NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سر الشقة اللي في الدور الخامس الحلقة الثالثة

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

اسمان

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
(يالا بينا نبدا القصه كنا وقفنا عند)

نوره/حاضر يا ماما( بقيت بمص براحه كان اول مره اعمل كدا مع حد كنت هايجه اوى بيقت بمص جامد كانى حاكله وفضلت على كدا لحد ما ماما قالتى

ماما/بس يا نوره ...نامى على ضهرك

نوره/حاضر(نمت على ضهرى جمبها على السرير وساعتها حصلت حاجه جديده عليها ماما قامت ونزلت عند العضو بتاعى مسكته وبقيت بتحرك لسانها عليها دى كانت اول مره حد يلمس العضو بتاعى بالسانه وبقيت بتحرك لسانه عليه من فوق لتحت ..انا كنت مشدوده اوى من اللى بيحصل )

ماما/نونو يا حببتى سيبى نفسك خالص ...خالى ماما تبسطك

نوره/حاضر يا ماما(حاولت افك نفسى بس مكنتش قادره ...احساس كان حلو اوى ...برغم انى مشدوده بس حاسه براحه كانى اعده فى البحر ...جسمى كله مولع بس مش قادره امسك نفسى ...سمعه صوت نفسى وهى بيعلى بس مش عارفه اسيطر على نفسى ...كل ما افتح عينى القى ماما ماسك عضوى واعدى بتلحس فيه وبتدخله فى بوقها وتبصلى وتغمزلى ... وانا مش قادر حتى اشورلها لدرجه انها هى كمان قلقت

ماما/نونو حببتى ...انتى كويسه؟

نوره/(كان الصوت طالع منى بالعافيه) اه ياماما ...بس مش عارفه مالى ..جسمى ساب خالص

ماما/(ضحكت ) معلش ده بيحصل على طول ..انا بعمل كدا علشان تبقى مبسوطه

نوره/انا مبسوطه ..كملى

ماما/انتى قوليلى ...كملى ياماما

نوره/(ساعتها مكنتش فاهمه هى بتقولى كدا ليه بس مكنتش قادره افكر) كملى يا ماما

ماما/اكمل ايه ؟

نوره/(بصتلها وانا مكسوفه) كملى اللى بتعمليه فى عضوى ياماما

ماما/حاضر يا روح ماما (ماما كلمت لحس فى عضوى من فوق لتحت وكانت بتيجى عند راسه وبتحرك لسانها براحه اوى وتبصلى وتقولى) افتحى عينك وبصيلى

نوره/(انا وقتها كنت ببقى مولعه اوى بس لازم اسمع كلامها وافتح عينى) حاضر

ماما/(بتحرك لسانها على راسه) مبسوطه

نوره/امممم...أوى

ماما/(فجاه ماما رحت مسكه العضو بتاعى با ايدها واعد تدعك فيه جامد)

نوره/براحه يا ماما ...

ماما/بس يا بت ....يالا هاتيهم خالينا نخلص

نوره/(هى بتدعك وانا مش قادره) براحه خالينا شويه

ماما/لا خالص يالا ...هاتيهم دلوقتى (بقت بتدعك وبتدخله فى بوقها لحد ما اللبن كله جيه فى بوقها ..بعدها قامت لبست هدومها وانا كنت نايمه على السرير) بقولك ايه اللى حصل ده محدش يعرف عنه حاجه ....ودى اخر مره حانعمل كدا

نوره/(انا زعلت اوى وكنت حاعيط) ليه يا ماما وانا زعلتك فى حاجه

ماما/لا بس اسمعى كلامى مينفعش وخلاص واوعى اختك تعرف حاجه (طلعت ماما من الاوضه وسبتنى)

نوره/(انا اعدت فى اوضتى عريانه متغطيه بالغطاء بس اعده افكر ماما ليه عملت كدا بس فى نفس الوقت كانت مبسوطه اوى بالاحساس اللى حسيته لما ماما لحست العضو بتاعى...بعد الموضوع ده ماما طريقتها اتغريت معايا وبقيت تاخد جمب منى ونور كانت بتقولى)

نور/ انتى زعلتى ماما فى ايه

نوره/انا معملتش حاجه

نور/غريبه ...امال ماما مالها ...

