NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه سيكيريت ماسدج باككككك

عارف اكتر واحد هنا بحبة انت لسبب بسيط انك مبتغيرش اسمك😂😂انت وبيكهام
دا اسمي بعتز بيه جدا فا صعب جدا اغيرو دا حتى الاكونت بتاعي التاني الي با اسم محمد اشرف1 كنت مخنوق من الاسم عشان مش با اسمي

• أتفق
التفاعلات: segma
  • بيضحكني
التفاعلات: Aymanx123
  • بيضحكني
التفاعلات: segma
صدقني ي صاحبي حاولت كذا مرة اوصلك بعد ما عرفت الحوار اللي دار معاكي بس ملقتش فايدة حتي انا قايل لصاحبك خلية يكلمني ضروري معرفش الكلام وصلك ولا لا
ما اعرفش ايه اللي وصلك بالظبط بس الفتره دي صعبة قوي عليا تايهه مش عارفه طريقي فين ومين الصح وتعبانه لان رغم كل الضغوطات لازم اكون قوية لاني لو ضعفة هتكون نهايتي وكل دا وانا لوحدي ومش عارفه سألت مين لاني فاصله عن العالم كله بقالي فتره هتواصل معاك اول ما اقدر بس اخلص واعدي الفتره دي ادعي لي

• عجبني
التفاعلات: Adam Afndena
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
واحشني نيييك

ما اعرفش ايه اللي وصلك بالظبط بس الفتره دي صعبة قوي عليا تايهه مش عارفه طريقي فين ومين الصح وتعبانه لان رغم كل الضغوطات لازم اكون قوية لاني لو ضعفة هتكون نهايتي وكل دا وانا لوحدي ومش عارفه سألت مين لاني فاصله عن العالم كله بقالي فتره هتواصل معاك اول ما اقدر بس اخلص واعدي الفتره دي ادعي لي
يسطا انا اتحكالي بالصدفة واللة مش مهم انا عرفت اي المهم خلي بالك من نفسك انا عارفك هتعدي منها ومتزعليش نفسك يسطا انا موجود في اي وقت وكسم البشرية كلها لاجلك ي صاحبي لاغيني وانت تلاقيني

دا اسمي بعتز بيه جدا فا صعب جدا اغيرو دا حتى الاكونت بتاعي التاني الي با اسم محمد اشرف1 كنت مخنوق من الاسم عشان مش با اسمي
بتفهم🤝🏼

• حبيته
التفاعلات: مصطفى مصطفى
  • حبيته
التفاعلات: BODA 18
زي ما انت شايف كدة لعبة السيكيريت باكككك

وكلمة بسيطة انا كنت مشغول فشخ ف اتمني الناس

تعذر 😂
عوده حميده يا اخ♥️
دورلي بقي علي اي حاجه معاك😂♥️

المواضيع المشابهة

عودة