NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش سلام علي من لقه فرصه يتخله فا تخله

كارما

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح

‏الواحد لا عارف يصدق حد ولا عارف يثق في حد..وكأن الدنيا دي محدش فيها يتعاشر و****.!🖤☘️

ھماا مش شيفين التعب اللي جو9واگ 💔🙂 هماا شايفين انگ اتغيررت بس ✋🏻🙂💔

متزعلش لما حد يبيعك يا ابني ، أصل الاعمى لما فتَّح كسر العكاز اللى كان ساند عليه 💔

‏مفيش أصعب من إنك تكون بتتكلم مع نفسك و تلاقي نفسك بتعيط من كلامك.

‏انا مش زعلان عشان أنت بعدت عنيّ ، انا زعلان عشان أنتِ لسه أقرب حد ليا حتىّ وأنت بعيد 💔

الگنز الحقيقي من وجهة نظري هو إنك تراهن على شخص وميخيبش ظنك أبدًا، وگل شوية يثبتلك إنه قد المگانة اللي أنت حطيته فيها وإنه جدير جدًا بيها، تراهن ومتندمش على ثقتك اللي اديتهاله لأنه دايمًا بيطمنك بگلامه وأفعاله، شخص يعرف احتياجك من نبرة صوتك، ويبقى حزنك هو عدوه الأول، شخص مهما ساءت الأمور بيحبك، ومهما الأمور
اتحسنت بيحبك بردو، الظروف تتغير بس هو ميتغيرش

وسلام علي من لقه فرصه يتخله فا تخله 💔💔

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
  • حبيته
التفاعلات: أحمد السويسي, نورالشام, @The GodFather@ و 5 آخرين
يبدو انك واخدة كلاش عاطفي .. يعني ضرب بالشبشب عاطفي... اتمنى لكي النسيان والانطلاق من جديد
New hope
New think
New life

• بيضحكني
التفاعلات: ⚜️كارما
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
متشكره جداً لصراحتك😂😂

• عجبني
التفاعلات: syrian boy
طيب و اليبعد بدون سبب رغم انه مشفش من القدامه غير كل خير ده ممكن يكون سببه اي

• عجبني
التفاعلات: syrian boy
  • بيضحكني
ياريت اصلا كل اللي نكون جنبهم .. يحافظو علينا.. بس بالاخر عمرها السعادة والرضا والقناعة لم تكن مرتبطة بشخص...

بصي مع كامل احترامي للبوست
بس طول ما نعيم مخانش جعفر وكويس معاه يبقا الدنيا لسه فيها خير فشخ 🙂🙂

• بيضحكني
التفاعلات: نورالشام و ⚜️كارما

‏الواحد لا عارف يصدق حد ولا عارف يثق في حد..وكأن الدنيا دي محدش فيها يتعاشر و****.!🖤☘️

متزعلش لما حد يبيعك يا ابني ، أصل الاعمى لما فتَّح كسر العكاز اللى كان ساند عليه 💔

‏انا مش زعلان عشان أنت بعدت عنيّ ، انا زعلان عشان أنتِ لسه أقرب حد ليا حتىّ وأنت بعيد 💔

الگنز الحقيقي من وجهة نظري هو إنك تراهن على شخص وميخيبش ظنك أبدًا، وگل شوية يثبتلك إنه قد المگانة اللي أنت حطيته فيها وإنه جدير جدًا بيها، تراهن ومتندمش على ثقتك اللي اديتهاله لأنه دايمًا بيطمنك بگلامه وأفعاله، شخص يعرف احتياجك من نبرة صوتك، ويبقى حزنك هو عدوه الأول، شخص مهما ساءت الأمور بيحبك، ومهما الأمور

موجود - لكنه نادر جدا

طيب و اليبعد بدون سبب رغم انه مشفش من القدامه غير كل خير ده ممكن يكون سببه اي
عادي يعني الدنيا ما بتقف علي حد

أه و**** صح

صح يا اختييييي😂😂😂

• الكلام ده مش عجبني
ممكن الواحد يعيش عمره كله يدور ع الثقه في شخص وميلاقيش زيه زي الحب بالظبط نادر الوجود

يعني من طريقة طرحك للمواضيع فانتي لسه بعمر الورود

ليه ما تقولي انه اللي حدث تجربة عابرة بحياتك راح تخوضي قدام تجارب أكثر يمكن تكون أقسى ويمكن تكون أقل قسوة وممكن تكون سعيدة
ليه ما يكون عندك قدرة على مواجهة الازمات بشكل أكبر وتحدي أنه الأزمة تكسبي منها فرصة تقوي فيها نفسك

ليه ما تقولي سلام على اللي جتله فرصة يجرب واتعلم!!

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: ⚜️كارما و نورالشام
  • بيضحكني
عادي يعني الدنيا ما بتقف علي حد
بس مش ساعتها لو على مبداك ده سواء الشخص ده ده فضل او لا طلع قد ثقتك او خانها لو بعد يبقي عادي لان الدنبا مش بتقف على حد صح فا مش محتاجين تزعل على حد لان الدنيا مش بتقف على حد صح

عودة
أعلى أسفل
0%