NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مبحبش اقول لان الناس للاسف بتخاف منى مع انى عمرى ما فكرت أأذى حد .. بس بما انها فضفضة هقول . IT Cyper Security مهندس امن معلومات و Ethical Wight Hacker
الوايت هاكر دا اللى بيعمل هاك عالشركة اللى بيأمنها علشان يكشف الثغرات و يقفلها يعنى بساعد مش بأذى وال.. و ياريت محدش يقولى عايز اهكر اكونت حد مش هعمل كدا ماشى هههههه

• عجبني
  • حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: ambiguous، عبضو و AMG.
مبحبش اقول لان الناس للاسف بتخاف منى مع انى عمرى ما فكرت أأذى حد .. بس بما انها فضفضة هقول . IT Cyper Security مهندس امن معلومات و Ethical Wight Hacker
الوايت هاكر دا اللى بيعمل هاك عالشركة اللى بيأمنها علشان يكشف الثغرات و يقفلها يعنى بساعد مش بأذى وال.. و ياريت محدش يقولى عايز اهكر اكونت حد مش هعمل كدا ماشى هههههه
ايه ده انت هكر هههه، معاك هاك للمزرعة السعيدة؟ بهزر

• بيضحكني
التفاعلات: كريم الحال
ايه ده انت هكر هههه، معاك هاك للمزرعة السعيدة؟ بهزر
الجيمز وضع مختلف ههههههه عامتا انا بشتغل فالتأمين و بس علشان اراعى مصالح الناس اللى باكل عيش من وراهم بما يرضى .... انا فعلا بستحرم الاذية

• حبيته
التفاعلات: ambiguous
الجيمز وضع مختلف ههههههه عامتا انا بشتغل فالتأمين و بس علشان اراعى مصالح الناس اللى باكل عيش من وراهم بما يرضى .... انا فعلا بستحرم الاذية
ده كلام مظبوط فعلا انت عندك علم بتستخدمه لهدف معين، كويس انك راجل محترم وبتفكر صح

• عجبني
التفاعلات: كريم الحال
ده كلام مظبوط فعلا انت عندك علم بتستخدمه لهدف معين، كويس انك راجل محترم وبتفكر صح
حبيبى تسلم .. فالاول و الاخر دى امانه هنتحاسب عليها زى الظابط و الدكتور و القاضى و اى حد بيأمن الناس و يحفظ حقهم

• حبيته
التفاعلات: ambiguous
حبيبى تسلم .. فالاول و الاخر دى امانه هنتحاسب عليها زى الظابط و الدكتور و القاضى و اى حد بيأمن الناس و يحفظ حقهم
عندك حق هي أمانة فعلا

بكالوريوس حقوق وبكمل ماستر
هيفيدك بس لو هتقدمي نيابة ادارية او مجلس دولة بتعمليها في قانون عام ولا خاص !

انا دكتور جامعى ومراتى دكتورة *****

• عجبني
التفاعلات: Hotman47
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
استشارى هندسي

• عجبني
التفاعلات: AMG.
مهندس معماري

و انتا زاكرت ايه علشان تاخد الخبره أو تابعت مين و قريت كتب 😂😂 أنا كمبيوتر ساينس ف ممكن تعرفني

في شركة برمجه

و انتا زاكرت ايه علشان تاخد الخبره أو تابعت مين و قريت كتب 😂😂 أنا كمبيوتر ساينس ف ممكن تعرفني
يااااااااه انتا بتتكلم فى تعب ٧ سنين الخصهملك فى كومنتات ازاى ههههههههه

مدير حسابات

شئون قانونيه

• عجبني
التفاعلات: Amrhany

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%