نوره/مش عارفه ...(انا كنت عارفه بس مقدرش اقول لنور حاجه )

نور/طيب بصى حاولى معاها

نوره/حاضر (ماما اعدت اسبوع على الحال ده لحد ما فى يوم كانت داخله تستحمى ونور كانت فى اوضتها وبابا فى الورشه فا اول لما دخلت الحمام ولسه حاتقفل الباب انا دخلت وراها)ماما

ماما/اطلع بره يا نوره عايزه استحمى

نوره/لا مش حاطلع ...انا لازم اعرف انا عملت ايه زعلك ...وحتى من غير ما اعرف حقك عليا واوعدك اخر مره ازعلك كدا ..بس اتكلمى معايا ...انا بحب يا ماما(عيطت)

ماما/(صعبت على ماما علشان هى مكنتش بتتحمل اى حد يعيط قدامها وانا عرفه كدا من وانا صغيره فا اخدتنى فى حضنها) بس يا حببتى ...انا مش زعلانه منك ...انا بس زعلت من اللى حصل بنا

نوره/وانا كنت وحشه اوى كدا

ماما/لا يا حببتى ...بس مينفعش نعمل كدا

نوره/طيب وانا حاعمل ايه يا ماما ...ما انا ماليش حد غيرك (حضنتها اوى ووقتها انا افتكرت اللى حصل بنا وجسم سخن اوى)
ماما/خلاص يا نونو يا حببتى ..سبينى بقى علشان استحمى

نوره/(مش عارفه عملت ليه كدا بس اتحفر فى دماغى انى لما بحرك عضوى فى بين رجلين ماما ..ماما بتهدا فارحت عملت كدا )

ماما/(صوتها اتغير) لا يا نوره بلاش كدا

نوره/شويه بس يا ماما ..علشان خاطرى (ماما لقيتها بتحرك نفسها من تحت مع حركه عضوى وصوت نفسها بيعلى ..انا قولت هى كدا مبقتش زعلانه فاوقفت )

ماما/لا لا كملى متوقفيش

نوره/حاضر (بقيت اكمل دعك ماما كانت لابسه روب على اللحمه ده طبعها وهى داخله تستحمى فالقتها فاكت الروب وانا كنت لابسه ترنج لقتها دخلت ايدها فى البنطلون والكلوت بتاعى وطلعت عضوى وعملت حركه غريبه اوى مسكته با ايدها وبصباعها الكبير اعدت تحركه على راسه لحد ما بقى نار وبعدها حطتته بين فخادها وزقتنى بقى ضهرى على الحيطه وبقيت بتروح وبتيجى وعضوى بين فخاده ...انا بعد كدا عرفت ان ده اسمه تفريش الحركه دى كانت مولعانى وخصوصا ان ماما بقيت بتعمل كدا وبتمسك فى حلمه صدرى)

ماما/ايه يا بت ده مالك صدرك كبيره كدا ليه

نوره/(كنت مبسوطه من الكلام ده علشان اول مره حد يشكر فى جسمى) بجد يا ماما ...اكيد حلو علشان زى صدرك

ماما/لا انا صدرى مش كبير كدا ...امسكيه كدا (واخدت ايدى وحطتها على صدرها ) اقفشيهم جامد

نوره/(استغربت اوى) جامد؟

ماما/اه جامد اوى ...كانك بتعصرى الطماطم زى ماعلمتك

نوره/(ماما كانت علمتنى ازاى اعصر الطماطم واحنا بنطبخ فا انا كنت بعمل كدا فى صدرها بس هى صدرها كان اجمد طرى اوى بس جامد ....وكان صدرها كبير اوى )

ماما/ايوا كدا ...برافو عليكى ...بنتى شاطره اوى

نوره/بجد ياماما

ماما/(كان صوتها مش طبيعى بعد كدا عرفت انها كانت هايجه اوى) ايوا يا حببتى ...بقولك ايه ...انا عايزكى تعملى حاجه

نوره/تحت امرك يا ماما اامرى

ماما/عايزكى تمصى حلمه صدرى جامد ...كانك بترضعى منها زى زمان لما كنتى صغيره

نوره/حاضر يا ماما(رفعت صدرها لبوقى وبقيت بمص حلمتها)

ماما/امممم ...ايوا ارضعى يا بنتى من بز امك ...امممم ارضعى كمان

نوره/(ماما كانت صوتها بقى عالى ) ياماما صوتك عالى ممكن نور تسمعنا

ماما/سيبك منها ...كملى انتى ..متوقفيش(شده دماغى على صدرها تانى وخالتنى ارضع منه بعد كدا عملت حاجه وجعتنى اوى لفت ايدها على سورى يعنى عندى من وراه ودخلت طرف صباعها)

نوره/اه ه ه ه يا ماما وجعتينى اوى

ماما/معلش يا حببتى فى الاول بس ...اقولك استنى انا حاتصرف(ماما جابت الفازلين اللى فى الحمام واخدت حبه على طرف صباعها وقالتى)حببتى ريحى على الغساله كدا

نوره/حاضر(نزلت على الغساله وبقى ضهرى باين راحت ماما جات عندى من وراه ودخلت صباعها من تانى بس المره دى موجعش اوى بسبب الفازلين وبقيت بتزوق براحه )

نوره/اه ه ه ه....بتعملى فيا ايه يا ماما

ماما/بريحه يا حببتى ...الحركه دى حاتبسطك اوى...

