NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

******* الى اتولدو بعد سنه ٢٠٠٠ يركنو على جنب دلوقتى ويتفرجو على العظماء وهما بيتكلمو .
العظماء بقا الى هنا وحضرت البورن فى عصر شرايط الفيديو انا اسمع ان الموضوع كان صعب جدا اصعب من انك تقابل ديلر وتشترى منو حشيش حتى والموضوع كان تحضيرات كتير علشان محدش يتقفش وكدا . الناس الى حضرت الكلام دا ياريت تحكولنا عن تجاربكو وذكرياتكو
كان عندي الفيديو واول شريط بورن خليت واحد صاحبي يجيبو وهو راجع من امريكا

كانت ايام كنا نسيب الثانوية ونطلع نتفرج زي بتوع المخدرات بالظبط ويفضل حد بره مراقب المكان لاي قفشان لحد مانخلص ونرجع المدرسة قبل الوجبه ونستلمها ونروح بعدها ههههههه

• بيضحكني
التفاعلات: EVILL KING
ولا ده ولا ده
لان معنديش حد بالشله بالاسم ده
انا بتكلم على فيلم ثقافي كان فيه اتنين اسمهم جمال المكتئب و بهجت المعفن

• عجبني
التفاعلات: Alessandro Massimo
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

الموضوع بدأ معايا بدري قوي لما كنت اقل ١٤ سنه في يوم صحيت باليل قفشت الشغاله مشغله فيلم بورنو وتلعب في نفسها وقتها مكنتش اعرف ان فيه افلام من دي لاني لحد الوقت ده كنت منغلق ومفيش أصحاب غير الكتب ومعارفي قليلين جدا بحكم اني تربيت في بيت جدتي وحدي بعيد عن اهلي لوالدي​

لكن مش تفاجأت عشن كنت قرأت كتاب تحفة العروس​

كانت فترة منتصف التسعينيات وكانت فترة جميلة جدا ونتيجة لانه الوضع كان رايق كثير كان سهل الووصول لهالشرايط اكيد من بين الشباب وكان سهل انه نلاقي جهاز الفيديو عند واحد ونحدد يوم نتجمع فيه عنده ونشوف الفيلم
وبعدها تطورت الامور لسهرات ليلية على سطوح البيوت ههههه تلفزيون وفيديو وبورنو وايام جميلة

• عجبني
التفاعلات: مدام دعاء
******* الى اتولدو بعد سنه ٢٠٠٠ يركنو على جنب دلوقتى ويتفرجو على العظماء وهما بيتكلمو .
العظماء بقا الى هنا وحضرت البورن فى عصر شرايط الفيديو انا اسمع ان الموضوع كان صعب جدا اصعب من انك تقابل ديلر وتشترى منو حشيش حتى والموضوع كان تحضيرات كتير علشان محدش يتقفش وكدا . الناس الى حضرت الكلام دا ياريت تحكولنا عن تجاربكو وذكرياتكو
😂

المواضع كان سهل جدا وكنت بأجر شرائط فيديو من نادى فيديو وكنت بتفرج عليهم مع ٥ من اصحابنا عند واحد صاحبنا سادس ابوة غنى وجيب لهم فيدو بعد ما لم منهم تمن شرائطين واحد سكس واحد عادى علشان لو حصل كبسا نبدل الشرائط ومش كدة وبس كنت بنجري الشريط العادى للنص ونشيلة احتياطي الكبسة
بس كان يوم عالمى لمة النور قطع والشريط السكس جو الفيديو و ام صاحبي كانت على وصول ساعتها حسيت انى دكتور جراح (حد يجيب ليا مفك بسرعه )وصاحبي مرعوب وركبة بتخبط فى بعض
تخيلى كل دة وكنت فى اعدادي

• بيضحكني
ايامها كنت زوجه مخلصه متعرفش حاجه والفيديو كان من المحرمات الى لايمكن تدخل بيتنا
والان تغيرتي تشوفي سكس و هل لك علاقات

• بيضحكني
اتفرجت مره واحدة وكان صاحبي سارقو من ابوه 😂😂

ياه كنا بنغير الوان الشريط عشان نخفيه😂

انا اتحكالي من ناس انا حضرت ايام العدد الصيني والميموري ابو 10جنيه نحمله سكس ونخبيه 😂

يوووووووووووه 😂😂😂😂😂😂
هقولك علي حظي النحس مرة ظبطنا نفسنا والقعدة جاهزة من كله كان معانا ٣ شرائط واحد مننا مقلبه من اخوه شغل يا نجم يطلع صوت بس وشاشة سودة
تاني شريط يطلع برنامج تعليمي للثانوية العامة
تالت شريط يطلع فيلم سكس فعلاً وبعد تركيز ٢٢ دقيقة يطلع الفيلم عن شيميل كنا جايبين بيرة واحد مننا فجأة قام وقف قدام التلفزيون وراح ساحب شخرة وقال احا الست ليها زوبر ويشخر ويقولنا اتسطلت يا ولاد العرص أنا شايف الست بزوبر 😂😂😂😂😂😂😂
وباظت الليلة بس في ليالي كانت ورد

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%