NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

mariam55

لعبة مريم 🖤
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر صور
توجه جنسي
انجذب للذكور

• نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: mor2010 و Abdo112
مش عارف اجبهالك إزاى بس دى صدفة 😂 بس بتعرفى تختارى 🤘
وحتى لو موهم الوهم بكل طاقتى اولى ع الأقل يتكتب ع قبرى نال شرف المحاولة ده مبدأ انا ماشى بيه عشان كدا بفضل احاول مع انى احيانا أو معظما متأكد انى خسران بس لعله خير شر حمينا من الأشر

وحتى لو موهم الوهم بكل طاقتى اولى ع الأقل يتكتب ع قبرى نال شرف المحاولة ده مبدأ انا ماشى بيه عشان كدا بفضل احاول مع انى احيانا أو معظما متأكد انى خسران بس لعله خير شر حمينا من الأشر
🖤🖤🖤

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا طبعا كملت اشوف الاغانى اللى اخترتيها كلها عظمة كنت بقول لنفسى اكيد بتسمع كايروكى وفعلا لقيتك بتسمعيه 😂❤️ عشان كدا برشحلك أغنية ممكن كدا ده اسمها هى كانت إعلان بس جامده ❤️ انتى ناقصك لون واحد وحاسس انك سمعتيه برضو احمد كامل ❤️؟

عفوا 💫 انا شوفت كومنتك ف الآسك التانى أو مش عارف المسميات ايه هنا 😂 هو فعلا الجوكر ف حتة رابعه وخامسه من هنا 😂 وعشان كدا مطلع عينا معانا 🙂 مش عارف مستنى ايه عشان ينزل عظمة جديدة بس برضو مش رديتى عايز اكلمك 🙂 وزى ماقولت بعيدا عن الجنس اساسا 😂 مش دى الحاجة اللى تشدنى يعنى ✌️

نايس سونج ..
من الرائع أن تعرف موقعك فـي حيـاة الاخرين حتـى لا تتعداه

انا طبعا كملت اشوف الاغانى اللى اخترتيها كلها عظمة كنت بقول لنفسى اكيد بتسمع كايروكى وفعلا لقيتك بتسمعيه 😂❤️ عشان كدا برشحلك أغنية ممكن كدا ده اسمها هى كانت إعلان بس جامده ❤️ انتى ناقصك لون واحد وحاسس انك سمعتيه برضو احمد كامل ❤️؟
اكيد بسمع احمد كامل

عفوا 💫 انا شوفت كومنتك ف الآسك التانى أو مش عارف المسميات ايه هنا 😂 هو فعلا الجوكر ف حتة رابعه وخامسه من هنا 😂 وعشان كدا مطلع عينا معانا 🙂 مش عارف مستنى ايه عشان ينزل عظمة جديدة بس برضو مش رديتى عايز اكلمك 🙂 وزى ماقولت بعيدا عن الجنس اساسا 😂 مش دى الحاجة اللى تشدنى يعنى ✌️
للأسف مش بكلم حد خاص

• عجبني
التفاعلات: mor2010
رفضنا نصدق ان نهاية القصة ابتدت
فضلنا بنرقص مع ان المزيكا اختفت
🥺👏
حاولنا نفضل سوا بكل وسيلة وكل حيلة
خلقنا بديل لكل بديل لكل خطة بديله

• جامد
التفاعلات: ☆ N£S₩ANG¥ $TAR
اكيد بسمع احمد كامل
استنى أغنية بعد الكلام هانت هتنزل قريب ويمكن ف اى وقت وحاسس أنها هتبقى جامده ابقى اسمعيها

للأسف مش بكلم حد خاص
اقولك ع حاجة هو انا كتبت كلام كتير 😂 مش عشان اكلمك وكدا لا خالص كنت بوضح وبشرح حاجة بس مش بحب اكتب حاجة لحد معين وتكون بابلك للكل 😂 هنعتبر هنا بكتب الجمل ف مخى عشان خسارة الحبر ي نداهه🖤 عمرى ما فرضت ولا هفرض نفسى ع حد جربى مش خسرانه حاجة هتخسرى ايه لما تتكلمى يعنى غير كدا انا مش مطول هنا انا عملت ام الاكونت ده زى ماقولت عشانك م اكتر 🙂 ودونت وورى م هضايقك تانى يعنى 😂 واقولك نتكلم وكدا 😂 غير كدا فانزك هنا كتتير و خلى بالك من نفسك 🤍

استنى أغنية بعد الكلام هانت هتنزل قريب ويمكن ف اى وقت وحاسس أنها هتبقى جامده ابقى اسمعيها
اوك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%