NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صور شكلها كبرت شويه

اجيبه منين ده
حسب اهتمامك
لو مع تبادل اكيد مش حتبخلوا تسقوا بعض و تهتموا كل واحد فيكم يراعي ورده الثاني و تكبر كل ورده فيكم
لو كنت سالب دور على فحل كريم يروي عطش الورده و تفتح و تكبر اكثر

حسب اهتمامك
لو مع تبادل اكيد مش حتبخلوا تسقوا بعض و تهتموا كل واحد فيكم يراعي ورده الثاني و تكبر كل ورده فيكم
لو كنت سالب دور على فحل كريم يروي عطش الورده و تفتح و تكبر اكثر
كل فحل بيخاف ع نفسه معايا

كل فحل بيخاف ع نفسه معايا
كده يا لبوه عندك مشكله حلها بسرعه (n)
عشان يقدر الفحل يركب و يطير فيك للنجوم من المتعه :love:

• عجبني
التفاعلات: Big ass
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كده يا لبوه عندك مشكله حلها بسرعه (n)
عشان يقدر الفحل يركب و يطير فيك للنجوم من المتعه :love:
لا انا معنديش مشكله انا اقصد بيخاف ع صحتهم
لاني مش بحل اللي معايا غير لما افضي له بضانه من لبنها

لا انا معنديش مشكله انا اقصد بيخاف ع صحتهم
لاني مش بحل اللي معايا غير لما افضي له بضانه من لبنها
برضه هي مشكلتك انتي السبب فيها :coffee:
اختيارك لفحل تقليد تتعبي و يتعب معاكي :D
دوري فحل اصلي يقدر يحل الواجب و يطفي نارك و اثبتي معاه يا لبوه بلاش تعملي نفسك نحله تتنقلي (y)

• عجبني
برضه هي مشكلتك انتي السبب فيها :coffee:
اختيارك لفحل تقليد تتعبي و يتعب معاكي :D
دوري فحل اصلي يقدر يحل الواجب و يطفي نارك و اثبتي معاه يا لبوه بلاش تعملي نفسك نحله تتنقلي (y)
الموضوع انو مفيش حد جاد

الموضوع انو مفيش حد جاد
يا شرموطه نزلي الكلوت و هزي طيازك الحلوه و دوري بنفسك بلاش تستني فحل يتقدم و يخطبك 💍👗
تعرفي اول ما نتفتح بيكون عندنا احساس اقوي من اي ست نعرف و نحس باللي عايزنا هي كهرباء بتجذبنا لبعض 👬💞
اغلبها يكون لغة عيون ما بيننا بدون كلام و بدون ما نتعب انفسنا باي اشارة و ده على الطبيعه في الشارع و الكوفي و غيره💘 :love:
سؤال انتي مفتوحه من امتي ؟:rolleyes:

يا شرموطه نزلي الكلوت و هزي طيازك الحلوه و دوري بنفسك بلاش تستني فحل يتقدم و يخطبك 💍👗
تعرفي اول ما نتفتح بيكون عندنا احساس اقوي من اي ست نعرف و نحس باللي عايزنا هي كهرباء بتجذبنا لبعض 👬💞
اغلبها يكون لغة عيون ما بيننا بدون كلام و بدون ما نتعب انفسنا باي اشارة و ده على الطبيعه في الشارع و الكوفي و غيره💘 :love:
سؤال انتي مفتوحه من امتي ؟:rolleyes:
من زمان

احا دي ملبن نيك

• عجبني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%