NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

mano125

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: معرص اخواتي ومرات بابا, تبادل دياثه dk, Prince Magdi و 3 آخرين
الديوث ده عرص متعته انه يجيب شهوته وحريمه بتتناك من حد تاتي بدون علم مراته
انما المتحرر ده ليه متعه تانيه وبيبقو هما ومراتو متفاهمين جدااا

• عجبني
التفاعلات: Risky
يعني ايه بدون علم مراته الجمله مش راكبه
احترم رايك ولو أنه مش راكب ع بعضه

الديوث يسطا ده عايز يشبع رغباته مش اكتر لكن المتحرر ده عايز يعيش شبه اوروبا تغيير تفكير بمعني اصح لكن مش عشان شهوته زي ما كل واحد هنا ديوث يقولك انا متحرر

• عجبني
التفاعلات: Medoo-sd
يعني ايه بدون علم مراته الجمله مش راكبه
احترم رايك ولو أنه مش راكب ع بعضه
بدون علم مراته يعني بيكلم حد يتخيل انه نايم مع مراته او حد من محارمه وكدا

المتحرر ده تقريبا اللي هو الحياه بالنسبه ليه بيس مافيش مانع أن مراته أو اخواته يلبسو لبس خفيف او ضيق أو يكون ليهم صحاب أو مصاحبين وبيخرجو معاهم ويسافرو وكده بس ما يشوف مثلا واحده فيهم نايمه مع واحد ممكن يكون عارف بس مش بيشوف ده بيحب نظرة الرجاله لحريمه
انما الديوث ده مش بيشوف مراته واهل بيته وهما بيتناكو وممكن يتناك معاهم يجبلهم رجاله عادى أنه يدخل بيته يلاقي راجل في سريره معندوهوش مشكله مع العلم أنه ممكن يخلي مراته قدام الناس بره محترمه فشخ ولبس مقفل فشخ
الاتنين تعريص بس واحد باين والتاني في المستخبي

بدون علم مراته يعني بيكلم حد يتخيل انه نايم مع مراته او حد من محارمه وكدا
لا انا بتكلم ع الحقيقه مش التخيلات

الديوث يسطا ده عايز يشبع رغباته مش اكتر لكن المتحرر ده عايز يعيش شبه اوروبا تغيير تفكير بمعني اصح لكن مش عشان شهوته زي ما كل واحد هنا ديوث يقولك انا متحرر
ردك مقنع وصح

• عجبني
المتحرر ده تقريبا اللي هو الحياه بالنسبه ليه بيس مافيش مانع أن مراته أو اخواته يلبسو لبس خفيف او ضيق أو يكون ليهم صحاب أو مصاحبين وبيخرجو معاهم ويسافرو وكده بس ما يشوف مثلا واحده فيهم نايمه مع واحد ممكن يكون عارف بس مش بيشوف ده بيحب نظرة الرجاله لحريمه
انما الديوث ده مش بيشوف مراته واهل بيته وهما بيتناكو وممكن يتناك معاهم يجبلهم رجاله عادى أنه يدخل بيته يلاقي راجل في سريره معندوهوش مشكله مع العلم أنه ممكن يخلي مراته قدام الناس بره محترمه فشخ ولبس مقفل فشخ
رد مقنع جدا اقرب الصح اوي

انا من وجه نظري شايف الاتنين حاجع واحده

اخبار اختك ايه ؟!

ايه الفرق بين الديوث والمتحرر بجد سؤال مهم ومحدش عارف اجابته

المتحرر مش فارقة معاه خالص و معندهوش متعة من إنه يشوف حد مهبن بيتناك هو فكرته إن كل واحد حر زي ما بيقولوا في المثل (كالما بعيد عن طيزي مش مهم)
بينما الديوث بيستمتع بإنه يتفرج على حد يخصه بيتناك من حد تاني لأنه عنده مشكلة إنه بيحب أن حاجته تكون في إيد عيره
السؤال الصح بقا هو هل عارفين الفارق بين الديوث و المحارم؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
المتحرر مش فارقة معاه خالص و معندهوش متعة من إنه يشوف حد مهبن بيتناك هو فكرته إن كل واحد حر زي ما بيقولوا في المثل (كالما بعيد عن طيزي مش مهم)
بينما الديوث بيستمتع بإنه يتفرج على حد يخصه بيتناك من حد تاني لأنه عنده مشكلة إنه بيحب أن حاجته تكون في إيد عيره
السؤال الصح بقا هو هل عارفين الفارق بين الديوث و المحارم؟
ردك صح جدا وفعلا ده سؤال مهم بس تقريبا المحارم ده اللي بيحب هو محارم بيته ليه مش لحد تاني

ردك صح جدا وفعلا ده سؤال مهم بس تقريبا المحارم ده اللي بيحب هو محارم بيته ليه مش لحد تاني
بص هنا عموماً كل المفاهيم و المعاني داخلى في بعضها، معتبرين اتلمتحرر ديوث و الديوث محارم و المحارم و الديوث و كله بالنسبالهم واحد خول بيتناك مع إن مش شرط المتحرر يكون ديوث و مش شرط الديوث يكون متحرر و مش شرط ال2 يكونوا محارم و مش شرط ال3 يكون حد فيهم بيتناك لكن كله هنا داخل في يعضه، نقض ثقافة و معرفة أو يمكن هيجان زيادة عن اللزوم و كل واحد داخل فاكر إنه كله سكس و خلاص

المتحرر والديوث قريبيين من بعض

المتحرر بيبقى فكريا قبل جنسيا وده بيبقى عن قناعة تامة بأنه بيقلد فكر الدول الأجنبية ودايما بيبقى محدد هو عاوز تحرره على مين
بمعنى أنه ممكن يبقى متحرر على مراته لكن مايقبلش تحرر على أخته أو أمه
بيكون عنده مبدأ فى التفكير المتحرر يعنى

الديوث بيبقى جنسيا اكتر من فكريا وده بيبقى تقليد أو تغير فى ميوله نتيجة قصص أو مواقف أو افلام شافها أو كلام دار قدامه

وده مش فارقة معاه حاجة المهم يشبع رغبته
حتى لو قلتله حانيكك انت شخصيا حايقولك موافق المهم تنجز

فى بقى المتحرر الديوث
وده ميكس من الاتنين بس ساعتها بتاخد شخص مجنون جنسيا وفكريا بمعنى الكلمة

محب المحارم ممكن يكون متحرر وممكن يكون ديوث

يعنى مش شرط أنه يكون عاوز محارمه لنفسه

• عجبني
ده اصح رد

بص هنا عموماً كل المفاهيم و المعاني داخلى في بعضها، معتبرين اتلمتحرر ديوث و الديوث محارم و المحارم و الديوث و كله بالنسبالهم واحد خول بيتناك مع إن مش شرط المتحرر يكون ديوث و مش شرط الديوث يكون متحرر و مش شرط ال2 يكونوا محارم و مش شرط ال3 يكون حد فيهم بيتناك لكن كله هنا داخل في يعضه، نقض ثقافة و معرفة أو يمكن هيجان زيادة عن اللزوم و كل واحد داخل فاكر إنه كله سكس و خلاص
اول مره اقابل حد بيفهم بجد انت شخص بتفهم جدااا

• عجبني
التفاعلات: Risky
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%