NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بيتنقص منك عزيزتي انتي مو سلعة تعرضي نفسك بغرض الزواج
عفوا شو يعني انتي قريتي على ٣٤ سنة الزواج ليس إشباع رغبة أو الخروج من أزمة العنوسة ...
الزواج اختبار شريك مناسب رجل يكون سد وسند اب وصديق وزوج مخلص .....
تقبلي احترامي عزيزتي

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى، Life Arch و طماطمم
اتمتت عامي الثالث والثلاثين وها قد قرب الرابع والثلاثون على الانقضاء وانا ابحث واحاول بلا جدوي او نتيجه

استشرت الكثير وراجعت الكثير من اصحاب الخبرات والمختصين كا الاطباء النفسين والجميع اكد لي عدم استطاعتي في الوقت الراهن على احذ هذة الخطوه ولابد من تغير جذري بنمط حياتي وشخصيتي

اري الامر مستحيلا بالنسبه لي

لذا انتهي بي المطاف لهذا القرار
فاهمك و حاسس بيكى لأنى نفس سنك و عارف أنه فيه فرق بين الراجل و الست لكن كلامى بس من حرصى على أنك متلاقيش نفسك فى رابطة زواج تكون سبب فى تعاستك بدل سعادتك , أتمنى تلاقى شخص كويس

• عجبني
التفاعلات: طماطمم
عفوا شو يعني انتي قريتي على ٣٤ سنة الزواج ليس إشباع رغبة أو الخروج من أزمة العنوسة ...
تقبلي احترامي عزيزتي
محدش قال إنها سلعه ولا هتعرض نفسها هيا بتقول انها هتكلم صديقاتها ترشحها فقط وده بيحصل طبيعي ان اي حد بيبقا عاوز يوفق بين اتنين وهيا اكيد مش هتقول يلا اي حاجه اكيد هتشوفه وتسأل عليه وتعرف عنه كويس وتشوفه مناسب يكون شريك حياتها ولا لا

• عجبني
التفاعلات: طماطمم و S A R A H
افكر مليا بمحادثة صديقاتي بعرضي للزواج باي شخص يرونه مناسب لي فهل هذه الخطوة تنقص مني ام لا ؟
المهم تختاري صديقة تكوني واثقة فيها

• عجبني
شكرا لكم جميعا على ارائكم

اشكركم

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى و The Sub
تقبلي احترامي عزيزتي
👏🏼👏🏼👏🏼
👌🏼👌🏼
🤝

• عجبني
التفاعلات: S A R A H و طماطمم
افكر مليا بمحادثة صديقاتي بعرضي للزواج باي شخص يرونه مناسب لي فهل هذه الخطوة تنقص مني ام لا ؟
س يصيبك كل ما شابه روحك بدون اي مجهود
او
سيرحل برغم كل الجهود

• عجبني
التفاعلات: S A R A H و طماطمم
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا عادي بس خليهم اول حاجه قبل ما يعرضوا علي شخص معين يعرفوكي انهم هايقولوا ل فلان علشان افرضي مش عاجبك تاني حاجه طريقه بتاعتهم ف كلام مع راجل تكون ب حذر علشان ميبانش انهم بيدللوا عليكي

• عجبني
التفاعلات: إبراهيم سالم
اناي كام سنة

• عجبني
اتمتت عامي الثالث والثلاثين وها قد قرب الرابع والثلاثون على الانقضاء وانا ابحث واحاول بلا جدوي او نتيجه

استشرت الكثير وراجعت الكثير من اصحاب الخبرات والمختصين كا الاطباء النفسين والجميع اكد لي عدم استطاعتي في الوقت الراهن على احذ هذة الخطوه ولابد من تغير جذري بنمط حياتي وشخصيتي

اري الامر مستحيلا بالنسبه لي

لذا انتهي بي المطاف لهذا القرار
انتي طماطم برج الاسد . صح ؟

• عجبني
شكرا لكم جميعا على ارائكم

اشكركم
بوصي سيبك من الكلام دا كلو
كل شئ نصيب واكيد رببنا هيجبر بخاطرك وهديكي نصيبك بس انتي ظني في اللله خير

• عجبني
لا طبعا عادي
ده عندنا بيسموه جواز صالونات

• عجبني
بلاش اصدقائك ممكن مكتب زواج

• عجبني
وشو المشكلة ؟؟ ما بشوف فيها اي مشكلة او انتقاص لا منك ولا منه

• عجبني
الفكره ف حد ذاتها مش عيب ابدا لان غرضك العفة و الحلال .. بس انا عندي سؤال مختلف
هل اصحابك مفكروش قبل كده نفس تفكيرك ( أنهم يرشحوكي لناس قرايبهم أو معارفهم؟

لا عادي بس الاهم انك تعرفي تنقي عشان متتخزوقيش

اهم حاجه تكون صديقاتك مصدر ثقة وكمان تكونى عارفه انهم خايفين على مصلحتك تانى حاجه ممكن تجربى مكاتب الجواز

كل ال مكتوب لينا هبحصل ف أولا وأهم حاجه متزعليش ولا تزعلي نفسك ، واه ابه المشكلة ممكن أصلا يبقي الموضوع كله قلة علاقات وظهور ليك

خالص

تعالى نتجوز

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%