارتعش من نياكته لي بالخرازنه وفي شهوة الجنس الساخن التي كنا عليها . و لم اعد قادره فقد اصبح الالم ملازم لمتعتي و اصبح مرات رعشتي تفوق مرات سنين من الحرمان الجنسي التي عايشته و انا اقضي رغبتي بممارسه العاده السريه و لكني احساسي انه لابد ان ينيكني لابد ان يفتح كسي و يقذف لبنه بداخل رحمي كي ارتاح من محنتي و كانه يقراء افكاري لينام علي ظهره و يقول لي تعالي افتحي نفسك بزبي يا شرموطه تعالي نيكي نفسك بزبي . لاصعد عليه و اضع راس زبه علي كسي و ابدأ ادخله بكل شرمطه و بكل هدوء فانا اريد ان استمتع بكل ملي من زبه و هو يخترقني و يمتعني و انا فوقه يشد حلماتي بكل قوه و عنف ليزيد من هياجي لادفع زبه داخل كسي ليخترق رحمي بكل قوه و هو يقول لي يلله نيكي نفسك بزبي يا متناكه و ادفعه اكثر لتختلط دماء بكارتي بماء شهوتي الذي اصبح ينزل كانه نافوره من المياه و شهوة الجنس في دخالي تتفجر و اصعد واهبط علي شده لحماتي و عضه لها لاحس بلبنه الدافئ داخل رحمي كانه شلال يخترق كل جزي من جسدي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%