NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش مشكله اجتماعييه سؤال للنقاش .. تعمل ايه لو ابنك/بنتك جالك قالك انا مثلي الجنس؟

gentledom

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بما ان الموضوع بقى منتشر اوي وبقى متوغل
هتعمل ايه او هتعملي ايه لو ابنك جالك قالك انا Gay او بنتك قالتلك انا Lesbian؟
ياريت الردود تكون صريحة

بسبب المجتمع وكدا اللي انت بتقوله دا مسحيل يحصل بنسبه 90%

ياريت الردود تكون صريحة
مش عارف الصراحه ممكن اقولك اعمل ايه بس فوقتها اعمل تصرف تاني

ياريت الردود تكون صريحة
هفشخه واحبسه وااكله مره واحده في اليوم واخليه ينسي الدلع وينام عا الارض وياكل نوع واحد من الاكل ومحدش يشوفه ولا يتكلم معاه الا انا لحد ما يقول ان …. حق

بسبب المجتمع وكدا اللي انت بتقوله دا مسحيل يحصل بنسبه 90%
لو انت اديتله المساحة وقالك او قالتلك هتتصرف ازاي

مش عارف الصراحه ممكن اقولك اعمل ايه بس فوقتها اعمل تصرف تاني
تفتكر طيب انت هتعمل ايه من معرفتك بنفسك

هفشخه واحبسه وااكله مره واحده في اليوم واخليه ينسي الدلع وينام عا الارض وياكل نوع واحد من الاكل ومحدش يشوفه ولا يتكلم معاه الا انا لحد ما يقول ان …. حق
مش خايف يبقى الموضوع برد فعل عكسي؟

تفتكر طيب انت هتعمل ايه من معرفتك بنفسك
اولا هضربو وبعد كدا هقعد معاه وافهمو ان دا غلط وهقعدو فالبيت كام يوم اعرفوا ان دا ليه غلط وبعد كدا لما يخرج هراقبوا لو عمل دا تاني ساعتها بقا مش هخليه يشوف النور تاني

انا مش متجوز بس اظن اني هناقشه واساله ليه هوا بيقول كدا وامتا بدأ الاحساس دا واوصل معاه لاصل الفكره دي فدماغه جت منين وبناء على الكلام هيروح فين هفهم يمكن يكون بيقلد حد او مجرد احتياج لتفريغ رغبه جنسيه و هحاول اساعده يكتشف نفسه اكتر ويبص لكل الخيارات المتاحه ليه قبل م يتسرع ف الحكم على نفسه من بدري وممكن استخدم طريقه انك تشد وترخي ف نفس الوقت عشان ميحسش ان الموضوع سهل بس مش هلجأ للشده بشكل كبير عشان بنسبه كبيره هيقلب بنتيجه عكسيه وسهل جدا على اي حد اختراع شخصيه ع النت وتعيش بيها فانا شايف انه اي تغيير بييجي من جوا الشخص نفسه مش بالعافيه خالص

اولا هضربو وبعد كدا هقعد معاه وافهمو ان دا غلط وهقعدو فالبيت كام يوم اعرفوا ان دا ليه غلط وبعد كدا لما يخرج هراقبوا لو عمل دا تاني ساعتها بقا مش هخليه يشوف النور تاني
مش حاسس العنف هيعمل نتيجة عكسية؟

انا مش متجوز بس اظن اني هناقشه واساله ليه هوا بيقول كدا وامتا بدأ الاحساس دا واوصل معاه لاصل الفكره دي فدماغه جت منين وبناء على الكلام هيروح فين هفهم يمكن يكون بيقلد حد او مجرد احتياج لتفريغ رغبه جنسيه و هحاول اساعده يكتشف نفسه اكتر ويبص لكل الخيارات المتاحه ليه قبل م يتسرع ف الحكم على نفسه من بدري وممكن استخدم طريقه انك تشد وترخي ف نفس الوقت عشان ميحسش ان الموضوع سهل بس مش هلجأ للشده بشكل كبير عشان بنسبه كبيره هيقلب بنتيجه عكسيه وسهل جدا على اي حد اختراع شخصيه ع النت وتعيش بيها فانا شايف انه اي تغيير بييجي من جوا الشخص نفسه مش بالعافيه خالص
وحهة نظر تحترم جدا

• عجبني
التفاعلات: Hoss@m
مش حاسس العنف هيعمل نتيجة عكسية؟
منا قلتلك هتكلم معاه وافهم هوا بيقول كدا ليه واعرفوا ان دا غلط ولو حكمت اجوزو هجوزو بس علشان انا عارف نفسي قلتلك هضربوا الأول

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو انت اديتله المساحة وقالك او قالتلك هتتصرف ازاي
مع ان انا لسه 21 سنه 😂😂 .......بس يعني اكيد هعرفه الصح من الغلط اعتقد دا اللي مفروض اي حد يعمله مع ولاده

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%