NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال سؤال مهم ارجو الافاده

mo salah ali

نسوانجي قديم
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هو لما الواحد يكون بيعشق اقدام النساء وأنه ممكن يقبل أقدامهم لو كانت نضيفه بس هو مش خاضع ولا سالب دي حاجه تقلل من كرامته قصاد الست ارجو الافاده من الجميع ستات ورجاله بعد اذنكم

• عجبني
التفاعلات: أيام و بنعيشها, أفہنہديہنہأاا, ديوث ممحون و 10 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو لما الواحد يكون بيعشق اقدام النساء وأنه ممكن يقبل أقدامهم لو كانت نضيفه بس هو مش خاضع ولا سالب دي حاجه تقلل من كرامته قصاد الست ارجو الافاده من الجميع ستات ورجاله بعد اذنكم
عادي

• عجبني
التفاعلات: mo salah ali
لا مش تقلل من كرامته و الست بتستمتع بكدة و لما تقوم معاها بالواجب حتقولك يا تاج راسى 😅

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة و mo salah ali
  • عجبني
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة
  • بيضحكني
كل واحد وليه زوق بس الفكره متعرفش رد فعل الست الي معاك ايه ممكن تستغل الموضوع لصالحها

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة و mo salah ali
كل واحد وليه زوق بس الفكره متعرفش رد فعل الست الي معاك ايه ممكن تستغل الموضوع لصالحها
لا فكرة أنها تستغل الموقف لصالحها دي ممكن تكون صعبه شويه معايا انا مابعملش حاجه غير بمزاجي

• عجبني
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
لا فكرة أنها تستغل الموقف لصالحها دي ممكن تكون صعبه شويه معايا انا مابعملش حاجه غير بمزاجي
عادي هتاخدها معاك واحده واحده بس زي ما قولتلك علي حسب الست الي معاك سالكه ولا لا

• عجبني
عادي هتاخدها معاك واحده واحده بس زي ما قولتلك علي حسب الست الي معاك سالكه ولا لا
بتختلف من راجل للتاني انا لو مافيش حاجه جايه علي مزاجي مش بعملها في اكتر من اني بعدت عن مراتي شهر ونص من غير جنس بسبب مشكله حصلت مافيش داعي لذكر اسباب هي مسألة مزاج مش اكتر بالنسبه ليا

• عجبني
التفاعلات: jimharper
بتختلف من راجل للتاني انا لو مافيش حاجه جايه علي مزاجي مش بعملها في اكتر من اني بعدت عن مراتي شهر ونص من غير جنس بسبب مشكله حصلت مافيش داعي لذكر اسباب هي مسألة مزاج مش اكتر بالنسبه ليا
انا مبقولكش هتعمل حاجه مش بمزاجك بس ممكن تستغل نقطه ضعفك ووقت الشهوه تعمل اي حاجه تبقي عاديه بس هي تستغلها دا رايي يعني

• عجبني
انا مبقولكش هتعمل حاجه مش بمزاجك بس ممكن تستغل نقطه ضعفك ووقت الشهوه تعمل اي حاجه تبقي عاديه بس هي تستغلها دا رايي يعني
تمام فهمت كلامك

بتختلف من شخص لشخص
وحسب ثقافته وقوة شخصيته
انا شخصيا طالما الراجل مش خاضع ولا سالب بتعامل معاها على انه عشق ليا ولجسمى وتقدير كبير بانبهاره بيا
وعلى فكرة بقدره وبيكبر فى نظرى
بس ده محتاج شخصية متصالحة مع نفسها اوى

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ALZEIN, jimharper, نفرتيتي اللبوة و 3 آخرين
بتختلف من شخص لشخص
وحسب ثقافته وقوة شخصيته
انا شخصيا طالما الراجل مش خاضع ولا سالب بتعامل معاها على انه عشق ليا ولجسمى وتقدير كبير بانبهاره بيا
وعلى فكرة بقدره وبيكبر فى نظرى
بس ده محتاج شخصية متصالحة مع نفسها اوى
قصدك شخصية متصالحه مع نفسها بالنسبه للراجل ولا الست

قصدك شخصية متصالحه مع نفسها بالنسبه للراجل ولا الست
الست اللى تقدر الراجل اللى بيبوس رجلها وتعلى من قدره
هى اللى بتبقا متصالحة مع نفسها
واضح انى فشلت افهمك الرد بشكل كويس

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ALZEIN, Aml043, KH A LED و 2 آخرين

المواضيع المشابهة

عودة