NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طيز سرقت مايوم في المصيف (صوري الشخصية)

معرفش هتصدقونى ولا لا
من اسبوعين كنت في المصيف مع صحابي وطلعت لوحدي بليل اتمشي في القريه. الشاليه الى جنبنا كان كله اجانب ومن الصبح وانا عيني عليهم في البحر....

وكنت بس عمال اتخيل لو كنت مكانهم ولابس مايوه من مايوهاتهم دي في وسط وقدام كل الناس اشمعنا هم.

المهم اتمشيت ومكنتش لابس حاجه تحت الشورت وكل لما افكر في الى حصل الصبح وتخيلي انى لابس كدا قدام الناس بموت من المحنه وبجد بلاقي نفسي بنقط.

كان كل الناس نايمه وامحت المايوه ده منشور. قربت وشميته ولما شميتو اتاكدت انه متغسلش وانه عليه عرق البنت الي كانت لبساه الصبح. وده هيجني اكتر.

بالمناسبه انا سرقته هو وواحد تاني. ودي صور الاول شويه واتصورلكم واوريكم الاحمر

HiBqO1R.md.jpg HiBqegp.md.jpg HiBqvdN.md.jpg HiBqjLJ.md.jpg

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: مافيا مصر2023، The_Cuck و المايستروو
معرفش هتصدقونى ولا لا
من اسبوعين كنت في المصيف مع صحابي وطلعت لوحدي بليل اتمشي في القريه. الشاليه الى جنبنا كان كله اجانب ومن الصبح وانا عيني عليهم في البحر....

وكنت بس عمال اتخيل لو كنت مكانهم ولابس مايوه من مايوهاتهم دي في وسط وقدام كل الناس اشمعنا هم.

المهم اتمشيت ومكنتش لابس حاجه تحت الشورت وكل لما افكر في الى حصل الصبح وتخيلي انى لابس كدا قدام الناس بموت من المحنه وبجد بلاقي نفسي بنقط.

كان كل الناس نايمه وامحت المايوه ده منشور. قربت وشميته ولما شميتو اتاكدت انه متغسلش وانه عليه عرق البنت الي كانت لبساه الصبح. وده هيجني اكتر.

بالمناسبه انا سرقته هو وواحد تاني. ودي صور الاول شويه واتصورلكم واوريكم الاحمر

HiBqO1R.md.jpg HiBqegp.md.jpg HiBqvdN.md.jpg HiBqjLJ.md.jpg
ازنقك واحضنك اوى واتمتع بنعومة جسمك ولحمك الطرى وامصمص فيك واحك زبرى بين فلقات طيزك الطريه واحشره ف خرمك المدملك واشرمطك ف حضنى وامتعك

• عجبني
التفاعلات: Kokee13
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%