NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

في شقين جمبي كانو ايجار كان في واحد كل يوم ينيك مراته في الاوضه الي علي الشارع و هو فاتح البلكونه و مره سمعتها بتقوله ظهرك بطنك رجلك واجعاك هتنيك يعني هتنيك

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: يو يو, الفبتو, Abo hassan و شخص آخر
كنت في مصيف راس البر وكان في شقه قدامي في المنور كنت داخل الحمام الصبح واهلي سبقوني علي البلاج المهم رنو عليا قولت نازل واخش الحمام اسمع واحد وواحده شغالين وكانو تحت وكنت شايفيهم كنت اعلي منهم ابن الوسخه بينيكها تحت الدش وعمال شغال وصوت الصد في طيزها وكانت بت مكنه طلعت زوبري ووقف علي التوليت ونزلت كزا مره من 16 سنه فاتو ابن الوسخه ركبوا كسم كتيبه عفاريت من النيك في الحمام

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: يو يو، Sir Jimmy و ماجد الجامد فشخ
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أتمنى ألاقي إنسانة ناضجه راقية ومحترمة.. فاهمة ومدركة هيا عاوزة ايه.. رغبتها عالية اوي ومابتشبعش أبدا ومتصالحة مع نفسها وإن ده غريزة وجزء مننا منقدرش ننكره.. كلنا عندنا حياتنا بظروفها بروتينها وسط ده كله بنحتاج شخص واحد بس نقدر نكشف نفسنا قدامه بكل صدق وحرية وثقة وارتياح وأمان وحب. شخص يسمع لنا ونسمع ليه. نطلع معاه كل الل جوانا وإللي مانقدرش نقوله لأقرب ناس لينا.. أتمنى ألاقي الإنسانة إللي بدور عليها هنعمل كل الل نفسها فيه مع بعض وهنتكلم في كل الل نفسنا فيه بدون قيود.. وثقي تماماً إن هيكون بينا سرية تامةوامان

خلين جارتي تتفرج عليا وانا بتناك مرة وهو بيلحسلي

• يالهوي هي وصلت لكده
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: يو يو, ahasmaa, الصقر_الجارح و شخص آخر
مين سمع حد بينيك قبل كده او شوفته وكنت مستمتع
سمعت مرة جيران عندي شغالين بالليل الساعة 3 تقريبا وبما اننا كنا في الشتا فصوتهم كان واضح جدا وفضلو اكتر من نص ساعة واكتشفت بعد كده ان العمارة كلها كانت سمعاهم وطلعوا عرسان جداد 😂😂😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: تيتو٩٥، يو يو و Abo hassan
مين سمع حد بينيك قبل كده او شوفته وكنت مستمتع
كانا مجموعه نذاكر مع بعض كل كام يوم عند واحد وكان منهم زميل ساكن فى منطقه هاديه حدا وكانت منطقة فلل وكان مخصص مكان فوق السطح للمذاكره علشان نكون براحتنا ندخن نشوف سكس محدش يقفشنا فى مره خرجت من الغرفه اللى بنذاكر فيها اشم هوا نظيف كانت معبيه دخان لاقيت جار ساكن قصدهم فاتح الشباك و فارد الستاره وضوء احمر خافت ولما ركزت لاقيته بينيك مراته اتخشبت مكانى وفضلت اتفرج لغايه ماخلص ودخبت مش على بعضى وحاكيت للشباب ومن بعدها دى بقت سينما السكس الواقع بالنسبه لنا

• حبيته
التفاعلات: يو يو

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%