NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لا خالص تخيلات فقط

• عجبني
التفاعلات: talin، بحب الا و asaad2024
  • عجبني
التفاعلات: مراتي لبوتي

متعة نيك الثرى ثوم مهولة
وفى التحرر والدياثة متعتها حاجة تانية خالص
جربتها ؟؟
ومين اللى شاركك فى جسم مراتك ؟؟
أصدقائى المقربين جدا و باستمرار و زوجتى مبسوطة قوى

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: talin، AHMEDSALEM2 و بحب الا
أصدقائى المقربين جدا و باستمرار و زوجتى مبسوطة قوى
انبسط اتجملت مع زوجتك وتجملت مع اصدقائك كلهم ما حد بينسى لك هذا المعروف والفضل اللي سويته لهم الدياثه شرف واعتزاز واصل مسيرك يا ديوث اصبحت نسبه دياثتك 45% انا اقيم الديوثين كامل من وجهه نظري وهذا رايي شخصي

• بيضحكني
التفاعلات: Dr Samy
انبسط اتجملت مع زوجتك وتجملت مع اصدقائك كلهم ما حد بينسى لك هذا المعروف والفضل اللي سويته لهم الدياثه شرف واعتزاز واصل مسيرك يا ديوث اصبحت نسبه دياثتك 45% انا اقيم الديوثين كامل من وجهه نظري وهذا رايي شخصي
(الزوج آخر من يعلم)
قاعدة خالدة ، رأيت و عرفت و درست و عندى مليون دليل ان أعظم الاناث فضيلة و اشدهن تمسكا بالقيم و الأخلاق و ال ا د ي ا ن هن الأكثر دعارة و زنا و ممارسات جنسية و براكين الانحراف الجنسى .
(بيدى لا بيد عمر) و تحت عينى و اشرافى مع متعتى افضل مليون مرة من دعارتها خلف ظهرى ..
اتحداك : ضع كاميرات تسجل فيديو و أجهزة تسجيل فى كل مكان فى بيتك و على خطوط التليفونات .... سوف تجد مليون دليل على امك و اختك و زوجتك و بنتك فكلهن (عاهرات و لا تنقصهن الفرصة)، ادرس علم الصحة النفسية و الدوافع الجنسية و النفسية عند الانثى ، سوف تجد ملايين الاطنان من ادلة عهر و شرمطة محارمك بلا استثناء .. حتى جدتك فى الثمانين من عمرها لها عشاق و عشيقات فى سن المراهقة تمتص الجنس و متعته من احضانهم يا مولانا يا آخر من تعلم .

لسا بنفكر مترددة وخايفة

• عجبني
التفاعلات: مجدي ٢٧ و بحب الا
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed alkotsh، مجدي ٢٧ و بحب الا
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

متعة نيك الثرى ثوم مهولة
جربتها ؟؟
بصراحه ال 3some ممتع جدا و عن تجربه كنت انا و واحد صاحبي و واحده صاحبتها يوم التخرج 🔥🔥🔥🔥
من امتع اللحظات عشان مكنش فيه اي قيود

متعة نيك الثرى ثوم مهولة
جربتها ؟؟
٣ مرات تبادل زوجات

• عجبني
التفاعلات: عاشق متعة المرأه و AHMEDSALEM2
بحاول بجد بس هي خايفة لدرجة انها مش بتنام بليل من التفكير
لي كل ده اي ياعم هي خط عبور القناه ههههههه

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%