NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طول فتره الشقاوه انا الى كنت بختار الراجل ماعدا كام مره كدا ومكنتش بشقطو
كنت بستفرد بيه واعرض عليه على بلاطه 😆

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الصقر_الجارح
هو انا ممكن اسال حضرتك سؤال

المعروف ان الولاد و الرجاله هي الي بتشقط البنات هل بيحصل العكس ولو حد حصل معاه يحكي سواء واحده شقطت واحد او واحد اتشقط قبل كدا😂
هو من وجهة نظرى أن الست اللى بتفهمك انك بتشقطها بس ف الحقيقة هى اللى بتشقطك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح، AMGjr و LEGEND KYSER
  • عجبني
التفاعلات: AMGjr

بعشق المراة الي كانت تعمل كده ....مره واحده فقط الي قلت لا عشان كانت متزوجه​

انا ك بنت بشوف حجات م دي كتير تلاقي البنت عينها ع الواد والواد هوا الي بيتكسف او كارفلها بس ف الحالات دي البت بتنزل م نظري معروفه بدايه اي حاجه بتيجي م الرجاله
اتفق معاكى جدا على فكره انتى ممكن تعملى حركه تعملى حاجه تلفتى بيه نظرو بس اللى يبداء الولد طبعا وعكس كدا تكون حاجه مش مظبوطه ودى على فكره مسببالى مشكله كبيره جدا

احترمت كلامك جدا وشخصيتك وعقلك الكبير بس علي فكرا انا لو ملقتش قبرل من البنت الي قدامي اصلا اني اخد خطوه عمري مهعمالها فهماني في انتو عليكو عامل كبير برضو
بيكون باين صدقني احنا مفضوحين اساسا لو حبينا

انواع بقا في الي هترفض وفي الي هتشوف نفسها في الي هتفرح وغيره وغيره بس مش انا اجي الي اخد اي خطوه ودا الطبيعي هوا مين الي بيروح يتقدم انا ولا الراجل معناه ان اول خطوه ل اي حاجه بتيجي منكو واحنا بنساعد ونقف جمبيكو بس
كلامك على حق بجد

• حبيته
التفاعلات: bad womenn
المعروف ان الولاد و الرجاله هي الي بتشقط البنات هل بيحصل العكس ولو حد حصل معاه يحكي سواء واحده شقطت واحد او واحد اتشقط قبل كدا😂
كنت مع خطيبتي قبل منتجوز علي سكه القطر وبعدين بنات قعدو جمبي وكل ما ابعد شويه يجو نحيتي كام مره راحت خطبيتي قايمه فيهم وتقولها تعالي اقعدي علي حرجه اصل مينفعش كده راحت قالتلها مالك ياحبيبتي انا لو عايزه اخده منك هاخده وانا مش قادر من الموقف اضحك ولا اشتمتهم ولاد الوسخه مفكرني كيس شيبسي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%