NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

خالد69

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
ازيكم ي شباب كنت عايز اعرف حد عرف يغير ميوله قبل كدا يعني انا سالب وكنت عايز ابقا استريت هل هعرف ولا لا والخطوات ايه اللي اعملها

• عجبني
التفاعلات: Dactara
عادى هتعرف كل الحوار فى دماغك مش اكتر الحوار كله علاج وتأهيل نفسى

• عجبني
التفاعلات: Dactara
علاج نفسي واراده بس مش اكتر

• عجبني
التفاعلات: خالد69
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
والخطوات ايه
لو تقدر تروح لدكتور نفسى هيكون افضل بكتير لو مش هتقدر فدور على النت على كورسات عشان تعالج دا وتابع نع نفسك فى البيت لكن الافضل صدقنى روح لدكتور هيكون افضل

• عجبني
التفاعلات: Dactara و خالد69
لو تقدر تروح لدكتور نفسى هيكون افضل بكتير لو مش هتقدر فدور على النت على كورسات عشان تعالج دا وتابع نع نفسك فى البيت لكن الافضل صدقنى روح لدكتور هيكون افضل
شكرا ليك

• عجبني
التفاعلات: Dactara و Lord000
لو انت مارست وعاوز تظبط الدنيا هتحتاج عمليه(مش لازم ممكن متعملهاش) واكيد التاهيل النفسي مع دكتور
ليه مش لوحدك عشان هو ادري بمداخل الانسان وعنده من العلم ما يوفر عليك مشقه وعناء كتير دا غيرطبعا الدعم النفسي اللي هتلقاه منه
وقبل دا كله اراده من جواك واخلص النيه لوجه****
اي نعم الموضوع مش هيكون سهل قوي لكنك تقدر ومنتظر يا صديقي اشوفك قريبا منزل هنا انك تعالجت وعدت رجلا

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: mr-mido و خالد69
  • حبيته
لو انت مارست وعاوز تظبط الدنيا هتحتاج عمليه(مش لازم ممكن متعملهاش) واكيد التاهيل النفسي مع دكتور
ليه مش لوحدك عشان هو ادري بمداخل الانسان وعنده من العلم ما يوفر عليك مشقه وعناء كتير دا غيرطبعا الدعم النفسي اللي هتلقاه منه
وقبل دا كله اراده من جواك واخلص النيه لوجه****
اي نعم الموضوع مش هيكون سهل قوي لكنك تقدر ومنتظر يا صديقي اشوفك قريبا منزل هنا انك تعالجت وعدت رجلا
فرحان بكلامك وبإذن *** **** هنزل بوست لما ابقي راحل بجد بس ادعيلي

اهم حاجه الاصرار وتابع مع دكتور نفسي متتكسفش وتقرر تشتغل مع نفسك روح ومتقلقش هيساعدك وهيقويك لحد ما تخلص من محنتك دي

• عجبني
لو انت عاوز هتقدر

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex و خالد69
فرحان بكلامك وبإذن * ** هنزل بوست لما ابقي راحل بجد بس ادعيلي
حاضر بس زي ما قولتلك استعن ب*** واخلص له النيه يعنك

طبعا هي اراده
اول حاجه اخرج من المنتدي هنا ومن اي مواقع تانيه جنسيه
غير أصحابك اللي في نفس السكه دي
قرب من رب!! هو مش هيضيعك

• عجبني
لو عاوز مساعده اقدر اساعدك بس لو ناوي بجد انك تتغير

• حبيته
  • عجبني
اول حاجه تقفل هنا و اي موقع جنسي و اي حد علي تواصل معاه يعرف ميولك دي اقطع علاقتك بيه علي طول بعدين ابدأ صلي و ادعي يغفرلك اللي عملته لو بنيه صادقه هتقدر تبطل

اول حاجه تقفل هنا و اي موقع جنسي و اي حد علي تواصل معاه يعرف ميولك دي اقطع علاقتك بيه علي طول بعدين ابدأ صلي و ادعي يغفرلك اللي عملته لو بنيه صادقه هتقدر تبطل
تمام

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%