NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

☆( 𝗠𝗢𝗛𝗔𝗠𝗘𝗗 )☆

👑Ԋαɱσ👑
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بتحس ب ايه لما تشوف فحل بينهش في شرفك وفاشخ محارمك اختك أو امك او مراتك أو أي حد من محارمك ي عرص؟

• عجبني
التفاعلات: Bebo Tigher، ديوث متحرر و Monoslovic
الموضوع ده مكانه قسم نقاشات التحرر والدياثه

• عجبني
التفاعلات: ماستر_جو
بتحس ب ايه لما تشوف فحل بينهش في شرفك وفاشخ محارمك اختك أو امك او مراتك أو أي حد من محارمك ي عرص؟
فخور بلحمها

• عجبني
التفاعلات: mr-mido
انا متعتي مختلفة انا تبادل اخوات بصور اختي وبوريها لحد يكون عنده اخت زي بحب يقولي نفسه يعمل فيها اي وكده والميزة في التبادل الإمان يعني مفيش حد هيزل حد ولا يهدد حد لان انتو الاتنين زي بعض

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Bebo Tigher و .JORDY.
انا متعتي مختلفة انا تبادل اخوات بصور اختي وبوريها لحد يكون عنده اخت زي بحب يقولي نفسه يعمل فيها اي وكده والميزة في التبادل الإمان يعني مفيش حد هيزل حد ولا يهدد حد لان انتو الاتنين زي بعض
يلاا بس بلاش موضوع الصور

فخور بجسمها و هو بيتفشخ

تعالي انا ديوث اختي برضو

هو انت شرفك فى كس اختك مثلاً ؟ مال الشرف بالسكس يا جماعه بطلو سرسجه بقا

• عجبني
التفاعلات: Ki1inG
هو انت شرفك فى كس اختك مثلاً ؟ مال الشرف بالسكس يا جماعه بطلو سرسجه بقا
يعني انت عادي تقعد مع واحد ناك اختك عادي و تهزر و تعزمه علي الغدا، طيب ما تخلي اختك تتناك بفلوس طلامة عادي بالنسبالك، طيب ليه مثلآ لما واحدة تتفتح، قبل الجواز تبقي مش شريفة؟

متعه كبيرة اووى مش بتتوصف وانت شايف امك بتتفشخ قدامك شايف الفحل بتاعها هارى بزازها ضرب وفاشخ كسها ومعور طيزها بزبه افففففففف

كده متعتك ناقصه.
لازم تشوف جسم اختك و هيجانهم عليها في عيون الفحل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%