NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

lees

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
مين فيكم اتناك من زب حقيقي بعد ما كان يتناك بزب صناعي أو باي شي، انا بدايتي كانو الطلاب يتحرشوا فيني وقت الطابور يحضنو طيزي من ورى وانا اسوي نفسي ما ابغى، وأكثر من شخص صارحني بأنه يبغى ينيكني بس الشرف والسمع كانت تهمني، كنت مرغوب بسبب حجم طيزي ومرغوب بشكل عام، وكان فيه أشخاص كثير نفسي فيهم لدرجة اني ادخل على الفيس وغيرو اشوف صورهم وادخل اصبعي بطيزي واتخيل اني اتناك منهم، بصراحة ما قدرت اتحمل وقلت لازم علي الاقل ادخل حاجة بطيزي وفعلا بدت بفرشاة أسنان الين دخلت خيارة كبيرة وصرت انيك طيزي كثير لين فتحة طيزي صارت وسيعة، بس عجزت اتناك من زب حقيقي مع اني احب الزب الحقيقي، ايش رايكم مين نفس حالتي وقرر يتناك او على الاقل يمص وكيف كان شعوره

التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • عجبني
التفاعلات: Malek1st, Mostafa311, Mazen mohamed و 7 آخرين
طول مانت بتلعب مع نفسك فانت لسة على البر
لو جربت حقيقى ولو مرة واحدة ساعتها كل حاجة هتتغير
نفسيا وجسديا واجتماعياً وكل حاجة

نصيحة خليك كدة مع نفسك اهون بكتير من التجربة الحقيقة للى ممكن توصلك لطريق مسدود

• عجبني
التفاعلات: Bebo Tigher, Mazen mohamed, احمد ٩٨ و 5 آخرين
طول مانت بتلعب مع نفسك فانت لسة على البر
لو جربت حقيقى ولو مرة واحدة ساعتها كل حاجة هتتغير
نفسيا وجسديا واجتماعياً وكل حاجة

نصيحة خليك كدة مع نفسك اهون بكتير من التجربة الحقيقة للى ممكن توصلك لطريق مسدود
حتى لو حد يحضني بدون ممارسة؟

• عجبني
التفاعلات: احمد ٩٨، DONGOAN و بنوتي اسمر
مين فيكم اتناك من زب حقيقي بعد ما كان يتناك بزب صناعي أو باي شي، انا بدايتي من المدرسة المتوسطة كانو الطلاب يتحرشوا فيني وقت الطابور يحضنو طيزي من ورى وانا اسوي نفسي ما ابغى، وأكثر من شخص صارحني بأنه يبغى ينيكني بس الشرف والسمع كانت تهمني، كنت مرغوب بسبب حجم طيزي ومرغوب بشكل عام، وكان فيه أشخاص كثير نفسي فيهم لدرجة اني ادخل على الفيس وغيرو اشوف صورهم وادخل اصبعي بطيزي واتخيل اني اتناك منهم، بصراحة ما قدرت اتحمل وقلت لازم علي الاقل ادخل حاجة بطيزي وفعلا بدت بفرشاة أسنان الين دخلت خيارة كبيرة وصرت انيك طيزي كثير لين فتحة طيزي صارت وسيعة، بس عجزت اتناك من زب حقيقي مع اني احب الزب الحقيقي، ايش رايكم مين نفس حالتي وقرر يتناك او على الاقل يمص وكيف كان شعوره
نفس حكايتي وكنت بخاف لحد ماقررت اغامر وجربت وندمت بس ماندمت ع التجربه ندمت على الفات وليه ماجربت من بدري وصرفت ناس كان نفسي فيهم وبقولك اتناك واستمتع

• عجبني
التفاعلات: DONGOAN, saleb_2222, عمرو الزبير و شخص آخر
  • عجبني
التفاعلات: DONGOAN
نفس حكايتي وكنت بخاف لحد ماقررت اغامر وجربت وندمت بس ماندمت ع التجربه ندمت على الفات وليه ماجربت من بدري وصرفت ناس كان نفسي فيهم وبقولك اتناك واستمتع

