NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Ninja11

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ليه في مصر بالذات الشغل بيبقا فيه سمبنه كتير وكلو تعريص للستات مع ان المفروض الراجل يساعد الراجل اللي زيه لانه من نفس جنسه لكن تلاقي الراجل من دول بيعرص للستات

• عجبني
التفاعلات: افندينا123 و اربعينى رومانسى
حد يعرف ليه بجد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عاشان الرجالة بتجري ورا ازبارها

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Kelwa Zoldik و اربعينى رومانسى
عادى ده طبيعى جدا فى اى بلد فى العالم مش فى مصر بس

• عجبني
التفاعلات: Ninja11
  • حبيته
التفاعلات: اربعينى رومانسى
عشان الستات اشطر في السهوكة و الراجل بيحب كدا بس كلامك في وقتنا دا مش صحيح اوي
معظم الاتش ار حريم و بروفيشنال
لو قدامك راجل عادي و تخش بثقة الانترفيو لو واثق من نفسك و من قدراتك و كلها رزق
انا بشوف و بقرا كلام لناس بتحسسني ان المقابلة و الاتش ار زي عشماوي و المشنقة دا عرض و طلب و انت السلعة شاطر و مجتهد سعرك يزيد بس سعرك انت بتحدده و بالاتفاق فلازم تسوق نفسك بذكاء
زي انك متغلطش في شغلك القديم و تقول السلبيات و الايجابيات و ازاي انت هتفرق في المكان الجديد و تبقي واثق من نفسك و صريح مش انسان خارق انت

• عجبني
التفاعلات: Spaces و Ninja11
و تاني دا رزق و توفيق

• عجبني
علشان هما معرضين بطبعهم

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: اربعينى رومانسى
عشان الستات اشطر في السهوكة و الراجل بيحب كدا بس كلامك في وقتنا دا مش صحيح اوي
معظم الاتش ار حريم و بروفيشنال
لو قدامك راجل عادي و تخش بثقة الانترفيو لو واثق من نفسك و من قدراتك و كلها رزق
انا بشوف و بقرا كلام لناس بتحسسني ان المقابلة و الاتش ار زي عشماوي و المشنقة دا عرض و طلب و انت السلعة شاطر و مجتهد سعرك يزيد بس سعرك انت بتحدده و بالاتفاق فلازم تسوق نفسك بذكاء
زي انك متغلطش في شغلك القديم و تقول السلبيات و الايجابيات و ازاي انت هتفرق في المكان الجديد و تبقي واثق من نفسك و صريح مش انسان خارق انت
هو كله رزق اكيد بس انا ميجيش راجل لامؤاخذه يجي مثلا يحط عليا حمل زياده عليا ف الشغل عشان يريح الاستاذه او يحطلها ايام إجازتها ف اوقات علينا ضغط شغل ونتحرق احنا عادي دي منيكه

• عجبني
التفاعلات: Spaces
هو كله رزق اكيد بس انا ميجيش راجل لامؤاخذه يجي مثلا يحط عليا حمل زياده عليا ف الشغل عشان يريح الاستاذه او يحطلها ايام إجازتها ف اوقات علينا ضغط شغل ونتحرق احنا عادي دي منيكه
كلامك صح بس لو ساكت تبقي غلطتك
مديرك له مدير و اكيد في اتش ار تتعامل معاهم
الحاجة الوحيدة الي بتعدي للحريم هي وردية بليل غير كدا شرمطة

• عجبني
التفاعلات: Spaces
كلامك صح بس لو ساكت تبقي غلطتك
مديرك له مدير و اكيد في اتش ار تتعامل معاهم
الحاجة الوحيدة الي بتعدي للحريم هي وردية بليل غير كدا شرمطة
صدقني ف الشغل فيه شرمطه كتير اوي يعني هقولك مثال زي مبتقول البنات الصبح بس مبيشتغلوش بليل جم ف رمضان قالولك عايزين ننزل بليل يروحوا منزلينهم بليل ويدونا احنا شيفتات الصبح طب م هما بياخدوا الصبح علطول لا ف رمضان هنقسمهم حبه صبح وحبه بليل وبعد رمضان لا هما صبح بس

• عجبني
التفاعلات: Spaces و افندينا123
الستات اشطر في الوصول لمبتغها

ليه في مصر بالذات الشغل بيبقا فيه سمبنه كتير وكلو تعريص للستات مع ان المفروض الراجل يساعد الراجل اللي زيه لانه من نفس جنسه لكن تلاقي الراجل من دول بيعرص للستات
انا هعلق على الموضوع لكن تعليقى على خص الرجال مصر بكثرة التعريص و التذلل لكسب حب النساء

صديقى انت لم تزر كل بلاد العالم لتقول بالذات فى مصر

و كما تقول التعريص للنساء نوعين واحد بيعرص بجد وواحد متربى انه يساعد البنت عشان يعنى هى بنت

على العموم النوع ال انت بتتكلم عليه هما ناس تافهين يتخيلوا ان البنات كائن اهبل يدوب من المجاملة

هن يحبون المجاملة لكن مش هيجولك بلسهولة ديه

• عجبني
التفاعلات: Spaces و Ninja11

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%