NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هو انا لو حابه الشيميل اكتر من الولاد بس بحب الولاد عادى هل ده غلط ويضر ميولى ولالا
عادي جدا هو مجرد انجذاب بس لفكرة انك تمارسي مع حد في انوثتك وبرضه عنده زب
لكن انتي لوو شميل طلبتك للعلاقة اصلا هتخافي

• عجبني
التفاعلات: Rana Ramzy
عادي جدا هو مجرد انجذاب بس لفكرة انك تمارسي مع حد في انوثتك وبرضه عنده زب
لكن انتي لوو شميل طلبتك للعلاقة اصلا هتخافي
ليه حتخاف

حبيها براحتك هيا كده كده مش موجوده في مصر خالص
الي موجود صبيان عامله نفسها بنوتي أو شيمل لكن مش شيمل وفي الوطن العربي عموماً قليل جداً وصعب تتكعبلي فيهم
فحبيهم براحتك كده كده مش هتقعي معاهم

• عجبني
هو انا لو حابه الشيميل اكتر من الولاد بس بحب الولاد عادى هل ده غلط ويضر ميولى ولالا
هوة سهل تلاقى شميل كدة عادى

عادي
كلها متعه

• عجبني
اقولك ع حاجه مفيش حاجه شيميل ف العالم الا نسبه بسيطه جدا دا اولا ثانيا اللي موجودين دول كلهم ع الساحه وبتقولك انا شيميل دول ترانس يعني كانوا رجاله وبيعملوا عمليات تحويل

ثالثا هل دا طبيعي او لا ،هو مش طبيعي بس عادي فاهمه اللي هو مفهوش قلق مادام لسه بتحبي الرجاله تقلقي لو بطلتي تحبي الرجاله

• عجبني
لا عادي كل دا ميولات

• عجبني
الشيميل حالة نادرة، وتسناهل تحبيها، يابختك

• عجبني
تعال انيكك يا لبوة

عايزه تجربي يعنى ولا بتحسي بمتعه ف الموضوع كتفكير مش اكتر

جربى بس لو مستمتعتيش وتعالى

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يضر بالميول طبعا

• عجبني
هو فيه شيميل بجد في مصر ؟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%