NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: Lucifer horny
انا شفت بالاعلام حالات
الي ظهر في الإعلام الحالات الي احد الطرفين مش عاوز يكمل فيها بس فيه حالات تانيه الطرفين مبسوطين وعاجبهم

• عجبني
التفاعلات: hani1 و ناديا
هل تتوقع ان تجد من يحدثك عن الوجوديه ؟ او مسرح شكسبير؟ معظم من هنا يبحثون عن متعة في جفاف الشرقبما فيهم انا
لا اعتقد ان الموجودين في هذا المنتدى يجب ان يتحدثوا عن شكسبير او غيره واكيد انهم يبحثون عن المتعه بكافه اشكالها والوانها ابتداءا من المتعه الطبيعيه انتهاءا بالمتعه الشاذه او المختلفه وهذا حقهم جميعا ولكن عدم معرفه ماهيه المتعه وعدم فهم الكلمات ومعانيها يدل على عدم ادراك للمكان والجنس والمتعه وكيفيه الوصول اليها

• عجبني
التفاعلات: ناديا و drsniper666
الي ظهر في الإعلام الحالات الي احد الطرفين مش عاوز يكمل فيها بس فيه حالات تانيه الطرفين مبسوطين وعاجبهم
يعني استمتاع بالمحارم؟؟!!!!!!!!!

لا اعتقد ان الموجودين في هذا المنتدى يجب ان يتحدثوا عن شكسبير او غيره واكيد انهم يبحثون عن المتعه بكافه اشكالها والوانها ابتداءا من المتعه الطبيعيه انتهاءا بالمتعه الشاذه او المختلفه وهذا حقهم جميعا ولكن عدم معرفه ماهيه المتعه وعدم فهم الكلمات ومعانيها يدل على عدم ادراك للمكان والجنس والمتعه وكيفيه الوصول اليها
هو شخص واحد

يعني استمتاع بالمحارم؟؟!!!!!!!!!
ايوة مع الأسف بيبقوا الاتنين مستمتعين بالعلاقة بدون اي وازع أو تأنيب ضمير

• عجبني
التفاعلات: ناديا
  • عجبني
ايوة مع الأسف بيبقوا الاتنين مستمتعين بالعلاقة بدون اي وازع أو تأنيب ضمير
يمكن بعد مدة بسيطة بيصير الامر مقبول من الطرفين

• عجبني
التفاعلات: drsniper666
  • جامد
  • بيضحكني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف و ناديا
هو شخص واحد
اعتقد كان يتكلم عن الموجودين وعدم فهمهم لبعض المصطلحات مثل سفاح القربى وغيره من الكلمات التي تدل على جنس مختلف وشهوه عارمه

• عجبني
اعتقد كان يتكلم عن الموجودين وعدم فهمهم لبعض المصطلحات مثل سفاح القربى وغيره من الكلمات التي تدل على جنس مختلف وشهوه عارمه
في سفاح القربى تكون الغريزة باوجها

• عجبني
التفاعلات: مارد للمتحررين
بالاصل كان الرجل يتزوج اخته
ده كان له ظروفه وكان **** محلله عشان النسل يكتر والبشريه تعمر الارض وبعد كدا **** منعه وحرمه

• عجبني
الحاجات الي زي دي من كتر دائرتها المقفولة و المعزولة صعب نفرق اذا كان الي بيتحكى ده مبالغة ولا حقيقة
هو للأسف موجود وف حالات سمعنا عنها بالاسم وانا عمري ماًكنت هصدق غير لما شوفت بعيني

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يمكن بعد مدة بسيطة بيصير الامر مقبول من الطرفين
مش بس مقبول بينحول لادمان انا شوفت وسمعت قصص ممكن محدش يصدقها

• عجبني
التفاعلات: Shadyz911 و ناديا
مش بس مقبول بينحول لادمان انا شوفت وسمعت قصص ممكن محدش يصدقها
ميزته ان صحت التسمية انه مستور بالبيت

• عجبني
التفاعلات: Shadyz911 و drsniper666
كنت بكلم متحرر اني انام مع مراته و اعرصه عليها و ينيكها معايا ، طلب مني نبقي 4 بحيث يجيب اخت مراته معانا و انا وافقت
ونمت مع الاتنين وهو موجود؟ ؟

• جامد
  • عجبني
  • بيضحكني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%