NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سوال محيرني كبنت

انا دلوقتي شهوتي عاليه جدا ومخطوبه هتجوز كمان شهرين انا المفروض دلوقتي مبينش اني عايزه طول الوقت وهيجاني ميبانش عشان ميقولش عليا حاجه ولا ابين عشان هو هيبقي جوزي وحلالي يعني
الفكره كمان ان حتي لو مبينتش انا بينزل مني افرازات بتبين اني هايجه جدا طول الوقت يعني هيلاحظ اكيد اعمل ايه وهو مكنش في اي نوع من التعدي وقت الخطوبه هو سلام بايد وبس
انا عايزه اتجوز عشان اعف نفسي ف اكيد مش هحرم نفسي انا مصدقت
ياريت حد يقولي اعمل ايه بالظبط حتي ف الدخله
ماتقلقيش من اى حاجه وهو هايعرف من شهوتك أن ماحدش لمسك قبل كده وان دى اول لمسه لكى

متبينيش حاجة وخليكي على طبيعتك، وبعد الجواز لما هايشوف منك حاجة فده الطبيعي لانك مراته وبتستثاري بيه، وبالعكس هايحبه، الموضوع أكبر بكثير من إنك تشغلي بيه دماغك.

خليكى على طبيعتك و استمتعى مع جوزك بكل حاجة بدون كسوف ، انتى حتكونى حلاله و هو حلالك ، سيبيه هو يتعامل معاكى و يكيفك بطريقته و مع الوقت انتى ممكن تتعاملى باسلوبك و تخليه يعمل كل حاجة تشبع رغباتك

انا دلوقتي شهوتي عاليه جدا ومخطوبه هتجوز كمان شهرين انا المفروض دلوقتي مبينش اني عايزه طول الوقت وهيجاني ميبانش عشان ميقولش عليا حاجه ولا ابين عشان هو هيبقي جوزي وحلالي يعني
الفكره كمان ان حتي لو مبينتش انا بينزل مني افرازات بتبين اني هايجه جدا طول الوقت يعني هيلاحظ اكيد اعمل ايه وهو مكنش في اي نوع من التعدي وقت الخطوبه هو سلام بايد وبس
خاص

استني الشهرين دول متبينيش حاجة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اولا عادي جدا تكون شهوتك عاليه ده يابخت جوزك بيكي
ثانيا المفروض الراجل هو اللي بيقود العلاقه ليله الدخله فمتقلقيش

اما تتحوزى وتعفي نفسك وبعد ليلة الدخلة كل حاجه بتبان وبالعكس ده انتي هتشجعيه يطور من نفسه ف العلاقة وفيه تغير دايما ف حياتكوا ف هتبقي كويسين ولكن مينفعش حاليا تتكلمي وتقولي بما انكم مفيش تجاوزات بينكم ف اكيد دماغه هتودي يمين وشمال وامته وازاي ومع مين اما تتجوزوا خدي كل مالذ وطاب من زوجكك حلالك

انا شايف انو هيبقى حلالك بعد الحواز والى ف نفسك اعمليه ومحترميش نفسك

نصيحه حافظي على نفسك و متخليش رغبتك تتحكم فيكي خليكي بنت قوية و اكيد خطيبك اختارك علشان انتي قوية و سيبك بقى من الشهوات و الكلام ده خلى عندك ارادة و ازرعي فكرة في دماغك تخليكي تنسي كل الشهوات دي

أنا مش عارف رأيي ممكن يفيد ولا لا

هاتيه بطريقتك 😂😂 حسسيه أنه هو اللي عاوز و يجيلك و يطلب بس كله انتي اللي مخططاله + بعد الجواز اطلبي براحتك
اصل انتي لا مفتوحه من قدام أو ورا يبقا خايفه ليه ده حقك كانسانه و علي حسب ما قريت البنات في منهم بتبقي شهوتهم عاليه و ده طبيعي و مثبوت علميا يبقا الخوف من ايه

اوعى حاجة تبان دلوقتى عليكى ... قدامك حاجة من اتنين .. يا تمسكى نفسك ... يا تريحى نفسك مع حد تانى يكون مالوش علاقة بيه خالص

• الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: ريهام ريم
بمنتهى الصراحة والوضوح
عيشى وكونى نفسك وبس ..دورى على متعتك بالشكل اللى تحبيه ويمتعك ..ده هيمتعك ويمتع جوزك
واى شكل تانى من الادعاء والحسابات هتفرق كثير بالسلب من اول يوم جواز ليكم
اتمتعى ومتعيه وبعد كده ابحثى معاه على الانسجام والتوافق اللى هيبتدى من لحظة ما تتعرى معاه واللى هيتبنى على اللحظة دى كثير من علاقتكم الجنسية
كلامك صح

يا حرام.. ليه العذاب ده؟ مخطوبه خلاص، كلمي خطيبك ولا ادلعي زياده وهو حيفهم.. بس سيبي البكارة ليوم الدخلة والباقي كلو ممكن يريجك

اوعى حاجة تبان دلوقتى عليكى ... قدامك حاجة من اتنين .. يا تمسكى نفسك ... يا تريحى نفسك مع حد تانى يكون مالوش علاقة بيه خالص
أنا رأيي تكلم الخطيب بصراحة وتدلع زياده عليه وهو حيفهم ويريحها بأي طريقة أحسن من حد غريب يفضحها بكره وتبقى لا في العير ولا في النفير

أنا رأيي تكلم الخطيب بصراحة وتدلع زياده عليه وهو حيفهم ويريحها بأي طريقة أحسن من حد غريب يفضحها بكره وتبقى لا في العير ولا في النفير
لا لا خالص ... كده أسوأ حل .. هتودى نفسها فى داهية .. لو هى تعبانة قوى تنام مع واخد تانى امان و بعيد عنه خالص .. غير كده تمسك نفسها

كسم الحك ياجدعان البنت بتقول عاوزه ااجوز عشان اعف نفسي ونص الكومنتات بيقولو تعالي خلي عند اهلك شوية كرامه انت وهوا

• عجبني
التفاعلات: نيره احمد و ريهام ريم
لمعلومة الافرزات دي شى طبيعي لاي بنت لو ست ودى ليها فايدة كبيرة لانة بتساعد علي علي نمو البكتريا الضارة في المهبل فدة شى طبيعي الا مش طبيعي ان الافرزات دي تكون ليها رايحة مش حلو
بس كدة يا قمر

• عجبني
التفاعلات: نيره احمد
عيشي بطبيعتك

• عجبني
التفاعلات: نيره احمد

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%