NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Ali-elshoky

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث

اولا مرحبا بكل اعضاء المنتدي الكرام

بعد التحية وبعد السلام

سوال ليك انت ايوا انت يا اللي عندك ميول وانجذاب نحية محارمك

. ومن اول السطر احنا هنا هنتناقش ف كام نقطة وياريت متعتبرش البوس تعدي علي حريتك الشخصية انا مؤمن ب حريتك عادي ولاكن حابب انقشك ف كام نقطة علي السريع

لازم قبل ما تفكر تدخل تقول انك عايز تعمل علاقة مع امك او اختك او خلتك حتي تكون عارف نوعية الاعضاء اللي هتقبلهم هنا

-----------------------------------------------------------------------------------------------------​

1 - (( الرهبان ))

ومقصدش اي اهانا ولاكن هتلاقي ناس تفكرك ان دا حرام ومينفعش ومتحولش ودا هيديك انطباع انهم رهبان ولاكن عادي هما بشر بس عندهما اشياء خط احمر وانا عارف انك طالاما داخل تستشير في ازاي تمارس مع حد من محرمك فا انت لن تابه لنصيحهم

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2 - (( العقلانين ))

ودول انا بحسب نفسي منهم هيحولو يوصلولك النصيحة بشكل مش مباشر يعني هيوريك الجانب السيء من الموضوع و الجانب الجيد من الوضوع ويسيبك تختار

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3 - (( الحيحانين ))
وبرضو مقصدش اهانا يعنيه هتلاقي منهم اللي يقلك تعال خاص و ف الخاص يقلك اوصفهملي عرفني تفصيل حيتكو مشية ازاي اسالة يعرف يضرب عليها عشرة

تمام عرفت انواع البشر اللي هتقبلهم تعال اقلك علي الجانب السيء و الجيد من الموضوع

. ومن اول السطر

(( الجانب الجيد ))

1 - انت و امك او انت و الشخص اللي هتمارس معاه هيتكون مابينكو صداقة كبيرة

2 - هتكونو ستر وغطي علي بعض

3 - هيكون مافيش مابينكو اي تكليف

==============================================================================================

((الجانب السيء ))

1 - اي شخص مدقدق وصايع هيكون قادر يكشف اللي بنكو من النظرات

2 - لو انت غبت بعد ما يكون الشخص اللي بتمارس معاه اتعود علي المتعة ممكن يتحول من وحدة كانت بتعوض حرمانها ل شرموطة مش عرفة تقفل رجليها

3 - سقوط اي تكليف مابينكو يعني الحاجز اللي بيكون مسبب الاحترام و الخوف من رد الفعل مع اول ممرسة الحاجز دا هيسقط

==============================================================================================

اتمني اكون كنت مفيد وخفيف علي قلوبكم

واتمني لو انا غفلت عن حاجا تكتبوها في الكومنتس

ارجو من الادارة لوشيفين ان القسم دا مش مناسب ل البوست ميحذفهوش وينقله لالقسم المناسب ويقلي عشان مكررهاش

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: الہہعہہرَّاب الہہسہہوري، بتاع كلو و Sara De Ana

اتمني الكل يشارك برايه ف الموضوع ولاكن ف حدود الذوق و الادب

اتفق جدا معاك
وتسلم ايدك على الموضوع

• عجبني
التفاعلات: بتاع كلو و Ali-elshoky
(لو انت غبت بعد ما يكون الشخص اللي بتمارس معاه اتعود علي المتعة ممكن يتحول من وحدة كانت بتعوض حرمانها ل شرموطة مش عرفة تقفل رجليها)

بغض النظر عن الموضوع و هدفه و عنوانه بس الجمله دى عصبتنى اوى بصراحه

مفيش واحده بتحول ل شرموطة لمجرد انها اتعودت على الممارسه و بطلت و الا انت كدا بتتهم كل المطلقات و الارامل انهم (شرموطة مش عرفة تقفل رجليها)

فيه اللى بتعرف تحافظ على نفسها و تتأقلم على الوضع الجديد و فيه اللى مش بتحافظ على نفسها دى اختارت و دى اختارت و الرك فى الاول و فى الاخر على التربية

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى و بتاع كلو
متابع
لانى مفهمتش كلامك كويس

• عجبني
بص بصراحة انا مفهمتش البوست و اسفه فى ده 😊

• عجبني
التفاعلات: بتاع كلو
(لو انت غبت بعد ما يكون الشخص اللي بتمارس معاه اتعود علي المتعة ممكن يتحول من وحدة كانت بتعوض حرمانها ل شرموطة مش عرفة تقفل رجليها)

بغض النظر عن الموضوع و هدفه و عنوانه بس الجمله دى عصبتنى اوى بصراحه

مفيش واحده بتحول ل شرموطة لمجرد انها اتعودت على الممارسه و بطلت و الا انت كدا بتتهم كل المطلقات و الارامل انهم (شرموطة مش عرفة تقفل رجليها)

