NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Meme sasa

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
  • عجبني
التفاعلات: Mohamed.elsony. و Metoooo
لو مارست هارد هاتتعود على الزوبر فى طيزك

• عجبني
التفاعلات: Modymody888، Meme sasa و Metoooo
انا بمارس سوفت بقالى كتير بس الهارد متعه نفسى اجربها بس المهم يبقى حنين وبيفهم مش غشيم

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ابو زوبر ضخم، Ahmed Gyptos و زبرجي10
انا بمارس سوفت بقالى كتير بس الهارد متعه نفسى اجربها بس المهم يبقى حنين وبيفهم مش غشيم
انا نفسي ف كدا باردو بس كنت عايز حد يطمني

• عجبني
التفاعلات: ابو زوبر ضخم، Mohamed.elsony. و Metoooo
هو مفهوش حاجه قد منتي هتتمتع فشخ وهو داخل خارج في طيزك

• عجبني
التفاعلات: Slim bottom و Metoooo
هتبقي خول اكتر و لو صاحبك تاب بعد كده انت هتفضل مكمل و مش هتعرف تبطل و هتلف مصر كلها عشان تلاقي زوبر ينيكك

• عجبني
التفاعلات: Modymody888, Slim bottom, Meme sasa و شخص آخر
نضفوا نفسكم بس كويس وخليه يلبس واقي الامان لو خايف واهم حاجه يبقي حنين عشان لو اتغاشم مش هتجرب تاني وهيجيلك التهابات وبس كدا واتمتعوا ♥

• عجبني
التفاعلات: ابو زوبر ضخم
نضفوا نفسكم بس كويس وخليه يلبس واقي الامان لو خايف واهم حاجه يبقي حنين عشان لو اتغاشم مش هتجرب تاني وهيجيلك التهابات وبس كدا واتمتعوا ♥
لما الافادة تيجي من الخبرة 🤤

• بيضحكني
التفاعلات: سالب كيرفي
تمام شكرا احنا صحاب بقالنا اكتر من ست سنين وبنهتم بنضافة اوي بس ناقصنا الهارد واحنا الاتنين عايزين نجرب فاهم قصدي

• عجبني
التفاعلات: ابو زوبر ضخم
واهم حاجه تاخدوا وقتكم لو صحابك ممارسش وخليه الاول يدخل صوابعهيدخل الاول صبع ثم اتنين ثم تلاته عشان تتعود وخد معاك فازلين هيزق معاك ومتخلهوش يجبهم جواك عشان الامراض وبس كدا

تمام شكرا احنا صحاب بقالنا اكتر من ست سنين وبنهتم بنضافة اوي بس ناقصنا الهارد واحنا الاتنين عايزين نجرب فاهم قصدي
وشكرا ليك بجد على اهتمامك ❤️

فاهمك انا بقولك ازاي تحافظ يعني علي نفسك وتقلل الخوف و تمنع الحاجات الي ممكن تجبلك امراض وتقدروا تتبسطوا مع بعض علطول وكدا ♥

واهم حاجه تاخدوا وقتكم لو صحابك ممارسش وخليه الاول يدخل صوابعهيدخل الاول صبع ثم اتنين ثم تلاته عشان تتعود وخد معاك فازلين هيزق معاك ومتخلهوش يجبهم جواك عشان الامراض وبس كدا
ايه ده مينفعش يجيبهم جواا كنت عايز اجرب عشان كدا بصراحة حتى لو مرة مينفعش

يعني جرب بس نضف نفسك كويس بعدها بس الفكره لو جابهم جوا خرمك هياكلك علطول بس لو عاوز تجرب جرب محدش هيقولك لا وخد التجربه كلنا كان نفسنا وجربنا عادي بس نضف نفسك بعدها كويس ♥

• عجبني
التفاعلات: foxzezo2000m، Ahmed Gyptos و Meme sasa
ممكن الموضوع يعجبك وعجب ناس كتير عادي متخفش بس اهم حاجه النضافه بعدها 🤣 وبس كدا

• عجبني
التفاعلات: Meme sasa
انا سالب برضو ويلي عايز يتمتع يكلمني خاص

• عجبني
التفاعلات: kemoo2022، انيك محارمك. و ابو زوبر ضخم
يعني جرب بس نضف نفسك كويس بعدها بس الفكره لو جابهم جوا خرمك هياكلك علطول بس لو عاوز تجرب جرب محدش هيقولك لا وخد التجربه كلنا كان نفسنا وجربنا عادي بس نضف نفسك بعدها كويس ♥
تمام خلاص انا فهمت قصدك النضافة اهم حاجه خلاص انا هجرب تمام شكرا ليك بجد 🤍

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تمام خلاص انا فهمت قصدك النضافة اهم حاجه خلاص انا هجرب تمام شكرا ليك بجد 🤍
العفو واستمتع بالتجربه ♥

• عجبني
التفاعلات: Meme sasa

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%