NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

خواطر شريك الحياة

• حبيته
التفاعلات: EMY AHMED
  • حبيته
التفاعلات: YOYA🌹

عارفين أحلى حاجة في الحياة إنك تكون متأكد أن عندك شخص يحبك حب مش مشروط معاك فى كل وقت مش يسيبك لدماغك مهما كثرت الناس حوله يفضل مستثنيك ويطمنك دائمًا إنك فى قلبه وعيونه مهما كثر الجميع تحس فى قربه بالأمان وفى بعده بالطمأنينة مش خايف حد ياخذ مكانك عنده لأن محاوط عليك صاين مكانك فى حياته تحديدًا قلبه دائمًا يفكر فيك وكأنه يفكر فى نفسه لما يشترى حاجة لنفسه تلاقيه يدور على أختها عشان تبقوا زى بعض ولو مفيش منها غير عدد 1 يكون ال 1 بيقبل القسمة على ٢ ويشاركها معاك حتى ولو كانت كيكة شخص مهما حصل بينكم يغفرلك وتعدوا سوا يفضل ماسك في يدك دائمًا ميسيبهاش مهما كانت ضغوطات الحياة.

لي بحب بعمره ما بكره
ما الحب الا للحبيب الاولي

• معجبنيش
لي بحب بعمره ما بكره
ما الحب الا للحبيب الاولي
دا غلط علفكرة الحبيب الاولى لو زبالة فى داهية

• يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: Syr 81
دا غلط علفكرة الحبيب الاولى لو زبالة فى داهية
ليش الحب العذري اجمل حب و اهمشي يكون الشخص لي قبالك يحبك و يبادلك نفس الشعور
كثير.ظروف ما سمحت اثنين يحبو بعض يكملوا لأسباب كثيرة و منها الأهل أو الفرق بينهم

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

عارفين أحلى حاجة في الحياة إنك تكون متأكد أن عندك شخص يحبك حب مش مشروط معاك فى كل وقت مش يسيبك لدماغك مهما كثرت الناس حوله يفضل مستثنيك ويطمنك دائمًا إنك فى قلبه وعيونه مهما كثر الجميع تحس فى قربه بالأمان وفى بعده بالطمأنينة مش خايف حد ياخذ مكانك عنده لأن محاوط عليك صاين مكانك فى حياته تحديدًا قلبه دائمًا يفكر فيك وكأنه يفكر فى نفسه لما يشترى حاجة لنفسه تلاقيه يدور على أختها عشان تبقوا زى بعض ولو مفيش منها غير عدد 1 يكون ال 1 بيقبل القسمة على ٢ ويشاركها معاك حتى ولو كانت كيكة شخص مهما حصل بينكم يغفرلك وتعدوا سوا يفضل ماسك في يدك دائمًا ميسيبهاش مهما كانت ضغوطات الحياة.

اتفق 🌹🌹

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%