نوره/اممممم ...هى بتوجع ...بس ..حاسه احساس حلو اوى

ماما/ايوا يا روح ماما ...ولما تتعودى عليها حاتمبسطى اوى .......انا حاعمل حاجه حاتبسطك اوى(ماما مسكت عضوى وبتلعب فيه ومن وراها صباعها جوايا وبقيت بتعمل الحراكتين مع بعض انا فى الوقت ده مكنتش حاسه بنفسى ...احساس حلو اوى مش عارفه انى حركه اللى عجبانى بس الاتنين مع بعض خالتنى مستحملتش وحبت لبن على طول )

ماما/اخص عليكى يا نونو كدا جبتيهم بسرعه كدا

نوره/(كنت مش حاسه بنفسى فعلا) معلش يا ماما معرفش جسمى سخن اوى كدا ليه ....انا اسفه

ماما/لا يا حببتى متتاسفيش ..نجيب غيرهم انتى لسه صغيره وبصحتك ...مش زى ابوكى ..اللى قطع خالص
نوره/قطع ايه مش فاهمه ؟

ماما/سيبك يا نونو من الكلام ده ...تعالى ناخد دش سوا واحميكى زى زمان

نوره/بجد يا ماما ...ياريت (وقفت تحت الدش زى ماكانت ماما بتحمينى زمان وفعلا جابت الليفه وحطت عليها صابون كتير اوى مش عارفه ليه وبقت بتدعك جسمى كله من اول راسى فوق بعد كدا نزلت على صدرى واعدت تغسلهم جامد وتمسك كل فرده من صدرى وتمسكه وبعدها تمسك الفرده التانيا بعد كدا نزلت على بطنى بعد كدا نزلت على العضو بتاعى ده غسلته كويس اوى علشان اخدت وقت فيه كتير وهى بتعمله بالليفه وبعد كدا خالتنى اللف وبقت بتغسلنى من وراه وحسيت ان فى حاجه بتدخل بس مع المايه والصابون كانت الدنيا اللطف من الاول خالص ....ومع الحركه دى حسيت ان جسمى سخن تانى ) ماما انا حسه ان جسمى مش عارفه مالى

ماما/لا متخفيش يا حببتى انا كدا عرفت هو بيسخن من ايه ....كفايه حماه كدا وتعالى نروح اوضتك

نوره/ماشى انشف نفسى والبس هدومى

ماما/لا حلوه كدا نشفى نفسك ولفى نفسك بالفوطه الكبيره ويالا بينا ...لا تبردى

نوره/ماشى(كنت فاكره قصدها ابرد من الهوا لكن كان قصدها حاجه تانيا وان جسمى يهدا وعضوى ينام ...وفعلا لفيت نفسى بالفوطه وطلعت على اوضتى الجديده اللى كانت فى اخر البيت واول لما دخلت الاوضه انا وماما)

ماما/(ماما شدت الفوطه وبصت لعضوى) يخربيتك ...جبتى كل ده منين ...بقولك ايه نامى على السرير

نوره/حاضر(نمت على السرير وانا عريانه كدا وفجاه حصل حاجه مكنتش اتوقعه ..فجاه لقيت ماما قلعت الروب وبقت عريانه خالص وفجاه طلعت على عضوى ودخلته فى العضو بتاعها بين رجليه)

نوره/اه ه ه ه ه ....ايه ده يا ماما

ماما/(عينها كان شكلها غريب اوى وهى كانت سانده على صدرى وقالتى)مبروك يا حببتى انتى خلاص كبرتى وانا بقى لازم مسبكيش لوحده ابدا

نوره/اه يا ماما ياريت انا بحبك اوى

ماما/وانا ياحببتى بحبك اوى ...ودلوقتى بقيت بحبك اكتر ...بقولك ايه ...انا حاقوم وانام على ضهرى وانتى نامى عليها

نوره/حاضر(قومت وماما بقت نايمه وهى اللى مسكت عضوى با ايدها ودخلته عندها ) امممممم

ماما/لا اجمدى بقى ...احنا خلاص كبرنا وبقينا جامدى اوى

نوره/(امبسط اوى من كلمها) بجد ياماما

ماما/(كانت بتتكلم بالعافيه) اكيد ..ده انتى فشخانى ...ده ابوكى معملهاش فى عزه

نوره/يعنى انا احسن من بايا ...

