NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا من زمان اووى كنت بعمل مع واحد صحبي تبادل و قد يكون اصلا مكناش كمان بلغنا دلوقتى صحبي ده بيقعد معايا و بيبصلى بصات مفريه اووى ... انا بيكون نفسي فيه بصراحه بس بخاف نتفضح او هو يقول لحد بليز هاتولى حل او مثلا فكرة اجيب رجله بيها بس تكون اكيده و ميبنش انى انا كنت عايز عايزها تيجى منه هو اعمل اى

• عجبني
التفاعلات: Wildfucker، ابراهيم ابراهي و mario ماريو
فكرة انك تمارس مع حد يعرفك معرفة شخصية دي مش مريحة خالص بصراحة مش عارف ازاي هنتعامل مع بعض بعد كدا

• عجبني
التفاعلات: mario ماريو
ايوه بس
فكرة انك تمارس مع حد يعرفك معرفة شخصية دي مش مريحة خالص بصراحة مش عارف ازاي هنتعامل مع بعض بعد كدا
هو اصلا gay

ايوه بس

هو اصلا gay
هو ممكن ده يسهل الدنيا شويه بس برضو الي هو لما اجي اقابله و اكلمه بعد كدا او لما نبقي وسط ناس هتحس ب قلق كدا او انك مش مرتاح و هو موجود

هو ممكن ده يسهل الدنيا شويه بس برضو الي هو لما اجي اقابله و اكلمه بعد كدا او لما نبقي وسط ناس هتحس ب قلق كدا او انك مش مرتاح و هو موجود
صح ممكن بس هو اصلا مش موجب احنا كنا بنعمل تبادل فاهم

مادام كنتوا بتعملوا تبادل لما تلاقيه باصصلك البصات ديه قوله ايه وحشتك ايام زمان ولا ايه عايز تتبادل تاني وكده وشوف نيته ولو اني نفسي فيك بس لو هو صحبك يبقى احسن مافيش اجمل من العلاقات اللي بين الصحاب بتبقى سرية وامان وعلى فكرة عادي انا كنت بنيك صاحبي وقت النيك بنتمتع وغير كده صحاب وضحك وهزار واحلي حاجة لما حد بيعوز التاني بيلاقيه

• حبيته
التفاعلات: Lady boy manga
تفتكر بس انا انكثف

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%