NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال سؤال مهم للبنات في العيد

Saifan

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هو البنات في العيد بتبقي قاصده انها تلبس ضيق و مفتوح عشان الشباب يتحرشو بيهم انا سمعت كمان ان فيه بنات بتنزل من غير اندر عشان تحس بالبعبصه لو انتو بتعملو كدا بجد عرفونا عشان نعمل معاكو الواجب 💙🔥

• عجبني
التفاعلات: AliAlaa, عآشـق آلشـرآمـيـﮯط, الزبير الأول و 2 آخرين
سيبك من الكلام ده كله انا كنت راكب اتوبيس من كام يوم وواحد حاول يتحرش بواحده الاتوبيس كله عمل عليه حفله

فكك من اللى بيقول و سمعت والجو ده

• عجبني
التفاعلات: AliAlaa
هو البنات في العيد بتبقي قاصده انها تلبس ضيق و مفتوح عشان الشباب يتحرشو بيهم انا سمعت كمان ان فيه بنات بتنزل من غير اندر عشان تحس بالبعبصه لو انتو بتعملو كدا بجد عرفونا عشان نعمل معاكو الواجب 💙🔥
اه بيبقوا قاصدين بيعتبروها فرصة حلوة للزحمة مش بتتكرر غير كل سنة

طب ازاي ده كلامك ممكن يكون مش حقيقي يعني لو بعبعصت مروحش في داهية 🤣
ماهو انت لازم يبقي ليك نظرة في اللي حابة ونازلة عشان كدة واللي مبتحبش الافورة وحجات كتير

• عجبني
التفاعلات: الزبير الأول
لا البنات بتلبس طبيعى مفيش بنت بتبقى ماشيه طول السنه بستايل و تيجى يوم العيد تلبس ستايل تانى خالص

انتو اللى بتبقى خارجين من رمضان عاملين زى الحيوانات المنويه اللى بتجرى ورا اى حاجه مؤنث و خلاص

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Moheb sex, Dalo3a, قحبة عشرينيه و شخص آخر
سيبك من الكلام ده كله انا كنت راكب اتوبيس من كام يوم وواحد حاول يتحرش بواحده الاتوبيس كله عمل عليه حفله

فكك من اللى بيقول و سمعت والجو ده
مش كلو

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يابا ده كلام علي المنتدى يعني انت مشوفتش بي عنيك
شوفت بنات بتتمنيك في الشارع في العيد والعيال بتبعبصها

كلامك غلط كلش وماهو كل الي قلت عنهم بيسوون كذا وبعدين الي بتحب هالشئ بتسويه بحركاتها وماهو بلبسها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%