NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

(لو انت غبت بعد ما يكون الشخص اللي بتمارس معاه اتعود علي المتعة ممكن يتحول من وحدة كانت بتعوض حرمانها ل شرموطة مش عرفة تقفل رجليها)

بغض النظر عن الموضوع و هدفه و عنوانه بس الجمله دى عصبتنى اوى بصراحه

مفيش واحده بتحول ل شرموطة لمجرد انها اتعودت على الممارسه و بطلت و الا انت كدا بتتهم كل المطلقات و الارامل انهم (شرموطة مش عرفة تقفل رجليها)

فيه اللى بتعرف تحافظ على نفسها و تتأقلم على الوضع الجديد و فيه اللى مش بتحافظ على نفسها دى اختارت و دى اختارت و الرك فى الاول و فى الاخر على التربية
انا اختلف مع حضرتك ف التحفظ دا
مش اقصد ان اي وحده تتعود ع الممارسة انها لو اتمنعت منها هتقلب شرموطة
ولا البوست قصده كدا وانتي جبتي مثل مخالف
لان الست المطلقه واللي اعرف منهم كتير معرفه شخصية وهما في قمة الاحترام والأخلاق
مش زي الست اللي فتحت رجلها لابنها او حد من محارمها
دي واحده نامت مع محارمها اظن انها تبقي شرموطه دا مش صعب بالعكس دا اللي هيحصل مع الوقت
دا كان تحفظي واسف لو كلامي ضايق حضرتك

• عجبني
التفاعلات: Ali-elshoky
خليني اقولك ان اللي هيدي نصيحه لشخص داخل ع الموضوع دا من الجانب الديني فهوا بينفخ ف قربة مخرومة حرفيا
انا عن نفسي حرام طبعا ولكن لو هنصح حد هنصحه بالعقل لانه مش مهتم للجانب الديني
ف تقدر تقول ان ممكن الراهب يكون عقلاني كمان

• حبيته
  • حبيته
التفاعلات: الہہعہہرَّاب الہہسہہوري
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
خليني اقولك ان اللي هيدي نصيحه لشخص داخل ع الموضوع دا من الجانب الديني فهوا بينفخ ف قربة مخرومة حرفيا
انا عن نفسي حرام طبعا ولكن لو هنصح حد هنصحه بالعقل لانه مش مهتم للجانب الديني
ف تقدر تقول ان ممكن الراهب يكون عقلاني كمان
صحيح الراهب عقلاني بس مش هياكل مع الطرف التاني زي اسلوب العلاني الصرف يعنيالرهاب هيستند علي الحجج الدينية فقط ولاكن العقلني عارف ان الدين مش هيجيب سكة مع الطرف التاني

صحيح الراهب عقلاني بس مش هياكل مع الطرف التاني زي اسلوب العلاني الصرف يعنيالرهاب هيستند علي الحجج الدينية فقط ولاكن العقلني عارف ان الدين مش هيجيب سكة مع الطرف التاني
بالظبط عشان كدا الراهب ينسي ينصح ب الدين ويتكلم بالمنطق ينسي النقل ويتكلم بالعقل

• أتفق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%