NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Abdallamaher

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ليه دايما الواحد بقا بيحب يخش هنا رغم انه مفيش حاجه بقت تثيرو بس حرفيا كل يوم لازم المنتدى بقا جزء من اليوم ليه حاجه زى كده تحصل رغم انى طالب جامعى و اعزب

• عجبني
التفاعلات: احمد كامل.
ليه دايما الواحد بقا بيحب يخش هنا رغم انه مفيش حاجه بقت تثيرو بس حرفيا كل يوم لازم المنتدى بقا جزء من اليوم ليه حاجه زى كده تحصل رغم انى طالب جامعى و اعزب
فعلا ... يمكن عشان في حريه كامله وان الواحد بيقدر يقول كل اللي جواه بكل صراحه وبدون كسوف وكمان بيلاقي اشخاص عندهم نفس الميول اللي هو بيحبه

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: بيكهام الاسمر و Abdallamaher
فعلا ... يمكن عشان في حريه كامله وان الواحد بيقدر يقول كل اللي جواه بكل صراحه وبدون كسوف وكمان بيلاقي اشخاص عندهم نفس الميول اللي هو بيحبه
للاسف الواحد ادمن الناس هنا و الاجواء و العالم الخيالى اللى مبيعرفش يعملو ف الحقيقه

طيب انت اي ميولك

يمكن يلاقي حاجه

• عجبني
التفاعلات: Abdallamaher
انا مثلك تماما بس اعتقد انها فترة مؤقتة تماشى معها الآن و بعد مدة بتبدأ تفقد الاهتمام وتبتعد
وممكن بعد فترة أخرى ترجع لنفس الإدمان ويأخذ مدته الزمنية وهكذا

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Abdallamaher، Life selector و بيكهام الاسمر
الموضوع باختصار حاجة اسمها قوة العادات
الحاجة اللي اتكررت اكتر من مرة جسمك هتلاقيه بيعملها بشكل تلقائي
زي اللي اتعود يصحي الصبح بدري هتلاقيه دايما يصحي بدري حتي يوم اجازاته لانه خلاص لتعود
زي التدخين اول ما تتعصب تلقائي تولع سيجارة مثلا وهكذا

• عجبني
التفاعلات: Abdallamaher و Any name
سهله وبسيطه بتسد وقت فراغك عندك وقت فراغ فلما مبتخشش بتحس اني ف حاجه غلط ف حاحه ناقصه

• عجبني
مسألة تعود كش اكتر لو لقيت حاجه تانيه تشغلك مش هتدخل هنا
انا بدخل هنا للاستمتاع وتبادل الاراء

• عجبني
انا مثلك تماما بس اعتقد انها فترة مؤقتة تماشى معها الآن و بعد مدة بتبدأ تفقد الاهتمام وتبتعد
وممكن بعد فترة أخرى ترجع لنفس الإدمان ويأخذ مدته الزمنية وهكذا
اهووو خلينا مع الفتره الزمنيه و سد الفراغ و خلاص

• عجبني
التفاعلات: Mr. Cock و Any name
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الموضوع باختصار حاجة اسمها قوة العادات
الحاجة اللي اتكررت اكتر من مرة جسمك هتلاقيه بيعملها بشكل تلقائي
زي اللي اتعود يصحي الصبح بدري هتلاقيه دايما يصحي بدري حتي يوم اجازاته لانه خلاص لتعود
زي التدخين اول ما تتعصب تلقائي تولع سيجارة مثلا وهكذا
فعلا تعود بس قبل التعود مسأله تفرغ معظم اللى بيخسو هنا بيبقا عندهم اوقات فاضيه فحياتهم

سهله وبسيطه بتسد وقت فراغك عندك وقت فراغ فلما مبتخشش بتحس اني ف حاجه غلط ف حاحه ناقصه
اه فعلا لكن لو مفيش وقت فراغ مش هخش هنا عندك حق

• عجبني
التفاعلات: juba4
مسألة تعود كش اكتر لو لقيت حاجه تانيه تشغلك مش هتدخل هنا
انا بدخل هنا للاستمتاع وتبادل الاراء
بظبط نفس الحوار تبادل الاراء

من فترة كدة قررت اني اغير الباسورد بواحدة أنا معرفهاش عشان أجبر نفسي مادخلش لكن بعد كام يوم ماستحملتش و عملت إعادة تعيين و رجعت تاني ده بقي ادمان

• طب!
فعلا تعود بس قبل التعود مسأله تفرغ معظم اللى بيخسو هنا بيبقا عندهم اوقات فاضيه فحياتهم
ماهو وقته انشغل بحاجة هيبقي خلاص هيقل التعود انا لما انشغل بحاجة مش بفتح هنا والتعود بيقل وده في علم النفس اسمه استبدال العادات أو تغيير العادات

لانك اتعودت
اندم تدخل كل يوم
فتلقائيا عقلك
قراره انك تدخل.
وساعات تفكير فيه في اوقات كتير ....

والأهم بقي الصحبه الحلوه
ليا اصدقاء هنا شخصيا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%