تتكلم جد؟
انت الافضل ليك مارس سطحي واوعي تدخل زبر فيها
ببس نفسي امص

• عجبني
التفاعلات: DONGOAN, Adreano, شارون المصري و شخص آخر
  • عجبني
خليك مع نفسك والا رجلك هتيجى ومش هتبطل نيك

• عجبني
طبعا فكرة و كلام انك لو اتنكت خربت مالطا هذا كلام قهاوي. و اصلا خرافة
يعني لو ميولك كده، حتتغير الميول لو اتنكت او نا اتنكتش؟ الي حيتغير انك حتمارس و يروح منك الكبت.
ما كتير موجبين… بينيكو يعني هم قالوا : لو نكت مرة مش حتقدر توقف؟ 🤣 بصراحة تفكير فيه نوع من التحقير من السالب و انا لا انصح به
اهم شيء في نضري هو التوازن في حياتك، انك ما تعيشش مكبوت و كادب على نفسك و انك ما تحطش نفسك في خطر… شوف انت المعادلة الي تخليك تمشي حياتك و انت سليم عقليا… لانها حياتك مش حياة المجتمع!

• عجبني
التفاعلات: Malek1st, DONGOAN, الساحر الرمنسى و 2 آخرين
طب ما تجرب طبيعي بقي

• عجبني
انا بديت مع الزب الطبيعي وصراحه مش عارف ولا بدي ابطل انتاك شعور حلو

• عجبني
التفاعلات: DONGOAN و Alexman69
الطبيعي يجنن

• عجبني
نفسي انام مع سالب ونعيش احلى رومانسي

• عجبني
لو جربت تاخد زبر فيها هتدخل طريق مفيش فيه رجعة وكل يوم هتدور على اللى يمتعك منها ومعدتش الخيارة هتنفعك فخليك خيارة تهنيك ولا زبر يبكيك

• عجبني
التفاعلات: Sabina sissy, DONGOAN, لولو ممحونه و شخص آخر
لو جربت تاخد زبر فيها هتدخل طريق مفيش فيه رجعة وكل يوم هتدور على اللى يمتعك منها ومعدتش الخيارة هتنفعك فخليك خيارة تهنيك ولا زبر يبكيك
ممكن نفهم قصدك بسبب ايه مقدرش استغنى عنه

• عجبني
التفاعلات: Jan 6، DONGOAN و عمرو الزبير
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مين فيكم اتناك من زب حقيقي بعد ما كان يتناك بزب صناعي أو باي شي، انا بدايتي كانو الطلاب يتحرشوا فيني وقت الطابور يحضنو طيزي من ورى وانا اسوي نفسي ما ابغى، وأكثر من شخص صارحني بأنه يبغى ينيكني بس الشرف والسمع كانت تهمني، كنت مرغوب بسبب حجم طيزي ومرغوب بشكل عام، وكان فيه أشخاص كثير نفسي فيهم لدرجة اني ادخل على الفيس وغيرو اشوف صورهم وادخل اصبعي بطيزي واتخيل اني اتناك منهم، بصراحة ما قدرت اتحمل وقلت لازم علي الاقل ادخل حاجة بطيزي وفعلا بدت بفرشاة أسنان الين دخلت خيارة كبيرة وصرت انيك طيزي كثير لين فتحة طيزي صارت وسيعة، بس عجزت اتناك من زب حقيقي مع اني احب الزب الحقيقي، ايش رايكم مين نفس حالتي وقرر يتناك او على الاقل يمص وكيف كان شعوره
ما في اطيب من زب ولما يجيب ضهرو بثمي وجهي وزب الاصطناعي تاع مراتي انا احب زب لكبير بطيزي ومدمن علي

• عجبني
التفاعلات: ماستر احمد و DONGOAN
  • عجبني
التفاعلات: ماستر احمد و DONGOAN
  • عجبني
جرب الزب الحقيقي. لا تخلي بنفسك بكرا تختير وانتا تقول ليه الميول الجنسيه مش عيب شي طبيعي انو تحب تتناك مو تنيك هاذي ميولي

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%