NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال شخص بيمارس سكس فون مع واحده مخطوبه ؟

انا كنت بعمل سكس سطحي مع خطيبتي لدرجه انها قعتلي الكلوت بتعها وقالعتني البوكسر انا الي مردتش انيك كسها ومنعت نفسي وكنا بنحب بعض جدا وبالرغم من انها كانت هايجه طول الوقت الا اني مشكتش فيها لحظه وكان جوزنا قريب لحد ما حصلت مشكله انفصلنا فيها وحاولت ارجعها علشان الي بينا كتير واني اتجوزها ونبقي في السليم وانا بحبها وبحب حضنها ومص بزها الا انها رافضه تماما
انت صاحب الموضوع وللي عارف المشكلة دي ليها حق فعلا وصعب ترجعلك ولا شافت حد تاني

بص هو طبعا غلط بس هوضحلك وجهة نظرى اه انا لو مخطوبة وبحب خطيبي ممكن اعمل علاقة فون مع غيره مش خيانة بس احنا جوانا شهوة لازم تخرج مقدرش اعمل كده مع خطيبي ولو هموت عليه ع الاقل الشخص التانى معرفهوش ولا يعرفنى لكن خطيبي ايه هيكون نظرته ليا لو ضعفت معاه ولو نظرته متغيرتش ايه يضمنلى ان لو حصل مشكلة بعدين ميقوليش انتى لبوة وعملت معاكى كذه كذه
ويارتي عملتي سكس فون قبل كده مع حد متعرفهوش

عاوز اعرف رأي الناس في واحده مخطوبه وبتمارس سكس فون وشات قوي جدا مع واحد تاني بدافع انها بتحبه
هل نظرتك للبنت دي ايه مع العلم انها من بيت محترم لكنها عملت كده مع الشخص ده كتير ؟

قولي نظرتك وهل تستحق خطيبها ولا لأ ؟ ولو كملت معاه واتحوزته هل ده هيبوظ علاقتها مع خطيبها ؟
اكيد هبيوظ العلاقه من كل حاجه بالذات السكس لانها هتقارن الفون بالواقع و ممكن ما تلقيش اللى فى الفون فى الواقع يبقا هترجع للفون تانى تبقا حيتها هتبوظ من كل النواحى

عاوز اعرف رأي الناس في واحده مخطوبه وبتمارس سكس فون وشات قوي جدا مع واحد تاني بدافع انها بتحبه
هل نظرتك للبنت دي ايه مع العلم انها من بيت محترم لكنها عملت كده مع الشخص ده كتير ؟

قولي نظرتك وهل تستحق خطيبها ولا لأ ؟ ولو كملت معاه واتحوزته هل ده هيبوظ علاقتها مع خطيبها ؟
لا يوقف كلشي كيف مخطوبة وتحب حدا اخر ؟؟!!

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اكتشفت انها على علاقة بواحد تاني بقالهم فترة كبيرة وبينهم سكس فون وسكس شات ونودز ومقابلات لدرجه كان بيتحكم في علاقتنا
وعملت ايه بقي

بص هو طبعا غلط بس هوضحلك وجهة نظرى اه انا لو مخطوبة وبحب خطيبي ممكن اعمل علاقة فون مع غيره مش خيانة بس احنا جوانا شهوة لازم تخرج مقدرش اعمل كده مع خطيبي ولو هموت عليه ع الاقل الشخص التانى معرفهوش ولا يعرفنى لكن خطيبي ايه هيكون نظرته ليا لو ضعفت معاه ولو نظرته متغيرتش ايه يضمنلى ان لو حصل مشكلة بعدين ميقوليش انتى لبوة وعملت معاكى كذه كذه
طالما مخطوبه لازم تتحكمي في شهوتك يا اما بلاش تعلقي حد بيكي من الاول

نظره البنى ادم للزبال 🤗
الزبال مهنة شريفة وحلال وعيب اللي انت بتقوله ده، محدش بيبص لعامل النظافة وحش الا الناس الوسخة اللي بيلم وساختها عشان يكسب رزق عياله.

لا عادي لان ده خطبها وهيكون جوزها وهيا بتحبه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%