NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اشتهي اختي

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
لماذا شهوتي لأختي تزداد يوم بعد يوم مع العلم انا متزوج وعندي بنت عمرها 20 سنة وولد عمره 11 سنة

• عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: Aol, ابراهيم ابراهي, Adam Afndena و 3 آخرين
ممكن هي بتهيجك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طب احكي عن موقف خلا تهيج عليها اوي

لماذا شهوتي لأختي تزداد يوم بعد يوم مع العلم انا متزوج وعندي بنت عمرها 20 سنة وولد عمره 11 سنة
طلع الأفكار دي من دماغك دي اختك
فكر في مراتك وعيالك

• عجبني
التفاعلات: اشتهي اختي
مش هقولك حاجة غير انك لازم تسترجل

• عجبني
نيكها .. انت معاك بنتك 20 سنه اي عاوز تاني

• عجبني
لأنك مريض نفسي
مع احترامي لك

يعني انت شخص كبير و المفروض انت الي تنصحنا احنا الشباب اننا نبعد عن كدا
حاول تعيد النظر في حساباتك و حب اهل بيتك مراتك و اولادك

• أتفق
التفاعلات: Moheb sex
لازم تقاوم نفسك عشان مينفعش

شهوه المحارم وجنس المحارم دايما بكون اقوى والذا واحلى

شهوه المحارم وجنس المحارم دايما بكون اقوى والذا واحلى
علي اساس انك مجرب يعني نص الي بيكتبو كدا بيبقا من وحي خيالهم ف انت مش نضيع بيت او اهل حد عشان كمنت ملوش علاقه ب الواقع

الشيطان بيلعب فى دماغك مش اكتر
واضح من كلامك ان سنك كبير وعاقل
حاول تقاوم الوساوس دى حتى لو غلطت مع واحده عاديه
على الاقل هيبقا غلط اهون من غلط

لانك مش مرتاح جنسيا مع مراتك وعايز تفضى لبنك ومش عارف ولصعوبة ده مع اى حد بيتجه تفكيرك للمتاح ادامك وغالبا اختك واللى اصغر منك بيتجه لمامته لان جى الانثى اللى ادامه بس زى اما كله بيقولك كده دى وسوسة شيطان انما سببها عدم اشباع شهوتك بطريقة طبيعية فى مراتك عشان شهوتك بتنحرف لاتجاهات تانية

الشيطان بيلعب فى دماغك مش اكتر
واضح من كلامك ان سنك كبير وعاقل
حاول تقاوم الوساوس دى حتى لو غلطت مع واحده عاديه
على الاقل هيبقا غلط اهون من غلط
لا واحده عادية ولا غيره هو لو صلح علاقتى بمراته الموضوع حينتهى

• عجبني
التفاعلات: الليدى دجاجه
علي اساس انك مجرب يعني نص الي بيكتبو كدا بيبقا من وحي خيالهم ف انت مش نضيع بيت او اهل حد عشان كمنت ملوش علاقه ب الواقع
انا ما بعرفش
اذا انتا مش مصدق تجي هنا ليه
خليك مع اهلك مش احسن

طيب وابنك بيشتهي اخته؟

يا لهوي... هي وصلت للسخافة والهيافة دي، ومن مين؟ من أخ كبير وعندو عيال في سن جواز

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%