NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: jjojja
  • عجبني
التفاعلات: T i to
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
  • بيضحكني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
  • بيضحكني
هو لو واحده اتفتح من ورا ومارست كذا مره خلفي هل بعد فتره الخرم هيضيق ولا هيبان بردو أنه واسع.
؟🤔🤔
بعد فترة بترجع لطبيعتها تانى لانها عضلة وممكن تقعد فى مية فاترة مضاف ليها شبه هتسرع عودة الخرم لحجمه الطبيعي كأنه محصلش حاجه اصلا

• عجبني
هو لو واحده اتفتح من ورا ومارست كذا مره خلفي هل بعد فتره الخرم هيضيق ولا هيبان بردو أنه واسع.
؟🤔🤔
ناس بتقول كده وناس بتقول كده

؟🤔🤔
شكلنا داخلين ع مطب😂😂

؟🤔🤔
جربي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
؟🤔🤔
لو ممرستيش لمده بيرجع تانى عادى علشان هى عباره عن عضله بتنكمش عادى مع الوقت

اصل انا كنت فتحتها بس بخياره صغيره يعني م كبيره ولما بطلت اعمل كدا اتقفلت بس بردو عادي بدخل صباعي بيدخل
فهل لو وسعتها تاني هتضيق؟
اه بس متبقاش حاجه أكبر بس

؟🤔🤔
لا بعد كذا مرة بيبان خصوصا ان مش هيكون في عزيمه انها تبعد عنها او متفكرش فيها و ده مش بيساعد انها ترجع طبيعية زي ما كانت

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: The unique و دكتور شهواني ^
؟🤔🤔
لو بطلتي تمارسي لي فترة طويلة متقلش عن 8 شهور سنة هيلم وهيضيق ويرجع بس مش زاي الاول لو حد خبرة هيعرف

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%