NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اشباع رغباتك على حساب أمان البنات في الشارع والمواصلات حجات كلها بتقول إنك معرص 👍
شكرا لردك مفيش حاجه اسمها اشباع رغبتي علي حساب حد البنت الي قابله التحرش عارفه وراضية وحضرتك لما انا اكون عرص ليه داخله هنا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
شكرا لردك مفيش حاجه اسمها اشباع رغبتي علي حساب حد البنت الي قابله التحرش عارفه وراضية وحضرتك لما انا اكون عرص ليه داخله هنا
وانت بتتحرش بتبقى عارف منين هي هتقبل ولا هترفض

• عجبني
التفاعلات: Alisome
ده رايي شخصي
بس انا بكرهك انته والي زيك وبقرف منكم
كلنا هنا غلط بس تحرش اوسخ من غلط
انته مش بتتحمل مسؤوليه نفسك ممكن بنت ضعيفه شخصيه تقع تحت ايدك وتعتبر مفيس اعتراض تبقي هي موافقه بس اي رد عباره عن تبرير ليك مش أكتر

• عجبني
التفاعلات: Farida_
و طبعا موضوع ماكل المنتدى غلط ده فالرد عليه بسيط اوي
ايوة المنتدى غلط و كلنا مذنبين مفيهاش كلام
بس انا هنا ما أذيتش حد ،، ماظلمتش و ماغلطتش في حد ،،، انت كدة بتقارن بين واحد بيتفرج على فيلم سكس في حاله مالوش دعوة بحد و بين واحد خطف واحدة و اغتصبها ،،، الاثنين غلط و حرام بس شتان مابينهم
مين الي خطف واحدة ومين الي اغتصبها يااستاذي الفاضل مفيش بنت هتقبل التحرش الا برضا اما كلام حضرتك انك جاي تتفرج علي فيلم سكس ده مبرر غلط كلنا في الغلط واحد

بتمني ف يوم ترزق ببنت ويحصل معاه كل الي عملتوا ويبقا قول مبرررك سعتها

ده رايي شخصي
بس انا بكرهك انته والي زيك وبقرف منكم
كلنا هنا غلط بس تحرش اوسخ من غلط
انته مش بتتحمل مسؤوليه نفسك ممكن بنت ضعيفه شخصيه تقع تحت ايدك وتعتبر مفيس اعتراض تبقي هي موافقه بس اي رد عباره عن تبرير ليك مش أكتر
وانا بحترم رايك

ياريت فعلا اوعدك هتنبسط كتير كتير
انتي مهمه جديلتي وحظرتي عمرك ماهتفوقيه هو شيف نفسو صح واقلك حاجه كل الي بيغلط لزم يطلع لي نفسه عزر عشان يابن انو ملاك بري مظلوم كلنا بس عرفه لو نتصلح مع النفس ونتعرف انو غلط وانو لو اتحرشت وحتي لو البنت وافقت انا مستفدتش حاجه ولا هي بالعكس لو حد خد باله هيبقي منظرنا زي الزفت انا راجل وبشوف فكرت التحرش قرف بالمعنى الحرف لان مفيش استفاده دا غير أن كده فرقنا أيه عن الحيوانات وحجت المتندي انتي ردك غلط اه احنا علي المنتدي وعارفين انو غلط بش عشان منغلطش غلط اكبر

كتير من الاعضاء بتسال عن التحرش وانا من خلال خبرتي الطويلة مستعد للاجابه عن اسئلة تخص التحرش
ممكن تقول اكتر مره اتمتعت فيها كانت مع وحده كام سنه وجيسمها شكله ايه وايه المتعك

ممكن تقول اكتر مره اتمتعت فيها كانت مع وحده كام سنه وجيسمها شكله ايه وايه المتعك
الاعضاء عاملين ثوره علي البوست كلهم اصبحوا مثاليين داخلين المنتدي يصلوا

الاعضاء عاملين ثوره علي البوست كلهم اصبحوا مثاليين داخلين المنتدي يصلوا
متزعلش نفسك احنا دخلين هنا نفك عن نفسنا جاوب على سوالى

متزعلش نفسك احنا دخلين هنا نفك عن نفسنا جاوب على سوالى
انا مش زعلان طرحت فكره الي عاجبه يشارك والي مش عاجبه يشوف موضوع اخر مايروحوا يعدلوا علي الي بيعرضوا نسوانهم وامهاتهم للناس

وممكن للمهتمين الخص الموضوع في سوره سؤال وجواب للاسئلة الشائعة
وعشان البلبله الي حصلت علي البوست انا بعتذر عنه وبوقف المتابعه

انتي مهمه جديلتي وحظرتي عمرك ماهتفوقيه هو شيف نفسو صح واقلك حاجه كل الي بيغلط لزم يطلع لي نفسه عزر عشان يابن انو ملاك بري مظلوم كلنا بس عرفه لو نتصلح مع النفس ونتعرف انو غلط وانو لو اتحرشت وحتي لو البنت وافقت انا مستفدتش حاجه ولا هي بالعكس لو حد خد باله هيبقي منظرنا زي الزفت انا راجل وبشوف فكرت التحرش قرف بالمعنى الحرف لان مفيش استفاده دا غير أن كده فرقنا أيه عن الحيوانات وحجت المتندي انتي ردك غلط اه احنا علي المنتدي وعارفين انو غلط بش عشان منغلطش غلط اكبر
استاذ مروان بالنسبة للمنتدي انا مليش سلطة على تواجد احد فيه دي حرية مكفولة للجميع وكل حد يستغل حريتة دي بالشكل اللى هو شايفة مناسب لحياتة المهم ان انا مغلطتش وخلاص طبقا لمعاييري الشخصية بس بالنسبة لصاحب الموضوع هو وضح وجهة نظرة وخلاص وانا وضحت وجهة نظري والموضوع انتهي

ضحكتونى يا جماعه
فكرتونى بأهل النار وهما فى جهنم ما هى النار درجات برضه كل واحد شايف وجهه نظره صح وهو فى الاول والاخر كلنا قابعين فى الخره

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%