NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

على حسب كيفي

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
انا بحب الهيمنة و السادية في الجنس كا احساس اكتر من فكرت اني افشخ الي معايا او اهينو دا مش هدفي في الجنس او السادية لان السادية مش جنس بس كنت عاوز اعرف هل السادية حاجة بتتولد بيها ولا انت ممكن تتشكل براحتك و بنسبا لي الناس الي بتمارس الهيمنة و الخضوع و بيمارسو بي الاتنين مع انهم في الاساس مهيمنين هما كدا ماستر او ميستريس حقيقين او لا وهل لو المهيمن جرب الخضوع دا بيغير حاجة او يقتل حاجة جواة مش بترجع زي الاول تاني ياريت الي يجاوب يكون فاهم لان لأن ال **** بشكل عام واحدة من اكتر الحجات الي عليها كمية هبد ومعلومات مغلوطة وناس جاية تنيك وترزع وخلاص

• عجبني
التفاعلات: روحي فيك و Hesseñ ElsayeD
هو فين السؤال بجد

الساديه حياه وعلشان تفهمها لازم تقرأ عنها كتير
أولا الماستر الحقيقى لايمكن يكون خاضع
السليف يمكن أن يكون ماستر فى حالات نادرة جدا وقلما تحدث وبتكون الفكره عنده مجرد فكرة انتقاميه ليس الا

الماستر مينفعش يبقي خاضع ولو دا حصل ف ي احا يعني

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اولا انابحترم ميولك وانت تحب ايه او تكره ايه وده مليش علاقة فيه بس خابب علق على نقطة ولي هيي موضوع السادية هوو اما نقص. شخصية او مرض نفسي ودا انكان خاضع او مهيمن بس
اي علاقة كانت عشيقين صديقين خادم وسيد مدير او موظف فهي سمتها الاساسية الانسانية لهذا السبب سمينا (انسان)

الساديه حياه وعلشان تفهمها لازم تقرأ عنها كتير
أولا الماستر الحقيقى لايمكن يكون خاضع
السليف يمكن أن يكون ماستر فى حالات نادرة جدا وقلما تحدث وبتكون الفكره عنده مجرد فكرة انتقاميه ليس الا
دا الي انا قولتو بس لقيت ناس بتمارس السادية ليهم اكتر من عشرة او عشرين سنة وبيعارضو دة بحجة انو السادي ممكن يعمل كدا مع سادي تاني عشان يمارسو مع بعض

دا الي انا قولتو بس لقيت ناس بتمارس السادية ليهم اكتر من عشرة او عشرين سنة وبيعارضو دة بحجة انو السادي ممكن يعمل كدا مع سادي تاني عشان يمارسو مع بعض
ده كده اسمه استهبال وهم بس بيطلعوا عجزهم بفكره انهم ساديين

اولا انابحترم ميولك وانت تحب ايه او تكره ايه وده مليش علاقة فيه بس خابب علق على نقطة ولي هيي موضوع السادية هوو اما نقص. شخصية او مرض نفسي ودا انكان خاضع او مهيمن بس
اي علاقة كانت عشيقين صديقين خادم وسيد مدير او موظف فهي سمتها الاساسية الانسانية لهذا السبب سمينا (انسان)
احييك على ايصال فكرتك باسلوب راقي بس الهيمنة و الخضوع موجود بين الازواج في العلاقة الجنسية الطبيعية انما اتفق معاك في انو ممكن يكون نقص شخصية او مرض نفسي في المراحل المتقدمة و الي العنف ممكن ياذي فعلا وي الحجات الديرتي برضو

• عجبني
التفاعلات: عفريت سوريا
انت اتولدت بحب الرجلين
وجربت اكون سليف است وكان احلى يوم في حياتي
وجربت اكون ماستر و سليف لاولاد بس متبسطتش اوي
بس كان وجرد تفريغ شهوه
انا فهمت ان متعتي مع الست فقط
وانا مولود سليف ستات و نفسي اتعالج مش عارف

انت اتولدت بحب الرجلين
وجربت اكون سليف است وكان احلى يوم في حياتي
وجربت اكون ماستر و سليف لاولاد بس متبسطتش اوي
بس كان وجرد تفريغ شهوه
انا فهمت ان متعتي مع الست فقط
وانا مولود سليف ستات و نفسي اتعالج مش عارف
بتتفرج على بورن كتير ؟

المعظم متعلق بالرجلين
Foot fetish
البورن بيلعب في اعدادت الدماغ وبيغير الفطرة السليمة بتعتك لو عاوز تتعالج زي ما بتقول بطل بورن واستهلاك محتوى جنسي واقرأ كتاب دماغك تحت تأثير الاباحية عشان تفهم وتعرف تعالج نفسك ولو عندك القدرة المادية تروح لدكتور روح

• عجبني
التفاعلات: محب الاقدام الاسكندراني
احييك على ايصال فكرتك باسلوب راقي بس الهيمنة و الخضوع موجود بين الازواج في العلاقة الجنسية الطبيعية انما اتفق معاك في انو ممكن يكون نقص شخصية او مرض نفسي في المراحل المتقدمة و الي العنف ممكن ياذي فعلا وي الحجات الديرتي برضو
شكرا ليك بس متفقش معاك في فرق بين السيطرة على العلاقة وبين السادية السادية منافية للفطرة وللانسانية اما السيطرة هنا بقت حاجة موجودة في كل حتى

انا بحب الهيمنة و السادية في الجنس كا احساس اكتر من فكرت اني افشخ الي معايا او اهينو دا مش هدفي في الجنس او السادية لان السادية مش جنس بس كنت عاوز اعرف هل السادية حاجة بتتولد بيها ولا انت ممكن تتشكل براحتك و بنسبا لي الناس الي بتمارس الهيمنة و الخضوع و بيمارسو بي الاتنين مع انهم في الاساس مهيمنين هما كدا ماستر او ميستريس حقيقين او لا وهل لو المهيمن جرب الخضوع دا بيغير حاجة او يقتل حاجة جواة مش بترجع زي الاول تاني ياريت الي يجاوب يكون فاهم لان لأن ال **** بشكل عام واحدة من اكتر الحجات الي عليها كمية هبد ومعلومات مغلوطة وناس جاية تنيك وترزع وخلاص
لازم يكون رومانسيه وشعور متبادل للوصول الى المتعه معآ

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%