NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متحرش مترو

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
كتير من الاعضاء بتسال عن التحرش وانا من خلال خبرتي الطويلة مستعد للاجابه عن اسئلة تخص التحرش

• عجبني
التفاعلات: سالب طري
كتير من الاعضاء بتسال عن التحرش وانا من خلال خبرتي الطويلة مستعد للاجابه عن اسئلة تخص التحرش
وممكن للمهتمين الخص الموضوع في سوره سؤال وجواب للاسئلة الشائعة

شايف نفسك صح ولا غلط ؟

بتعمل كده برضا البنت ولا غصب عنها

شايف نفسك صح ولا غلط ؟
لو حسبنا صح وغلط يبقي كل المنتدي غلط ده منتدي فيه متنفس للجنس بعيدا عن كل القيود وحضرتك داخله هنا اختاري الي يناسبك امامك مواضيع كتيره يعني هل قسم المحارم صح؟

طول عمرى نفسى افهم عقلية المتحرش
مبتفكرش ان انت ممكن تأذى حد نفسيا باللى بتعمله او ان انت نفسك تتأذى او انت انت مش مضطر اساسا و ممكن تصبر نفسك فى البيت و خلاص
يعنى انا مش عارف ايه لازمة التحرش من اساسه

طول عمرى نفسى افهم عقلية المتحرش
مبتفكرش ان انت ممكن تأذى حد نفسيا باللى بتعمله او ان انت نفسك تتأذى او انت انت مش مضطر اساسا و ممكن تصبر نفسك فى البيت و خلاص
يعنى انا مش عارف ايه لازمة التحرش من اساسه
بص ياسيدي تأذي نفسك او البنت دي مش وارده البنت الي بتقبل التحرش بتكون راضيه

لو حسبنا صح وغلط يبقي كل المنتدي غلط ده منتدي فيه متنفس للجنس بعيدا عن كل القيود وحضرتك داخله هنا اختاري الي يناسبك امامك مواضيع كتيره يعني هل قسم المحارم صح؟
عذر اقبح من ذنب بس مش موضوعي ادعي **** متقعش تحت ايدي في يوم

• عجبني
التفاعلات: شاب وحدانى
عذر اقبح من ذنب بس مش موضوعي ادعي **** متقعش تحت ايدي في يوم
ياريت بس انا دائما مش بحب اقفل المناقشة عذر اقبح من ذنب ماهو هو الشئ الصح في المنتدي

صدقني منظر البنات في الشارع بتروحي انها رايحة تتناك الا من رحم ر**

• عجبني
التفاعلات: محب العبايات السودا
ياريت بس انا دائما مش بحب اقفل المناقشة عذر اقبح من ذنب ماهو هو الشئ الصح في المنتدي
دائما حضرتك قولي رايك الاختلاف في الرأي لايفسد للود قضيه بس فرض الرأي من طرف واحد مايبقاش حوار

صدقني منظر البنات في الشارع بتروحي انها رايحة تتناك الا من رحم ر**
يبقي فيه مبرر للتحرش ولا لا علي فكره في ظاهرة جديده الان بعض البنات الي بتتحرك

• عجبني
التفاعلات: محب العبايات السودا
انا مالي ومال المنتدي انا سالتك سؤال وانت جاوبت باللي شايفة وخلاص
انت واحد شايف انك تستبيح جسم بنت او ولد او ايا كان بدون رضا الطرف ده شئ عادي ولو هي مش حابة هتمتنع والطرق كتير ياتبعد نفسها خالص ياتزعق وتصوت وانت تتححج زي الكل انه بدون قصد منك ....الخ على الرغم ان سواء الطرف استجاب او لا انت بالفعل قمت بالبادرة واتحرشت يعني قدمت الفعل وخلصتة ومستني تشوف النتيجة تتطور من الفعل ولا توقف وتدعي الارض تبلعك او لا
وده كان غرض سؤالي وانت جاوبت خلاص وبقولك ادعي في يوم متقعش تحت ايدي ساعتها هتندم كتير كتير

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: شاب وحدانى، همسة و Farida_
انا مالي ومال المنتدي انا سالتك سؤال وانت جاوبت باللي شايفة وخلاص
انت واحد شايف انك تستبيح جسم بنت او ولد او ايا كان بدون رضا الطرف ده شئ عادي ولو هي مش حابة هتمتنع والطرق كتير ياتبعد نفسها خالص ياتزعق وتصوت وانت تتححج زي الكل انه بدون قصد منك ....الخ على الرغم ان سواء الطرف استجاب او لا انت بالفعل قمت بالبادرة واتحرشت يعني قدمت الفعل وخلصتة ومستني تشوف النتيجة تتطور من الفعل ولا توقف وتدعي الارض تبلعك او لا
وده كان غرض سؤالي وانت جاوبت خلاص وبقولك ادعي في يوم متقعش تحت ايدي ساعتها هتندم كتير كتير
مرورك اسعدنا ياريت اقع في ايدك

بوست ستايل هيلث كيبرز :D

هو غير ان التحرش ده مايطلعش الا من حد جبان و خسيس و مريض نفسي بس بجد ايه المتعة في انك تسرق لمسة او حاجة غطف في ثانية غير انك ممكن يتلطشلك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اشباع رغباتك على حساب أمان البنات في الشارع والمواصلات حجات كلها بتقول إنك معرص 👍

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Alisome، 17 Ahmed و غدر الناس
و طبعا موضوع ماكل المنتدى غلط ده فالرد عليه بسيط اوي
ايوة المنتدى غلط و كلنا مذنبين مفيهاش كلام
بس انا هنا ما أذيتش حد ،، ماظلمتش و ماغلطتش في حد ،،، انت كدة بتقارن بين واحد بيتفرج على فيلم سكس في حاله مالوش دعوة بحد و بين واحد خطف واحدة و اغتصبها ،،، الاثنين غلط و حرام بس شتان مابينهم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%