NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

القصص بتتاخد نسخ في مواقع تانيه

• عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed Sarokh
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا مش عارف ازاي ابعت لحد خاص

اتمني الادارة تدينا الاحقية ف حذف اي موضوع احنا نشرناه

• عجبني
التفاعلات: بحب خالتي
هي مش شكوي بس عايز اعرف شوية حاجات زي مثلا انا نشرت قصتي في مسابقة القصص وكمان ناشرها في قسم القصص الجنسية هل ده عادي ولا لازم قسم واحد .... وكمان عايز اعرف المعاد المسئوليين عن الدمج بيكونه فاتحين فيه عشان الجزء بيتأخر عقبال ما بيتم الدمج

• عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
هي مش شكوي بس عايز اعرف شوية حاجات زي مثلا انا نشرت قصتي في مسابقة القصص وكمان ناشرها في قسم القصص الجنسية هل ده عادي ولا لازم قسم واحد .... وكمان عايز اعرف المعاد المسئوليين عن الدمج بيكونه فاتحين فيه عشان الجزء بيتأخر عقبال ما بيتم الدمج
قصص المسابقة لا تنشر الا في مسابقات قصصية ، تطلب الدمج في مكانه وسيتم دمجه فور تواجد المشرف

طب انت نقلة قصتي في سلة المهملات ليه ياعم خليها زي ما هي في قسم القصص الجنسية وكمان ادمج الجزء الرابع بقالو يوم في التعليقات وانا ايش عرف ميتين اهلي انه ممنوع بشم علي ضهر ايدي مثلا وياريت تمسح القصة من سلة المهملات ولو مش هتمسحها خلاص اعمل غلق للموضوع في القسمين بس قصتي متتحطش في سلة المهملات
قصص المسابقة لا تنشر الا في مسابقات قصصية ، تطلب الدمج في مكانه وسيتم دمجه فور تواجد المشرف

مش عارف أكتب تعليقات و أتفاعل علي المنشورات اللي علي القسم دا بالذات و مكتوبلي تحت "ليس لديك إمتيازات كافية للرد هنا" مش عارف دا حصل ليه بس دا علي قسم إعترافات مجهول بس الباقي شغال عادي

• عجبني
التفاعلات: بحب خالتي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%