NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حبيت اسال انت ك ديوث وصلت لاي مرحله من الدياثه يعني بتحب التخيلات و القصص ولا بتحب تبعت صور محارمك و تسمع عنها كلام يخليك تنزل تلقائي ولا وصلت لانك توصل محارمك فعلا بفحل

بنسبه للمتحرر انت كمتحرر اذا كان علي زوجتك/حبيبتك/خطيبتك

هل انت شجاع لدرجه انك تحاول تكسر حاجز تخيلاتك و تقنع ايا كانت فيهم انها تتناك من فحل غريب عنها وبرضو وصلت لاي درجه في تحررك يعني بتصور علي غفله ولا قصص وتخيلات ولا تبعت صور التجسسات و تسمع عن لحم مراتك/خطيبتك/حبيبتك كلام يخليك تفور و زبك ينزل لوحده

ومع احترامي ده رائي المتواضع الديوث+المتحرر الي في مرحله القصص و التخيلات بدون ما يفرج لحمه لفحل محارمه بيكون شخص مبتداء او شخص درجات دياثته لسه في بدايتها و احيانا بيكون شخص غير جاد

اتمني تجاوبو عن اسالتي و الي حابب يفتح معايا نقاش في رائي يتفضل يقول في الكومنتات انه حابب يناقشني و نتكلم انا وهو علي الخاص
انا حاليا بحاول اقنع زوجتي انها تغير لبسها في الخارج وتلبس سكسي قدرت اني البسها فيزون وحاليا بدي اشتريلها ملابس ضيقه عشان جسمها يبان واحنا في الخارج وكمان بدي حاول انها تخرج من غير سنتيان واندر. مع العلم انه زوجتي جدا محترمه مش راح يكون سهل

• يالهوي هي وصلت لكده
  • عجبني
التفاعلات: عنتيل الدقهليه و samerdena
انا ميولي اني بحب رجلين خطيبتي جدا لدرجه فظيعه وبحب اكلم اي حد بيحب الرجلين عليها وابعتلو صور لرجليها ونجبهم سوا
ونفسي فعلا اوصلها بواحد ويقنعها وانا كمان اقنعها انها تبعتله صور لرجليها ع طول
هي عارفه اني بنزل لبن كتير عورجليها وبفتح معاها كلام اوقات اننا نبعت صور رجليها للي بيهيجو عليها بس بيبقي كنوع هزار
بس هيحصل
ابعتلي خاص نتكلم سوي

• عجبني
التفاعلات: عنتيل الدقهليه
  • عجبني
  • عجبني
التفاعلات: عنتيل الدقهليه و زوقة الجن
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
طلقتى حاليا صور قبل الطلاق كان عايشه حياتها و كانت بتحكيلى

• عجبني
التفاعلات: Egyptian walfe و عنتيل الدقهليه
حبيت اسال انت ك ديوث وصلت لاي مرحله من الدياثه يعني بتحب التخيلات و القصص ولا بتحب تبعت صور محارمك و تسمع عنها كلام يخليك تنزل تلقائي ولا وصلت لانك توصل محارمك فعلا بفحل

هل انت شجاع لدرجه انك تحاول تكسر حاجز تخيلاتك و تقنع ايا كانت فيهم انها تتناك من فحل غريب عنها وبرضو وصلت لاي درجه في تحررك يعني بتصور علي غفله ولا قصص وتخيلات ولا تبعت صور التجسسات و تسمع عن لحم مراتك/خطيبتك/حبيبتك كلام يخليك تفور و زبك ينزل لوحده

ومع احترامي ده رائي المتواضع الديوث+المتحرر الي في مرحله القصص و التخيلات بدون ما يفرج لحمه لفحل محارمه بيكون شخص مبتداء او شخص درجات دياثته لسه في بدايتها و احيانا بيكون شخص غير جاد

اتمني تجاوبو عن اسالتي و الي حابب يفتح معايا نقاش في رائي يتفضل يقول في الكومنتات انه حابب يناقشني و نتكلم انا وهو علي الخاص
انا امنية حياتي اني انيك مرات اخويا واتناك معاها واشوفها بتتناك واشرب اللبن من كسها
وصلت اني ابعت صورها من غير وشها
واحب اسمع كلام الفحول وهيجانهم عليها

• عجبني
التفاعلات: عنتيل الدقهليه و Star55
انا امنية حياتي اني انيك مرات اخويا واتناك معاها واشوفها بتتناك واشرب اللبن من كسها
وصلت اني ابعت صورها من غير وشها
واحب اسمع كلام الفحول وهيجانهم عليها
ابعت صورتها و اصورلك فيديو وانا بنزل لبني عليها

• عجبني

لو حنتكلم علي الزوجه بس .... انا مراتي بتمارس جماعي من زمان و مش بتحب غيرة و كانت معروفه في الكليه و رغم كدا حبيتها و اتجوزنا و لسه بتمارس براحتها

• عجبني
التفاعلات: chicododo و عنتيل الدقهليه
لو حنتكلم علي الزوجه بس .... انا مراتي بتمارس جماعي من زمان و مش بتحب غيرة و كانت معروفه في الكليه و رغم كدا حبيتها و اتجوزنا و لسه بتمارس براحتها
و لو عايز الواحد ينيك سارة يحجز ولا فيه رقم للتواصل

• عجبني
و لو عايز الواحد ينيك سارة يحجز ولا فيه رقم للتواصل
سارة اختي برضو بتتناك جماعي ... بتنقي اللي علي مزاجها و لما سافرت المانيا اشتغلت راقصه تعري و موديل و اسكورت للنيك الجماعي

• عجبني
سارة اختي برضو بتتناك جماعي ... بتنقي اللي علي مزاجها و لما سافرت المانيا اشتغلت راقصه تعري و موديل و اسكورت للنيك الجماعي
ازاي بتنقي
و ازاي كانت عاهرة في ألمانيا

• عجبني
ازاي بتنقي
و ازاي كانت عاهرة في ألمانيا هي بتتناك كتير و مش لازم يكون عاجبها اوي ... بس لو مش حابه حد مش بتخلي ينيكها
إحنا مش محتاجين فلوس بس هي حبت تجرب إحساس الشرمطه بفلوس
الرجاله كدا كدا بيدوهم هدايا

• عجبني
التفاعلات: الجنتل حوده و عنتيل الدقهليه
إحنا مش محتاجين فلوس بس هي حبت تجرب إحساس الشرمطه بفلوس
الرجاله كدا كدا بيدوهم هدايا
وانت عرفت منين اكيد حاجة زي كدة مش هتكون حابه تحكيها ليك ولا لي أهلها

• عجبني
قصص وتخيلات

• عجبني
التفاعلات: الجنتل حوده
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%