NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

marwan222

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
المعروف ان الولاد و الرجاله هي الي بتشقط البنات هل بيحصل العكس ولو حد حصل معاه يحكي سواء واحده شقطت واحد او واحد اتشقط قبل كدا😂

• عجبني
التفاعلات: AMGjr و فحل موجب للسالب والديوث
من سنه كان في بنت معايا في الدرس كانت بتكراش عليا يبقي المدرس بيشرح وعنيها عليا..
فضلت مطنش يومين كده وبعدها لاقيتها بتفتح معايا كلام واتصاحبنا....

• عجبني
التفاعلات: 7mada_sexy_sexy و Egyptian walfe
انا ك بنت بشوف حجات م دي كتير تلاقي البنت عينها ع الواد والواد هوا الي بيتكسف او كارفلها بس ف الحالات دي البت بتنزل م نظري معروفه بدايه اي حاجه بتيجي م الرجاله

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: احمد ماندوو, Aml043, Prince amr و 2 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا ك بنت بشوف حجات م دي كتير تلاقي البنت عينها ع الواد والواد هوا الي بيتكسف او كارفلها بس ف الحالات دي البت بتنزل م نظري معروفه بدايه اي حاجه بتيجي م الرجاله
في بنات مبتستناش بقا بتدوس علطول 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: بحب الكس الابيض, drsniper666, bad womenn و شخص آخر
  • بيضحكني
التفاعلات: .𝐓.𝐇.𝐄.𝐁.𝐎.𝐆.𝐄.𝐘.𝐌.𝐀.𝐍
المعروف ان الولاد و الرجاله هي الي بتشقط البنات هل بيحصل العكس ولو حد حصل معاه يحكي سواء واحده شقطت واحد او واحد اتشقط قبل كدا😂
حصل معايا كتير و كانت البنات هي الي بتجي تتكلم و تفتح كلام و رسايل

• بيضحكني
التفاعلات: ALbrens
انا اتشقط كتير

لا انا كلهم بببصولي ويتنحو وبس مفيش ولا واحدة بتاخد خطوة وتيجي تكلمني
مع اني مش هقول لا خالص 😂
تعالي خد شوية من اللي بيبصولي و**** انا ساعات بزهق منهم

• بيضحكني
التفاعلات: drsniper666
لا انا كلهم بببصولي ويتنحو وبس مفيش ولا واحدة بتاخد خطوة وتيجي تكلمني
مع اني مش هقول لا خالص 😂
تعالي خد شوية من اللي بيبصولي و**** انا ساعات بزهق منهم
ثقه ولا نرجسيه وغرور منك 🤓

طيب ما احنا اوقات كتير بنبدا وانت بتشوفو نفسكو مش مقيس علي فكرا مين يبدا

• أتفق
التفاعلات: ALbrens و اسنانجي
طيب ما احنا اوقات كتير بنبدا وانت بتشوفو نفسكو مش مقيس علي فكرا مين يبدا
انواع بقا في الي هترفض وفي الي هتشوف نفسها في الي هتفرح وغيره وغيره بس مش انا اجي الي اخد اي خطوه ودا الطبيعي هوا مين الي بيروح يتقدم انا ولا الراجل معناه ان اول خطوه ل اي حاجه بتيجي منكو واحنا بنساعد ونقف جمبيكو بس

انواع بقا في الي هترفض وفي الي هتشوف نفسها في الي هتفرح وغيره وغيره بس مش انا اجي الي اخد اي خطوه ودا الطبيعي هوا مين الي بيروح يتقدم انا ولا الراجل معناه ان اول خطوه ل اي حاجه بتيجي منكو واحنا بنساعد ونقف جمبيكو بس
احترمت كلامك جدا وشخصيتك وعقلك الكبير بس علي فكرا انا لو ملقتش قبرل من البنت الي قدامي اصلا اني اخد خطوه عمري مهعمالها فهماني في انتو عليكو عامل كبير برضو

• عجبني
التفاعلات: Prince amr
انا زبونة شقطتني من الصيدلية وكانت عينها مني بقالها سنة بس مكسوفة

محولات بس بفكسلها

المهم انك لو فتحت معاها ممكن تتنك عليك ولو لقيتك لضمت مع غيرها تتجنن زي ما تكون اتجوزت عليها 🤣🤣🤣

انا في مرة شوفت بنت شرموطة فشخ من لبسها وطريقتها وشافت واد انا نفسي اعجبت بية فكان ماسك التليفون فراحت لة وقالت اكتب عندك 011 قالها مش كاتب قالتلة براحتك انت الخسران قالها ماشي وانا مش قادرة من الضحك علي اللي حصل للبت اتكسفت ووشها ساعتها احمر فشخ😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: بحب الكس الابيض و احمد ماندوو
بتحصل وشوفت كتير بنات بتشقط ولاد وبتبقي دماغهم عالية ف الحوار دا

انا في مرة شوفت بنت شرموطة فشخ من لبسها وطريقتها وشافت واد انا نفسي اعجبت بية فكان ماسك التليفون فراحت لة وقالت اكتب عندك 011 قالها مش كاتب قالتلة براحتك انت الخسران قالها ماشي وانا مش قادرة من الضحك علي اللي حصل للبت اتكسفت ووشها ساعتها احمر فشخ😂😂😂😂
غريبه دي الواد هو الي رفض

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%