فيه اللى بتعرف تحافظ على نفسها و تتأقلم على الوضع الجديد و فيه اللى مش بتحافظ على نفسها دى اختارت و دى اختارت و الرك فى الاول و فى الاخر على التربية
انا اسف جدا يا سمر لو عصبتك او ديقتك بس انا مش قصدي خالص اني اديقك انا كان قصدي ان في احتمال مش صغير ان اللي تتعود علي المتعة المستمرة والنشوة او الجنس بعد حرمان ف دا ممكن يسبب حالة من الهيجان وعدم القدرة علي السيطرة علي النفس ولما كتبت كلمة شرموطة مكنش قصدي اهانا خالص انا كنت بوصف بيها بس خيشت مني تقريبا

متابع
لانى مفهمتش كلامك كويس
انا بشرح ل الشخص اللي عايز يعمل علاقة مع محرمه او الصخش اللي بيكتب انه عايز استشارة وبفعمه او بعرفه انواع الناس اللي هيقبلها وبعد كدا بعرفه الجانب الجيد و السيء من نوع العلاقة اللي هوا عايزها

• عجبني
التفاعلات: Zizirony 90 و Aymanx123
انا بشرح ل الشخص اللي عايز يعمل علاقة مع محرمه او الصخش اللي بيكتب انه عايز استشارة وبفعمه او بعرفه انواع الناس اللي هيقبلها وبعد كدا بعرفه الجانب الجيد و السيء من نوع العلاقة اللي هوا عايزها
لا خلاص مش عاوز اسمع عنهم
لا محارم ولا دياثه
تعبنا من كتر النصح فيهم ومحدش بيسمع

• عجبني
التفاعلات: Ali-elshoky
بص بصراحة انا مفهمتش البوست و اسفه فى ده 😊
مش لازم تتاسفي فعلا انا لما قريت البوست شيفه مش مترتب ب احسن شكل ودا لاني كنت بكتب ب ارتجالية منغير ما ارتب افكاري ف الاول ولان الفكرة من البوست اني بفهم الشخص اللي بيطلب استشارة ازاي يعمل علاقة مع محرمه وبعرفه علي نوعية الناس اللي هيقبلهم وبعد كدا بعرفه علي الجانب الجيد و السيء من العلاقة دي

كدة انا فهمتك بصراحة ليهم حريتهم الشخصية ولو انى مش بهضمها بس كل واحد براحته انا بشوف بوستاتهم بس مبعلقش 🌹
ميرسى عالتوضيح و عالطرح ده 👍

• حبيته
اتفق معك جد جد حتا لو متحرر محبكتش امك ولا اختك في ميت طريقه تريح بيها نفسك خلي في شويه رقي 😉😂🙈

• عجبني
لا خلاص مش عاوز اسمع عنهم
لا محارم ولا دياثه
تعبنا من كتر النصح فيهم ومحدش بيسمع
هتتعب فشخ وانت وهتخسر وقت ومجهود لتان اللي داخل يقول عايز يعمل علاقة ويبحث عن استشارة دا مش هيبص ل حرمنية الموضوع او لانه صح تمامة او انه غلط تمامة

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123
كدة انا فهمتك بصراحة ليهم حريتهم الشخصية ولو انى مش بهضمها بس كل واحد براحته انا بشوف بوستاتهم بس مبعلقش 🌹
ميرسى عالتوضيح و عالطرح ده 👍
انا كمان معترف ب حريتهم + مبسوط انك فهمتي

تسلم ايدك

• حبيته
هتتعب فشخ وانت وهتخسر وقت ومجهود لتان اللي داخل يقول عايز يعمل علاقة ويبحث عن استشارة دا مش هيبص ل حرمنية الموضوع او لانه صح تمامة او انه غلط تمامة
انا مش بحب اخسر على حاجه مش مستاهله

• حبيته
اتفق معك جد جد حتا لو متحرر محبكتش امك ولا اختك في ميت طريقه تريح بيها نفسك خلي في شويه رقي 😉😂🙈
وحتي لو هوا و امه او مراته او اخته متفقين ومتفهمين بعض دا ميضرنيش ف حاجا او يديقني ف حاجا حابب بقي يكون متحرر عليهم او يعرص او يمارس معاهم هما احرار

• أتفق
التفاعلات: جمي متحرر راقي
تشكرا جدا علي الكومنت الراقي دا + شايف ان في حاجا انا نسيتها ف الموضوع ؟
هوة كدا كفايه ويارب. يفهموا بس النقط دي

• حبيته
كلام جميل و و عقلاني لأبعد الحدود

تسلم الأيادي

اتفق معاك بكل حرف باستثناء البند الثاني من الجانب السيء

اتمنى تتقبل مروري
تحياتي لك ❤

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة