NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش مشكله اجتماعييه سؤال للنساء:-لماذا لاتقبلين الزواج من رجل اتناكتي منه

احنا سؤالنا للمرأة الي الرجل بيحترمها ومش شايفها شرموطه وعاوز يتجوزها ....ليه ترفض؟​

ملناش دعوه بالعرص الي شايفها شرموطه​

يا صديقي العزيز كتير بيشوفها كدا لمجرد انها نامت معاه

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

احنا سؤالنا للمرأة الي الرجل بيحترمها ومش شايفها شرموطه وعاوز يتجوزها ....ليه ترفض؟​

انا كا راجل لو حصل جنس بينى و بين واحدة و بقلنا فترة كبيرة على الحال دا و انا عارف انها مكنتش بتنام غير معايا و انها بتحبني و انا بحبها و الى بنا مش جنس بس لا مشاعر فانا هحترم الى بنا و انها وثقت فيا و اتجوزها احسن.

بس ده نادر لما تلاقي واحدة كدة ممكن تحبك بالطريقة دى لأنهم بيخافوا من الذكور الى مينفعش تقول عليهم رجالة غير فى البطاقة بس.

و دا حقهم المجتمع لو عرف ان فى واحدة فتحت رجليها برا جواز عشان حبت و ضعفت يأما بيبقوا شايفنها شرموطة و عايزن ينكوها او عايزن يفضحوها و يعايروها.

و طبعا فى ستات شراميط دول تبعد عنهم الى بتاخد فلوس و الى بتعمل كده بمزاج دى متتضمنهاش فى جواز.

فى الاخر لو البنت ضعفت و فتحتلك رجليها انت خليك راجل و استر عليها.

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf و الصقر_الجارح

تمام 👌

• عجبني
  • عجبني

كما في العنوان​

سؤال للنساء:-لماذا لاتقبلين الزواج من رجل تعريتي أمامه واتناكتي منه بكامل ارادتك ويكون إجابتك​

1. احنا كده حلوين ونستمتع مش عاوزين تقيد نفسنا بالزواج​

2. انتةاصغر مني بكتير مقدرش أواجه ولادي/أخوتتي/المجتمع اني متجوزه شاب اصغر مني​

3. انت عاوز الناس تقول متجوزه عيل اد ولادها​

4. بعد الي حصل بينا لو تزوجنا عمرك ما هتثق في​

5. غير السبب القاتل انه اقل اجتماعيا منها وأهلك مش هيوافقوا​

طبعا انتي خايفه تواجهي المجتمع بعلاقه حلال لكن عادي نزني ونواجه ا لله بالزني​

أنا ممكن أتفهم الرجل (الحفير طبعا) يتهرب من واحده سلمت نفسها ليه عشان مش هيثق فيها لكن المرأة ترفض ليه​

صدقوني بجد كتير من الرجال مش بتنيك غير بحب وبيكون الهدف النهائي لينا هو الزواج​

سوري انا هتكلم بالنسبة للبنات مش الست
البنت لما بتحب بجد ممكن تتنازل عن اي حاجه في سبيل انها حبته لان الحب بيكون مبني على الامان والثقة وهي بتكون عايزه تعمل اي حاجه علشان تفرحه مهما كان بس المهم انها تكون اختارت الراجل اللي يستاهلها ويستاهل حبها وثقتها بجد

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf، fucker one و الصقر_الجارح
انا كا راجل لو حصل جنس بينى و بين واحدة و بقلنا فترة كبيرة على الحال دا و انا عارف انها مكنتش بتنام غير معايا و انها بتحبني و انا بحبها و الى بنا مش جنس بس لا مشاعر فانا هحترم الى بنا و انها وثقت فيا و اتجوزها احسن.

بس ده نادر لما تلاقي واحدة كدة ممكن تحبك بالطريقة دى لأنهم بيخافوا من الذكور الى مينفعش تقول عليهم رجالة غير فى البطاقة بس.

و دا حقهم المجتمع لو عرف ان فى واحدة فتحت رجليها برا جواز عشان حبت و ضعفت يأما بيبقوا شايفنها شرموطة و عايزن ينكوها او عايزن يفضحوها و يعايروها.

و طبعا فى ستات شراميط دول تبعد عنهم الى بتاخد فلوس و الى بتعمل كده بمزاج دى متتضمنهاش فى جواز.

فى الاخر لو البنت ضعفت و فتحتلك رجليها انت خليك راجل و استر عليها.

رد اكثر من رائع تحياتي ليك علي ردك​

• عجبني
سوري انا هتكلم بالنسبة للبنات مش الست
البنت لما بتحب بجد ممكن تتنازل عن اي حاجه في سبيل انها حبته لان الحب بيكون مبني على الامان والثقة وهي بتكون عايزه تعمل اي حاجه علشان تفرحه مهما كان بس المهم انها تكون اختارت الراجل اللي يستاهلها ويستاهل حبها وثقتها بجد

أعجبني ردك تماما هو ده حال البنت غالبا ودايما بتقبل بالزواج من الرجل الذي منحته نفسها لكن في حالة المرأة المطلقه أو الارمله أو التي لم تؤدي العلاقه الجنسيه الي فقدها لعذريتها فهي ترفض الزواج بحج كثيره​

• عجبني
هوا فيه رجاله محترمين وبيعرفو يقدرو بس الاغلبيه لا
السبب الرئيسى انى متجوزش واحد غلطت معاه ان ممكن عند اول خناقه يعايرنى بغلطى معاه
ده اكيد مش ممكن

• يالهوي هي وصلت لكده
  • عجبني
مين لعب في الأعدادات؟

يسطا قصدك الراجل اللي بيرفض.. طبعآ هيرفض بسبب ان واحدة قبلت تسلم نفسها قبل الجواز
هيرفض عشان الجواز مسؤلية و هو مش هيحب كدا
هيرفض عشان يبقي حر ينام مع واحدة كل يوم بمزاجه لا في خوف من مراته ولا بيخون حد
هيرفض عشان يستغلها جنسيآ و مديآ

• يالهوي هي وصلت لكده
  • عجبني
  • عجبني
مين لعب في الأعدادات؟

يسطا قصدك الراجل اللي بيرفض.. طبعآ هيرفض بسبب ان واحدة قبلت تسلم نفسها قبل الجواز

انا بقصد كلامي كويس وعارف انا بقول ايه انا بتكلم عن المراة حاله محدده لما رجل يكون علي علاقه بواحده أرمله او مطلقه وبعد فتره يطلب الزواج او يكون عمل علاقه مع واحده وحافظ علي عزريتها في هذه الحاله المراة ترفض ويكون لها أساب معلنه وأسباب غير معلنة​

• عجبني
  • عجبني

كما في العنوان​

سؤال للنساء:-لماذا لاتقبلين الزواج من رجل تعريتي أمامه واتناكتي منه بكامل ارادتك ويكون إجابتك​

1. احنا كده حلوين ونستمتع مش عاوزين تقيد نفسنا بالزواج​

2. انتةاصغر مني بكتير مقدرش أواجه ولادي/أخوتتي/المجتمع اني متجوزه شاب اصغر مني​

3. انت عاوز الناس تقول متجوزه عيل اد ولادها​

4. بعد الي حصل بينا لو تزوجنا عمرك ما هتثق في​

5. غير السبب القاتل انه اقل اجتماعيا منها وأهلك مش هيوافقوا​

طبعا انتي خايفه تواجهي المجتمع بعلاقه حلال لكن عادي نزني ونواجه ا لله بالزني​

أنا ممكن أتفهم الرجل (الحفير طبعا) يتهرب من واحده سلمت نفسها ليه عشان مش هيثق فيها لكن المرأة ترفض ليه​

صدقوني بجد كتير من الرجال مش بتنيك غير بحب وبيكون الهدف النهائي لينا هو الزواج​

اي واحدة تتمني انها تتجوز الراجل اللي اتناكت منه،،، علي الاقل هيكون عارف انها ممكن تتناك من غيره ومش هيزعل ولا هيطلقها

• يالهوي هي وصلت لكده
  • عجبني
الأداء كان سئ إنما الأداء لو كويس اتجوز عادي

• يالهوي هي وصلت لكده
  • عجبني
الأداء كان سئ إنما الأداء لو كويس اتجوز عادي

انا بتكلم عن واحده حصل بينكم علاقه لفتره طويله ولما طلبت منها الزواج رفضت​

• عجبني
اي واحدة تتمني انها تتجوز الراجل اللي اتناكت منه،،، علي الاقل هيكون عارف انها ممكن تتناك من غيره ومش هيزعل ولا هيطلقها
معذرة لا أتفق معك في هذا التحليل

غالبا المراة ليس في طبعها الخيانه يعني لما تتزوج او حتي تعمل علاقه بدون زواج بتكون مخلصه لزوجها او حتي عشيقها​

• عجبني
  • عجبني
لا مش صحيح تزوجت 4مرات من رجال ناكوني قبل الزواج واخر زوج عايشه معاه .
بس ممكن بعض الأحيان يطلع راجل تعبان جنسياً أو غبي تتركه البنت وترفض الزواج منه

شوفي انا بتكلم عن رجل استمريتي تتناكي منه فتره طويله يعني كان مكيفك ومشبع أعضائك وانتي وضعك مختلف عن الباقيات بس علي العموم يا روعه انتي روعه وتعليقك روعه ومرورك روعه ويا خط امك يا ماهر بروعه​

• عجبني
دا لو كنتي بالنسبه له مجرد وحده نزلهم معاها وخلاص لكن لو هو حبك مستحيل يعييرك لانك منمتيش معاه الا لانك حبتيه

متفق معاك جدا ...احسنت التعليق​

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf و الدكتور النسوانجي
مين لعب في الأعدادات؟

شوف يا صديقي الغالي انا عارف كويس ان غالبا الرجل بيكون ندل وبينك المرأة أو البنت زمش بيتجوزها حتي لو هو الي فتحها لكن بعض الرجال بيحب يتزوج المرأة الي سبق انه ناكها وفي هذه الحالة بعض النساء ترفض​

• عجبني
عودة
أعلى أسفل
0%