NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: ☆ N£S₩ANG¥ $TAR و AMG.
انا بحب اعمل سويت ديما ونضيفة اوى بس جوزى بيقولى اسيب شعر كسي بيحب يلحسه هو مش كتير شوية صغيرين بس بيقولى اسيبهم مش عارفة ايه الممتع فيهم ممكن افهم وجهة النظر😂💔
وريني شعر كسك يمكن جميل ويستاهل يتلحس

• عجبني
التفاعلات: AMG.
انا بحبو اوى ومراتى كانت مستغربه ده
ولما اقنعتها بقيت تعملو اشكال ومره فى العيد اللى فات لقيتها عمله صبغة
وكان جامد جداً
ممكن نتكلم

• عجبني
انا بحب اعمل سويت ديما ونضيفة اوى بس جوزى بيقولى اسيب شعر كسي بيحب يلحسه هو مش كتير شوية صغيرين بس بيقولى اسيبهم مش عارفة ايه الممتع فيهم ممكن افهم وجهة النظر😂💔
وخليني الحسو مع جوزك 😋

• عجبني
الاهم من كل دا
يبخته بيكى :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

• بيضحكني
التفاعلات: ⚜️Boda
بيلحس كسك بس ولا طيزك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ممكن تعملي خط رفيع فيه شعر ف النص كدا بيكون شكله لطيف وتشيلي الباقي وبكدا يكون الطرفين مبسوطين 😂🤝

• عجبني
التفاعلات: Dark shadows و حسن٩٤
  • بيضحكني
  • بيضحكني
بصى الصراحه كل واحظ ليه رغباته تحترم وميوله بس انا عن راى الشخصى والنفسى لو لقيت فيه شعرايه فجسم المراه هكرها هيجينى شذوذ ونفور من نحيتها لانك راجل وهيا ست فلما شعر عانتك يحك فبظرتها وانت بتنيكها احساس جامد مش شعر بيحك فشعر واهم حاجه للمراه النضافه وشيل الشعر الى بيحب الشعر دا انا شايفو شئ مقرف وتحطى برفان وكريمات ومرطبات لتفتيح الاماكن الحساسه نصك التحتانى كلو حوالين خرم طيزك من بره ومن جوه وكسك برضو من بره ومن جوه

يا بخته بيكِ. طب ما تيجي الحسلك لحد ما يحمر

• بيضحكني
التفاعلات: ⚜️Boda
ورينا طيب علشان نحكم

الكس بالشعر بيبقى منظرة اكثر اثارة جوزك بيفهم

• عجبني
التفاعلات: Dark shadows
عشان منظرهم لما يكونو قلال حلو أوي و بيشهي و بيخليك تحس أن المرأة بالغة و جسمها جاهز للمارسة و كمان تحس أنو تقدر تمسكها منهم أثناء الجماع و تهيجها بيهم و لما تكمل تنزل لبنك عليهم 🤤
لو كنت جوزك و حلقتي شعرك من تحت كنت عاقبتك عقاب أسود في الفراش 😠
أنا أصلا كاتب قصة حلوة و تفننت في وصف كس البطلة المشعر و البطل بيعمل إيه فيها و بكسها😍

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Mazkhs، حسن٩٤ و شrموطة
اذوق
بس مفيش احلى من الكس النضيف والواحد يقعد يلحس فيه براحته👅👅

اذوق
بس مفيش احلى من الكس النضيف والواحد يقعد يلحس فيه براحته👅👅

عشان منظرهم لما يكونو قلال حلو أوي و بيشهي و بيخليك تحس أن المرأة بالغة و جسمها جاهز للمارسة و كمان تحس أنو تقدر تمسكها منهم أثناء الجماع و تهيجها بيهم و لما تكمل تنزل لبنك عليهم 🤤
لو كنت جوزك و حلقتي شعرك من تحت كنت عاقبتك عقاب أسود في الفراش 😠
أنا أصلا كاتب قصة حلوة و تفننت في وصف كس البطلة المشعر و البطل بيعمل إيه فيها و بكسها😍
اممم احب اقراها❤

• طب!
التفاعلات: Ali 7
بيحب الديرتى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%