NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة سؤال والكل يجاوبني شهوتي عاليه ليه

ع
سؤال والكل يجاوبني شهوتي عاليه وتجوزت من فتره طويله لكن مفيش متعه معاه عنده جهل ف العلاقه كلها مبيعرفش يقفش بزازي ولا بيلحس ولا يبعبصصصصني يعرف ينزل بس في ثواني ويشطب ويقوم وانا لسه والعه اعمل ايه ف منيكتي دي ومش عايزه اعمل حاجه حرام ياجدعان عايزه اطفي ناري
علميه انتي قولي تعالي نجرب كده

• عجبني
التفاعلات: بزازاي وحعاني
سؤال والكل يجاوبني شهوتي عاليه وتجوزت من فتره طويله لكن مفيش متعه معاه عنده جهل ف العلاقه كلها مبيعرفش يقفش بزازي ولا بيلحس ولا يبعبصصصصني يعرف ينزل بس في ثواني ويشطب ويقوم وانا لسه والعه اعمل ايه ف منيكتي دي ومش عايزه اعمل حاجه حرام ياجدعان عايزه اطفي ناري
ندردش مع بعض خاص

• عجبني
عرفيه فهميه قوليله هنا بيهيجني هنا بيفشخني هنا بيوصلني اعمل كده وانت بتحطه اعمل كده قبل وقتها اعمل كده
خليه يفرش ويمص ويلحس وهاتي قبل ما يدخله

• عجبني

فيه كتاب اسمه تحفة العروس اشتريه واقرأيه معاه​

• عجبني
في اولاد اصبري مع نفسك شوية و لكن لو مقدرتيش بردو اطلقي و اتجوزي

مفيش اولاد اصلا يبقى اطلقي و اتجوزي

• عجبني
للاسف نفس مشكلتك وملقيتش حل غير الطلاق

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
  • جامد
التفاعلات: asaad2024, بزازاي وحعاني, زبير الاربعينيه و 2 آخرين
في اولاد اصبري مع نفسك شوية و لكن لو مقدرتيش بردو اطلقي و اتجوزي

مفيش اولاد اصلا يبقى اطلقي و اتجوزي
للاسف فيه

• عجبني
التفاعلات: andycat
عرفيه فهميه قوليله هنا بيهيجني هنا بيفشخني هنا بيوصلني اعمل كده وانت بتحطه اعمل كده قبل وقتها اعمل كده
خليه يفرش ويمص ويلحس وهاتي قبل ما يدخله
مبيفهمششش
بصي هو في حلول كتير جدا ومفيش حاجه بتيجي من مرة وحده كلنا كنا كده وبعد كده بنبدا نفهم الست محتاجه ايه ونتجاوب معاها
لكن اللي فهمته من كلامك انك اصلا مش بتحبه ومش متقبلاه وبتتكلمي عليه بأسلوب مش كويس
ومش عاوزة غير انك تتمتعي وتطفي نارك بس
بس الجواز مش كده خااالص لازم تكوني متقبلاه وحباه ومرتاحه معاه لما يبوسك بوسة صغيرة او يقولك بحبك تهز مشاعرك والعلاقة بكل حب مش مجرد واحد نازل فيك بعبصه ولحس ونياكه بس
كل ده علي فكرة بسيط وسهل جداااا وحلوله كتير
لكن كونك اصلا مش متقبلاه وعاوزة تتمتعي بس وخلاص دي مشكلة كبيرة
عاوز اقولك اتطلقي بس انتي عارفة نفسك وعارفة ظروف اهلك هل معاكي اولاد ولا لا هل اهلك رد فعلهم هيبقا تمام ولا لا انتي عارفة اكتر مني شوفي هو بيعاملك كويس ولا لا
خلي الجنس اخر حاجه وصدقيني مشاكلك دي هتتحل ببساطه بس تكوني متقبله ان ده جوزك حلالك شريك حياتك وتتعاملي بكل حب مش واحد عوزاه يعملك مش عارف ايه عشان يمتعك عمرك ماتوصلي للي ف دماغك صدقيني طول مانتي مش متقبلاه
الجنس كانت آخر تفكيري لكن مفهوش ميزه شخصيه انانيه عنده جفاء حب النفسسسسس كمان مفهوش ميززززه

حطيله قرص انافرانيل 25 ف الشاى قبل ما ينام معاكى

• عجبني
بصي من الاخر لازم تتكلمي معاه لو مفيش نتيجة يا تطلقي وطبعا دا مخالف للمجتمع
يأما تستحملي وتريحي نفسح بنفسك
وخدي بالك معظم البنات والستات بتعمل كدا
إلا لو عرفت تظبط مع حد وتريحونفسها بس طبعا بتدور على ثقة ومنصحكيش لدا لان الحرام مش بيدوم
جبت من الاخر مش بيدوم وحرام وانا قولت مش عايزه حرام

• عجبني
التفاعلات: asaad2024، Elbobelbob و يوسف مانو
حطيله قرص انافرانيل 25 ف الشاى قبل ما ينام معاكى
فى حاجات برضو تانيه لو عايزه تعرفى اكتر ابعتيلى و هفيدك انا دكتور

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عادي متعي نفسك بخيار دا لومش عاوزه تخوني جوزك🙂

• أتفق
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
جبت من الاخر مش بيدوم وحرام وانا قولت مش عايزه حرام
أنا عارف إنك مش عايزة حرام
لإنك لو عايزة مكنتيش هتكتبي وتسألي بس و**** أنا كتبت كدا يعني من الاخر وكمان عشان الشيطان ممكن يوزك

جبت من الاخر مش بيدوم وحرام وانا قولت مش عايزه حراام
بس لو اقدر أفيدك اكتر عندي حاجه تقدر تفيدك بس الفكرة برضو في المشاعر دي عنده هو مهما انا عملت وساعدتك هنرجع عنده هو

بس لو اقدر أفيدك اكتر عندي حاجه تقدر تفيدك بس الفكرة برضو في المشاعر دي عنده هو مهما انا عملت وساعدتك هنرجع عنده هو
زي ايه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%