NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: moo777.. 99, Hager🥵👙, El-Joo و 3 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...# و ALZEIN
🌹🌹🌹
فُعَـلَتُ بّـيّ كَلَ هِذٌآ وُآنٌتُ تُحًـبّـنٌيّ فُمِـآذٌآ .. ؟؟ لَوُ كَنٌتُ تُكَرَهِنٌيّ.
🤣🤣🤣🤣

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: @The GodFather@ و ALZEIN
  • عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...# و @The GodFather@
المشكلة حاولت انزل هنا صور لكن مافيش إقبال
انت نزل يا صاحبي والمحتوى هو اللي بعمل الاقبال واكيد جهودك وجهود الاعضاء الثانيين حتعمل فرق كبير

• عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...#
🌹🌹🌹
فُعَـلَتُ بّـيّ كَلَ هِذٌآ وُآنٌتُ تُحًـبّـنٌيّ فُمِـآذٌآ .. ؟؟ لَوُ كَنٌتُ تُكَرَهِنٌيّ.
🤣🤣🤣🤣
صحيح ههههه خلي بالك انا ف الشدة شديد و في القوة قوي بس ميمنعش ان في شوية مشاعر حلوة 🤣

• بيضحكني
انت نزل يا صاحبي والمحتوى هو اللي بعمل الاقبال واكيد جهودك وجهود الاعضاء الثانيين حتعمل فرق كبير
يا صديقي انا تاني اعلي تفاعل ف المنتدي في وقت قليل جدا بالمناسبةو لاقيت محدش بيدخل هنا كتير

• عجبني
التفاعلات: @The GodFather@
صحيح ههههه خلي بالك انا ف الشدة شديد و في القوة قوي بس ميمنعش ان في شوية مشاعر حلوة 🤣
وفي الابداع مبدع😍✨

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: @The GodFather@ و ALZEIN
يا صديقي انا تاني اعلي تفاعل ف المنتدي في وقت قليل جدا بالمناسبةو لاقيت محدش بيدخل هنا كتير
انا شايف اكيد تفاعلك يا صديقي بس ما عمرك تقلل من نشاطك علشان الآخرين حاول دايما اعمل اللي انت بتحبه حتى لو ما فيه تفاعل من غيرك اعمله لنفسك

• عجبني
التفاعلات: ALZEIN
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...# و @The GodFather@
انا شايف اكيد تفاعلك يا صديقي بس ما عمرك تقلل من نشاطك علشان الآخرين حاول دايما اعمل اللي انت بتحبه حتى لو ما فيه تفاعل من غيرك اعمله لنفسك
خريطة تقاعل المنتدي مش مظبوطة الصراحة

• عجبني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • عجبني
  • بيضحكني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%