NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ليه البنات السحاقية اكتر بكتير من الشباب اللواط و مقبولين ف المجتمع الجنسي اكتر و عادي بنتعامل معاهم و نحبهم علي عكس اللواط ؟!

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: sexo ahmed, تعال نلعب, samrnapal و 6 آخرين
  • بيضحكني
التفاعلات: rafefq
  • بيضحكني
التفاعلات: rafefq
عشان البنات سواء استريت او ليز هيعملوا نفس الحاجة بالكس الي هو الوظيفة الاساسية
بس اللواط بيبقى ورا لازم وحاجة اخر قرف الصراحة و بـ عضو مش دي وظيفته الفسيولوجية

عشان البنات سواء استريت او ليز هيعملوا نفس الحاجة بالكس الي هو الوظيفة الاساسية
بس اللواط بيبقى ورا لازم وحاجة اخر قرف الصراحة و بـ عضو مش دي وظيفته الفسيولوجية
فعلا انتوا عندكوا حجات فاجرة اوي 🤤 متخليني العب شوية 🔥😉

ليه البنات السحاقية اكتر بكتير من الشباب اللواط و مقبولين ف المجتمع الجنسي اكتر و عادي بنتعامل معاهم و نحبهم علي عكس اللواط ؟!
لانه مجتمع ذكوري بحت
رغم ان الاتنين نفس الشئ وكل واحد بيمارس مع نوعه اللي شبه فسيولوجيا بنت مع بنت وراجل مع راجل لانها ميولهم لكن معظم اللي قابل السحاق بيبصله من ناحية اووووف احكك شايف البزاز والكس بيلعبو لبعض اواي في الاخر انت شايف بنتين مع بعض وعاجبك ده وحابه لانهم بنتين ممتعين عينك ورغم ان فيه طرف بيقوم بدور ست وده عادي وطرف بيقوم بدور راجل بس انت مش واخد بالك لانك شايفهم بنتين عادي

على عكس الجاي او اللواط اتنين رجاله انت كراجل مش هتحب تشوف ده لانه ممكن تفكر نفسك الاطراف او من الاخر مفيش حاجه تجذبك في كده انت عايز كس وبزاز عايز بنت تتفرج عليها
والفكر السائد ان اللواط يتمثل في اللي بيتناك وانه بيه وعليه واييي ده شاذ اععع ابعده عنه وانبذوه وجرحو فيه لانه بيقوم بدور بنت من وجهة نظرك السطحية في حين ان كمان اللي بيمارس معاه وبينيك شاذ بردو تحيل يا مؤمن انه شاذ😅
لكن عشان من وجهة نظرك والسطحية بردو بيقوم بدور الراجل وبينك خصوصا ان معظمكم وشريحة كبييييرة فشخ بتلجأ للبوتوم او السالب عشان عايزين ينيكو وياحرام مش لاقين بنت بكس وبزاز فيروح للسالب يلا واهو خرم وخلاص
حبيبي انت بتنيك راجل زيك وجاي تستغرب من ظاهره وبتهاجمها ده اسمه استشراف خام الحقيقة

وبين ده وده بتتجاهلو فكرة ميوله الجنسبة وبتتعاملو معاه على انها كلمه وخلاص هي عايز تكون مع واحده لانها منجذبة ليها ومش عايزه تكون مع راجل عفوا مش منجذبة ليه واللواط نفسه انا عايز اكون مع راجل ايا كان البوزيشن او (مين فوق مين مصطلح اقرب لنظرتكم للموضوع😅) لاني مش بحب البنات ولا بنجذبلهم وده يشمل الموجب والسالب
زيك انت بتنحذب للست وحاببها بتهيجك بإمكانيتها ونعومتها ولابلابلابلاب مش قابل فكرة التانيه لانك already مش بتنجذب ليه ليه متبصلهاش من المنطلق ده
وده يوصلنا لنقطة مهمه انه رغم كل النبذ والهجوم والتهميش والكراهية دي اي اللي يجبر واحد انه يستمر في الموضع ده من باب اولي يتغير ويمشي مع القطيع تفتكر محاولش؟ اي اللي يخليه يعيش في رعب انه يتعرف يتفضح او اهله يعرفو حاجه او الناس -------> لان دي ميوله ومش عارف ينجذب لبنت ببساطه مش بيهيج عليها

العبث في الموضوع والمثير للضحك ان اغلب الجايز بقو جايز تحديدا السالب اللي هو شايل الليلة لوحده والشاذ الوحيد في الموضوع بقا كده بسبب الاستريت التنمر والتحرش اللي كان بيتعرضله في طفولته واللي ممكن يوصل لإغتصاب وده بسبب واحد استريت مكنش لاقي كس فراح للخرم

بعتذر على الاطالة

• جامد
التفاعلات: ✨محترم فاسد🖤
اقولك
البنات اعتقد هما كده عادي الا ما رحم ربي الولاد المفروض انهم يكونوا جمدين يشيل مسؤوليه و يتحمل انما اللواط دا لا بيشيل مسؤولية و بيكون مائع كده و لا هو محصل بنت و لا هو محصل ولد
صراحة نو كومنت اي علاقة الميول دي بالمسئوليه او المستقبل المهني بالعكس فيه كتير اوي مهندسين دكاتره علماء سياسيين وسفراء وكتير اوي على المستوى المهني والعلمي
ومعظمهم عندكم قدر على من المعلومات والثقافة لانه دور وبكث ومحكمش من نظرة سطحية والا هيبقا زي كتير