ماما/بكتير ياروحى ...انتى من النهارده بقيتى بنتى حببتى اللى مينفعش ابعد عنها ابدا (قفلت عليا برجليها)

نوره/اه يا ماما فى ايه

ماما/عايزه كله جواه ....بقولك ايه ...أخبطى بيه جامد جوايا

نوره/لا ياماما حاوجعك كدا

ماما/(ضحكت ) انا عايزكى توجعينى اوى ..اخبطى فيا بكل قوتك

نوره/حاضر يا ماما(بقيت بخبط بين رجليها اوى وهى عنيها تروح وتغمض وتقولى )

ماما/كمان يا نونو ...كمان ...ريحى امك الهايجه ....اه ه ه ه...كمان .....دخليه كله .كيفى امك ....يالا

نوره/(أنا وقتها كنت اتغيرت حسيت انى زى ابطال الافلام اللى انا شوفتها ...وان فكره ان ماما هى اللى تحتى كانت مولعانى اوى واعد اخبط فيها وامسك صدرها واضربهم زى الافلام ...لحد محستش بنفسى غير واللبن كله جيه جواه ماما)

ماما/اوف يا نوره ...مولع اوى ...لبنك نار

نوره/(انا كنت تعبت ونمت عليها)

ماما/تعبتى ياروحى ... معلش تعالى نامى وانا حاعملك اكله حلوه تعوض اللى حصل ومن دلوقتى لازم تهتمى بصحتك وتشربى لبن كويس

نوره/مبحبوش يا ماما

ماما/معلش يا حببتى علشان صحتك ...انا عايزكى دايما جامده كدا ...ولا عايزه ماما تزعل منك تانى

نوره/لالا يا ماما وحياتك انا حاعمل كل حاجه انتى عايزها بس متزعليش منى تانى

ماما/(لما قولت كدا عنيها لمعت وقالتلى) حببتى يا نونو ..ده احنا حانعمل حاجات كتير اوى

نوره/(طبعا بعد اليوم ده الدنيا اتغيرت خالص وماما بقت بتعملنى كويس اوى وبقت بتهتم با اكلى وجاتلى فتامينات كتير وكانت بتقولى انى لازم اخدها علشان المذكره ...الفتامينات دى كانت بتخالينى مولعه اوى ....وبعد ما كانت ماما تدهانى بنص ساعه ساعه بالكتير القى ماما جاتلى الاوضه وهى عريانه خالص ....وتشدنى من على المكتب..وترمى الكتب والمذكره وتنيمنى على السرير ...وتطلع على العضو بتاعى ...وتخالينى افضل ادخله فيها ...لحد ما اجبهم فيها ...والمصيبه انى كنت بعد ما اجبهم ...كنت ببقى مولعه برضو ...وانا اللى اتحايل عليها نعمل كدا تانى وكانت تقولى)

ماما/يخربيتك ...انتى ايه مبتتهديش

نوره/مش عارفه يا ماما مالى ...جسمى مولع اوى ...الفتامينات دى مش عارفه بتعمل فيا ايه

ماما/كتر خيره الدكتور قالى الفتامينات دى هى اللى حاتعمل احلى شغل

نوره/شغل ايه

ماما/(معرفتش تقول ايه فاغيرت الكلام ) قصدى على المذاكره ....مش انتى بقيتى كويسه وبتذكرى كويس

نوره/اه يا ماما ..فعلا بقيت احسن كتير

ماما/شوفتى بقى ...يبقى لازم ناخد الفتامينات دى كل يوم علشان ماما تمبسط منك

نوره/حاضر ياماما ...

ماما/ايه لسه مولعه

نوره/اه اوى ياماما

ماما/طيب تعالى انا حاريك ...
مين اللى يقول ان بعد بتاعى ماكان نسى الدلع بقى كل يوم يتفشخ (بستنى ) حببتى يا نوره يا بنتى يا حببتى

انا/(رجعنا للوقت الحالى) انا مش عارفه اقولك ايه بصراحه

نوره/(عينها دمعت) اللى قوتهولك ده ميجيش حاجه من اللى حصل بعد كدا

انا/هو حصل ايه تانى؟

نوره/حاحكيلك ...انا خلاص مبقتش قادره اشيل السر ده لوحدى

ارجو تكون الحلقه دى عجبتكم حاستنى دعمكم اعملو فلو وليك واللى عنده قصه وحابب اكتبهاله يبعتلى على الاكونت بتاعى

شكرا ليكم وحاستنى رايكم

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: الشبكشى و بنت اسمها جاد
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%