NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي
داخل اعرف معلومات
اتابع قسم صور افلام
اامنتدي في حاجات تانية
مش شرط الي داخل يبقا عايز واحدة ينكها

داخل اعرف معلومات
اتابع قسم صور افلام
اامنتدي في حاجات تانية
مش شرط الي داخل يبقا عايز واحدة ينكها
انت عندك كيك

لأ مش دكتورة
أمال جيبه المعلومه دي كله منين دا غير عندي سوال ليكي انا طبعتي بطول أو وصلت لي مرحله بقيت بطول بدوممكن اوقات ازهق ومكملش اصلا بس انا شهوتي عليا جدا يعني في اليوم ممكن احول من مره لي مرتين دا ايه سببه وأوقات ممكن ددتلاته

أمال جيبه المعلومه دي كله منين دا غير عندي سوال ليكي انا طبعتي بطول أو وصلت لي مرحله بقيت بطول بدوممكن اوقات ازهق ومكملش اصلا بس انا شهوتي عليا جدا يعني في اليوم ممكن احول من مره لي مرتين دا ايه سببه وأوقات ممكن ددتلاته
المعلومات دي جايبها بسبب اني مارست كتير قبل كده

• عجبني
انت بتضرب ولا علاقه مع بنت

• عجبني
انت بتضرب ولا علاقه مع بنت
عشان ابقي صريح معاكي هما في الحالتين نفس الشي بس البنت بصراحه مبحبش فاهم الي هو اعمل علاقه كمله معاها وحتي البنت الواحده الي الموضوع بنا كان ممكن يوصل لي كده كنت بتكتفي بني اقفش وافرشها بشكل عام وبرضو كنت احس الموضوع لسه بدري وتكون البنت اصلا تعبت واكتر من كده هيبقي مطر اني افتحها فا مكنتش برضو وأوقات كتير كنت بسبها وامش هي مرتاحه ونزلت وانا لسه وضرب بعيد عنك الفتره الاخيره بدون حلفان ممكن تالت مرات في اليوم مينزل نقط مش حمدان بس مش عارف في ايه وممكن يوم تاني القي نفسي بنزل بعد ربع ساعه او نص بس الطبيعي عارفه الي هو بزهق فا مبكملش لأن بحس الموضوع مطول

مرستي وكتير كمان معا أن ميبنش الي يشوف صوره البروفايل وهزارك وضحك يقول لسه يعني بكتير ٢٠ أو ٢١
ما انا ٢٠ سنه

عشان ابقي صريح معاكي هما في الحالتين نفس الشي بس البنت بصراحه مبحبش فاهم الي هو اعمل علاقه كمله معاها وحتي البنت الواحده الي الموضوع بنا كان ممكن يوصل لي كده كنت بتكتفي بني اقفش وافرشها بشكل عام وبرضو كنت احس الموضوع لسه بدري وتكون البنت اصلا تعبت واكتر من كده هيبقي مطر اني افتحها فا مكنتش برضو وأوقات كتير كنت بسبها وامش هي مرتاحه ونزلت وانا لسه وضرب بعيد عنك الفتره الاخيره بدون حلفان ممكن تالت مرات في اليوم مينزل نقط مش حمدان بس مش عارف في ايه وممكن يوم تاني القي نفسي بنزل بعد ربع ساعه او نص بس الطبيعي عارفه الي هو بزهق فا مبكملش لأن بحس الموضوع مطول
طيب التطويل دي حاجه كويسه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طيب التطويل دي حاجه كويسه
تمام معاكي هي حلوه لي الي معايا وحلوه لي سمعتي 😂بس معلش هي وصلت لي شهوتها انا ايه ظروفي😂🤷 انا بقولك حتي مع نفسي بوصل أن من كتر الشد وانتو واقف خلاص حديد ومش عاوز ينزل ببقي زهقت وأبطل الي هو احيه 😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%