ازدواجية و نفاق

لانه مجتمع ذكوري بحت
رغم ان الاتنين نفس الشئ وكل واحد بيمارس مع نوعه اللي شبه فسيولوجيا بنت مع بنت وراجل مع راجل لانها ميولهم لكن معظم اللي قابل السحاق بيبصله من ناحية اووووف احكك شايف البزاز والكس بيلعبو لبعض اواي في الاخر انت شايف بنتين مع بعض وعاجبك ده وحابه لانهم بنتين ممتعين عينك ورغم ان فيه طرف بيقوم بدور ست وده عادي وطرف بيقوم بدور راجل بس انت مش واخد بالك لانك شايفهم بنتين عادي

على عكس الجاي او اللواط اتنين رجاله انت كراجل مش هتحب تشوف ده لانه ممكن تفكر نفسك الاطراف او من الاخر مفيش حاجه تجذبك في كده انت عايز كس وبزاز عايز بنت تتفرج عليها
والفكر السائد ان اللواط يتمثل في اللي بيتناك وانه بيه وعليه واييي ده شاذ اععع ابعده عنه وانبذوه وجرحو فيه لانه بيقوم بدور بنت من وجهة نظرك السطحية في حين ان كمان اللي بيمارس معاه وبينيك شاذ بردو تحيل يا مؤمن انه شاذ😅
لكن عشان من وجهة نظرك والسطحية بردو بيقوم بدور الراجل وبينك خصوصا ان معظمكم وشريحة كبييييرة فشخ بتلجأ للبوتوم او السالب عشان عايزين ينيكو وياحرام مش لاقين بنت بكس وبزاز فيروح للسالب يلا واهو خرم وخلاص
حبيبي انت بتنيك راجل زيك وجاي تستغرب من ظاهره وبتهاجمها ده اسمه استشراف خام الحقيقة

وبين ده وده بتتجاهلو فكرة ميوله الجنسبة وبتتعاملو معاه على انها كلمه وخلاص هي عايز تكون مع واحده لانها منجذبة ليها ومش عايزه تكون مع راجل عفوا مش منجذبة ليه واللواط نفسه انا عايز اكون مع راجل ايا كان البوزيشن او (مين فوق مين مصطلح اقرب لنظرتكم للموضوع😅) لاني مش بحب البنات ولا بنجذبلهم وده يشمل الموجب والسالب
زيك انت بتنحذب للست وحاببها بتهيجك بإمكانيتها ونعومتها ولابلابلابلاب مش قابل فكرة التانيه لانك already مش بتنجذب ليه ليه متبصلهاش من المنطلق ده
وده يوصلنا لنقطة مهمه انه رغم كل النبذ والهجوم والتهميش والكراهية دي اي اللي يجبر واحد انه يستمر في الموضع ده من باب اولي يتغير ويمشي مع القطيع تفتكر محاولش؟ اي اللي يخليه يعيش في رعب انه يتعرف يتفضح او اهله يعرفو حاجه او الناس -------> لان دي ميوله ومش عارف ينجذب لبنت ببساطه مش بيهيج عليها

العبث في الموضوع والمثير للضحك ان اغلب الجايز بقو جايز تحديدا السالب اللي هو شايل الليلة لوحده والشاذ الوحيد في الموضوع بقا كده بسبب الاستريت التنمر والتحرش اللي كان بيتعرضله في طفولته واللي ممكن يوصل لإغتصاب وده بسبب واحد استريت مكنش لاقي كس فراح للخرم

بعتذر على الاطالة
دي مقالة دي ولا ايه 😅

علشان مهما كان بنات زى بعض كله لعب من بره ما بيشبعش بيسكن بس
مهلومه ع الماشي حجم المهبل او طوله من 6 ل8 سنتي وممكن يتمدد في العلاقة على حسب حجم القضيب والاثارة تكمن في الثلث الاول يعني غالبا مش محتاجاك يا معلم لانه ابسط مثال ممكن توصلها للرعشة باللعب فقط بس الموضوع نفسي وانجذاب واحتياج للمشاعر

• بيضحكني
بصراحه مش عارف ايه الممتع وانت بتنيك واحد زيك كل الى عنده خرم بس
مافيش احسن من الستات
سبحانه نفس السؤال بسأله اي الممتع في واحد بينيك واحده حاولت اتخيل مش قابل😂
هو شايفه ممتع لانها ميوله انحذابه هيجانه رايح للشخص ده
وبعدين باشااااااا انتو بتقولو شعر وغزل في نيك الطيز والخرم😂😂
معلومه ملهاش لازمه الجي سبوت عندك الراجل قريبه من الخرم صباحك عسل هااا عسل😉

• بيضحكني
علشان مهما كان بنات زى بعض كله لعب من بره ما بيشبعش بيسكن بس
فيه حاجه لطيفه اوي اسمها ديلدو او زوبر صناعي لابد ان يدخل بهااا😂

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
القرفه
بكلمك بجد اللواط منبوظ علشان قرف شئ مقزز وعكس الطبيعه انت كراجل بتبقي انت الاقوي دايما ف الاخر يبقي حد راكبك دي حاجه مقرفه وكمان ف خرم كله قرف يعني غير أنه حرام...

السحاق برده حرام بس مفهوش قرف فاهم جنس ناعم كله في بعضه😂 وخلينا متفقين ان الستات بتمتع بعض اكتر مننا😂

موضوع غريب والاتنين بالنسبالي غير مقبولين
طب ليه متبصلهاش ان دي طبيعته وان مفيش حاجة ثابتة وان رغم ان الاغلبية اكتر من الاقلية لكن ميلغيش الاقلية اللي طبيعتهم كده او بقو كده ومش عارفين يكونو مع الاغلبية
المشكلة الخرم عن الست بردو وبتحبوه فشخ لكن عشان هي ست😂
يعني نفس الشئ ولكنكم تفضلون الست😔

• بيضحكني
انا ماسك كومنت كومنت بفرزهم 😂😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%