NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Dot com

نسوانجى الاصلى
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
احكيلنا عن اكتر شخص سيكوباتي كنت مرتبط بيه و كان بيعمل اية غريب خلاك تعرف انه مش طبيعي
انا ارتبط بواحدة كانت بتحب تضرب و تتهان مش في العلاقة لا في العموم ...كنت ساعتها صغير لكن بعد فترة اكتشفت انها ميزة 🤣🤣
ميزة تبعدك عن وجع الدماغ 😁😁

• عجبني
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: doctorgynecologyandobst و الجعرانة وسطيف وسكاكة
احكيلنا عن اكتر شخص سيكوباتي كنت مرتبط بيه و كان بيعمل اية غريب خلاك تعرف انه مش طبيعي
انا ارتبط بواحدة كانت بتحب تضرب و تتهان مش في العلاقة لا في العموم ...كنت ساعتها صغير لكن بعد فترة اكتشفت انها ميزة 🤣🤣
لا متعاملتش مع حد كده بصراحه

الناس دى جواها رقة وبتكون محرومة من الحب والحنان ولكن العبرة فى العلاج وبالزات فى العصبية لكن لو سيكوباتى ومنحرف بلاش منه زى بتعا التجمع

• عجبني
التفاعلات: Dot com
الناس دى جواها رقة وبتكون محرومة من الحب والحنان ولكن العبرة فى العلاج وبالزات فى العصبية لكن لو سيكوباتى ومنحرف بلاش منه زى بتعا التجمع
بتاع التجمع دا انا مصنفه مجنون

دي سليف حقيقه من اللي. مفيش منها دلوقتي

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: doctorgynecologyandobst
كنت عبيط ولا فاهم حاجة
فاكرها زبر في كس و خلاص 🫣
انا نشأت سادي من سن صغير وحبيت الساديه الشرقيه (المسيطر والمتحكم) عن الساديه المرضيه الغربيه

• عجبني
مش عارف دى سيكوباتى ولا لا بس هحكى الموضوع
كنت فى برنامج تواصل وكنا فى مجموع كبيرة بنتكلم وندردش فى واحد كنت اتعرفت عليه من فترة صغيرة عمل مجموع وحب انو يدخلنى فيه انا و صحابى لانى كنت قديم فى البرنامج وناس كتير تعرفنى فدخلت معاة وبنتكلم المهم واحنا بنتكلم لسببب ماة بنت كلمتنا وشدينا فى الكلام وتقريبا شتمتها ويصادف ان الاخ بيحبها بس هو كان بيحاول يحل الموضوع وانا مشغلتش بالى بيها بعدها تقريبا فى نفس اليوم بليل لقتها اشعارت انها عمال تعمل لايك لمنشوراتى فى الصفحه وبعدهأ بشوى زى ما اتوقعت لقتها باعتة طلب صداقة بس طنشت ولقتها كاتبالى اسفة وبتاع عشان اقبل فقبلت الطلب الى حصل بعد كدا بقا هو الغريب
انا حاسس انى بكت بالتفصيل والصراحه زهقت فالو افتكرت هكمل الموضوع بعدين 😂

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا نشأت سادي من سن صغير وحبيت الساديه الشرقيه (المسيطر والمتحكم) عن الساديه المرضيه الغربيه
انا بمارس الطبيعي مش بفهم اوي في تصنيف الميول لكن ساعات بحب اعنف الموزة لكن مش بالشكل اللي في الافلام او في القصص اللي هنا
بحس انه تعزييب اكتر من المتعة over شويا

مش عارف دى سيكوباتى ولا لا بس هحكى الموضوع
كنت فى برنامج تواصل وكنا فى مجموع كبيرة بنتكلم وندردش فى واحد كنت اتعرفت عليه من فترة صغيرة عمل مجموع وحب انو يدخلنى فيه انا و صحابى لانى كنت قديم فى البرنامج وناس كتير تعرفنى فدخلت معاة وبنتكلم المهم واحنا بنتكلم لسببب ماة بنت كلمتنا وشدينا فى الكلام وتقريبا شتمتها ويصادف ان الاخ بيحبها بس هو كان بيحاول يحل الموضوع وانا مشغلتش بالى بيها بعدها تقريبا فى نفس اليوم بليل لقتها اشعارت انها عمال تعمل لايك لمنشوراتى فى الصفحه وبعدهأ بشوى زى ما اتوقعت لقتها باعتة طلب صداقة بس طنشت ولقتها كاتبالى اسفة وبتاع عشان اقبل فقبلت الطلب الى حصل بعد كدا بقا هو الغريب
انا حاسس انى بكت بالتفصيل والصراحه زهقت فالو افتكرت هكمل الموضوع بعدين 😂
تقريبا مش سيكو بس هي مفتقدة الدكر المسيطر في العلاقة تقريبا يعني شيء طبيعي

انا بمارس الطبيعي مش بفهم اوي في تصنيف الميول لكن ساعات بحب اعنف الموزة لكن مش بالشكل اللي في الافلام او في القصص اللي هنا
بحس انه تعزييب اكتر من المتعة over شويا
التعذيب دا في حد ذاته متعه للطرفين بس مش هموتها اكيد 🖐

• عجبني
تقريبا مش سيكو بس هي مفتقدة الدكر المسيطر في العلاقة تقريبا يعني شيء طبيعي
الموضوع من وجهه نظرى اكبر من كدا مش شخصية بس دى حبة السوداء بلاك بيل (الشكل) الواد الى كنت بكلمو وبقينا صحاب وكان بيحبها انا شفت صورتو وللاسف مكنش حلو انا حاولت اخليها تحبو بعدين لكن معرفتش بنت المرا عاوز اخليها تحبو تقوم تحبنى انا وانا وقتها كنت عارف بنات ومكنش عندى وقت ليها فقلت يمكن فاضية ومش لاقى غيرى وعرفتها على صحابى عشان تحل عنى

• ايه ده
الموضوع من وجهه نظرى اكبر من كدا مش شخصية بس دى حبة السوداء بلاك بيل (الشكل) الواد الى كنت بكلمو وبقينا صحاب وكان بيحبها انا شفت صورتو وللاسف مكنش حلو انا حاولت اخليها تحبو بعدين لكن معرفتش بنت المرا عاوز اخليها تحبو تقوم تحبنى انا وانا وقتها كنت عارف بنات ومكنش عندى وقت ليها فقلت يمكن فاضية ومش لاقى غيرى وعرفتها على صحابى عشان تحل عنى
اتخلصت منها بالمعنى الصح
غلطان يا صديق 😁😁🫣

كانت جارتي وكانت بتحب دايما تخليني اهورني عليها من غير ما ادوقها ، تكسر من طاقتك وطلعت كدا مع رجالة كتير تتعبهم من غير ما يلمسوها

• عجبني
كانت جارتي وكانت بتحب دايما تخليني اهورني عليها من غير ما ادوقها ، تكسر من طاقتك وطلعت كدا مع رجالة كتير تتعبهم من غير ما يلمسوها
متناكة كبيرة دي

اتخلصت منها بالمعنى الصح
غلطان يا صديق 😁😁🫣
مش فاضى ليها وعندى بنات وصحابى بكلمهم وكنت مضايق عشان الواد الى بيحبها وهى بتهينو
حتا عرفتها على بنات من عندى
وياريت نفع معاها دى استغلت كلام صحابى معاها وتقوم تكلمنى واحد من صحابى كان بيفتح مواضيع معاها عن طريق انو يتكلم عنى تقوم عاملة اسكرين وتبعتلى

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%