NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مراهق جديد

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هو اي متعة السالب ومتعة الموجب يعني حوار انك بتنام مع راجل او راجل بينام معاك اي متعتك انك مش حاسس بجسم بنت تحتك وتعمل في جسمها

والتاني احساسه اي وهو حاجة بتدخل جسمه

يعني عندي فضول اعرف اوي

• عجبني
التفاعلات: jjojja
هو اي متعة السالب ومتعة الموجب يعني حوار انك بتنام مع راجل او راجل بينام معاك اي متعتك انك مش حاسس بجسم بنت تحتك وتعمل في جسمها

يعني عندي فضول اعرف اوي
متابع

بص يا مراهق ياجديد
دا تفكير شاذ عن الطبيعه ميشغلكش فى حاجه
الاسلم والافضل والاصح انك تبعد عنو كل البعد
انا ممكن اجاوبك على اسئلتك بس صدقنى مش هتفيدك بحاجه
ركز فى الجنس الطبيعى وكفى

• بيضحكني
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: كسك متعتى، AMGjr و jjojja
من قلة الحريم حواليهم فبيعملو ف اي حاجه

بص يا مراهق ياجديد
دا تفكير شاذ عن الطبيعه ميشغلكش فى حاجه
الاسلم والافضل والاصح انك تبعد عنو كل البعد
انا ممكن اجاوبك على اسئلتك بس صدقنى مش هتفيدك بحاجه
ركز فى الجنس الطبيعى وكفى
انا مركز في الطبيعي طبعا بس عارفة انتي اسألة بعد الساعة 12 دي خصوصا اني عمال اقلب والاقي ناس منزلة وكدا

انا مركز في الطبيعي طبعا بس عارفة انتي اسألة بعد الساعة 12 دي خصوصا اني عمال اقلب والاقي ناس منزلة وكدا
ماهيا دى مداخل الشيطان الى ممكن من خلالها يحول تفكيرك للمارسه الشاذه

• عجبني
التفاعلات: جوني إحساس و كسك متعتى
متدخلش ....فكك منهم ادخل في الملبن البينزلو. صور كسسهم احسن

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: جوني إحساس, الصياد 1 0 1, مراهق جديد و شخص آخر
  • حبيته
التفاعلات: مدام دعاء
ماهيا دى مداخل الشيطان الى ممكن من خلالها يحول تفكيرك للمارسه الشاذه
بظبط زي منا كنت بسمع المحارم وقلبت معايا بقيت احبها واتخيلها فبلاش احسن وابعد عن الحوار.😅👌

• عجبني
التفاعلات: مدام دعاء

يعني عندي فضول اعرف اوي
واضح انك لسه صغير فابعد عن الافكار دي علشان فضولك هيتعبك ركز في دراستك احلي واهم

بظبط زي منا كنت بسمع المحارم وقلبت معايا بقيت احبها واتخيلها فبلاش احسن وابعد عن الحوار.😅👌
فينك يابت مختفيه بقالك مده

خلي بالك بقا وفكك من الفضول عشان مفيش حد ف دول كان مولود ميوله كدا ف الفضول دا غلط عشان انا زيك بردو وتقريبا احنا قريبين ف السن

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
متدخلش ....فكك منهم ادخل في الملبن البينزلو. صور كسسهم احسن
حاضر 😂
اصلا بتحب المحارم!!

خلي بالك بقا وفكك من الفضول عشان مفيش حد ف دول كان مولود ميوله كدا ف الفضول دا غلط عشان انا زيك بردو وتقريبا احنا قريبين ف السن
لا نبعد عن الحوار ده خلاص

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: كسك متعتى و مدام دعاء

يعني عندي فضول اعرف اوي
هتسفيد ايه لما تعرف ولا حاجة فكك من الاسئلة بتاعت بعد الساعة ١٢دى عشان بيبقى المخ مش فى احسن حالاته خليك فى العادى بتاع الناس احسن ومتفكرش كتير

هتسفيد ايه لما تعرف ولا حاجة فكك من الاسئلة بتاعت بعد الساعة ١٢دى عشان بيبقى المخ مش فى احسن حالاته خليك فى العادى بتاع الناس احسن ومتفكرش كتير
خلصانة عرفت اني غلط يجماعة براحة 😂🙂

• عجبني
التفاعلات: AMGjr
  • حبيته
التفاعلات: مراهق جديد
حاضر 😂

اصلا بتحب المحارم!!
كان الموضوع ف الاول مجرد فضول يا حبيبي وهو جه هنا عشان بحب اقرا القصص الهنا ومعظم هنا محارم فمش لازم فضولك ياكلك

• حبيته
التفاعلات: jjojja

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%