NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انهم يخترعون دينا جديدا يا سيدي
عبث يعم اقسم ب****😂🙂

شباااااااب مش وقت لغاات وبتاع هاتو اللي بيتخانقووو كده خلينا نشووفهم 😂💔

• بيضحكني
التفاعلات: Mahmood Abdo
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: Mahmood Abdo، HANNIBALL و رنوش
  • بيضحكني
التفاعلات: Mahmood Abdo و juba7
  • بيضحكني
التفاعلات: Mahmood Abdo و HANNIBALL
  • بيضحكني
التفاعلات: HANNIBALL
يعنى انت ياض تنيمنا ننه ننه وتغفلنا فى الجزء😂😂
بحبك ياض يا موسي يلا عرفت مين القاتل اهو فاضل شريكه ومش منعم انا قولت لمحمد صاحب قصه البروفيسور امبارح وتساب هما اتنين واحد هيتكشف في الحزء السادس والتاني في التاسع ومش منعم شريكه والشريك مفاجأه😂😂🙂🤝

بحبك ياض يا موسي يلا عرفت مين القاتل اهو فاضل شريكه ومش منعم انا قولت لمحمد صاحب قصه البروفيسور امبارح وتساب هما اتنين واحد هيتكشف في الحزء السادس والتاني في التاسع ومش منعم شريكه والشريك مفاجأه😂😂🙂🤝
موسى😃😃😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: 𝐄.𝐋.𝐁.𝐑.𝐎.𝐅.𝐄.𝐒.𝐒.𝐎.𝐑
لا اؤمن بالثرثره فقط الحلول العمليه ليس الا
لقد قمت بتقديم حل هملي لانهاء جدال قائم لايعنى لي بش لكنكم اقحمتونى به رغم عني
وعرضا ما زال قائم
عن اذنكم
كفاية بقا صور للاميرة الواحد بقا يحبها اكتر

عايزه افهم بس حاجه هو انا مينفعش ابقى مبسوطة صح لو مش حابين وجودى قولولى وانا وخرج لكن الزبالة إلى بيتكلم وانا مش موجودة انا موجودة اهو قول إلى انت عايزه فى وشى @محترف اربعينى (ابوالخير) انا بشتكى العضوة رنوش لتشهير بيا

• عجبني
التفاعلات: SNIPER89⛓️ و محترف اربعينى
عايزه افهم بس حاجه هو انا مينفعش ابقى مبسوطة صح لو مش حابين وجودى قولولى وانا وخرج لكن الزبالة إلى بيتكلم وانا مش موجودة انا موجودة اهو قول إلى انت عايزه فى وشى @محترف اربعينى (ابوالخير) انا بشتكى العضوة رنوش لتشهير بيا
اتقفل حسابها و خلاص و ردينا مكانك

رنوش خلاص اتبندت
هي متكلمتش عنك لوحد اتكلمت عني كمان في غيابي

لا انت فارق وجودك معانا وكنا مفتفدينك طبعا تقريبا استاذة امنيه حظرتها امبارح

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تمام شكرا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%