NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بالزات بقا لو مترب ومرسوم بحب الحسه لحسن وبيهيجني ع الكس اكتر

اذا كان كلنا تعبنا من كلامك بس تخيل الى معاكى فعلا هيكون عامل ازاى

انا بحب اعمل سويت ديما ونضيفة اوى بس جوزى بيقولى اسيب شعر كسي بيحب يلحسه هو مش كتير شوية صغيرين بس بيقولى اسيبهم مش عارفة ايه الممتع فيهم ممكن افهم وجهة النظر😂💔
متسأليه هو

حاضر هسأله متزعلش نفسك بس

مش زعلان​

بس هو بعض الرجال بيحبوا النساء يسيبوا جزء من شعر اعلي كسهم لمزيد من الإثارة اثناء اللحس ...لكن انا مش بحب​

طول ماهو خفيف وشكل حلو
ويا نظافة اهم طبعا وينزل منك عسلك وهو لبنه ويحضل شد بينكم ووجع بس متعه هيكون جمدان 💋

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا بحب اعمل سويت ديما ونضيفة اوى بس جوزى بيقولى اسيب شعر كسي بيحب يلحسه هو مش كتير شوية صغيرين بس بيقولى اسيبهم مش عارفة ايه الممتع فيهم ممكن افهم وجهة النظر😂💔
لزم يكون ناعم وحلو عشان الحسة كسك اوووي يبنت بابي 🥵🔥

• عجبني
التفاعلات: Mazkhs و Fares star
يبخته بيكي

هيه أذواق بس احسن حاجه تكون الواحده ناعمه في ناس بتحب كدا لانو بيعمل نوع من الاثاره

انا من الناس اللي محبش شعر الكس خالص الكسكوس لازم يكون نضيف وابيض بيشع نور من النضافة بتاعتة

سيبيه طلاما شويه صغيرين

هو مهووس بشعرك كسك وبيهيج منه + عايز اجي الحس😛❤️

عادي خلي نضافتك بي نفسط زي مهي وعملي لي الي هو عاوزو

• حبيته
التفاعلات: Mr. Berlin

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%